Eroko edessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistunut! :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahdistunut! :(

Vieras
Tarina: yhteiseloa 4 vuotta, yhteinen lapsi. Mies on persoonana aivan ihana, tulemme toimeen hyvin ja arki pelaa. Mutta, minusta tuntuu että elämme kuin kämppikset konsanaan. Rakkaus on.. jossain. En koe miehen ulkomuotoa seksikkäänä ja seksikään ei maistu enää kaiken tämän vuoksi. Ajatukset ovat yhtä vuoristorataa; toisena päivänä haluan erota, toisena en, en tiedä mitä tehdä. Ahdistaa ja masentaa. Mies ei ymmärrä minua, rakastaa toivottomasti ja kun yritän keskustella asiasta, tulee riita ja minä olen vain se perheenrikkoja. Niin kai sitten olenkin, vai olenko kuitenkaan? Mistä selkoa omiin tunteisiin että saisi ratkaisuja tehtyä?

Jos eroat, jätä lapsi isälle. Isä ei ole tehnyt mitään niinpaha ajotta häenltä pitäisi riistää lapsi pois. Siten sitä voi t etsiä sen komea rintakehäisen miehen jonka kanssa seksi maistuu.

Alkuperäinen kirjoittaja ahdistunut! :(:
Tarina: yhteiseloa 4 vuotta, yhteinen lapsi. Mies on persoonana aivan ihana, tulemme toimeen hyvin ja arki pelaa. Mutta, minusta tuntuu että elämme kuin kämppikset konsanaan. Rakkaus on.. jossain. En koe miehen ulkomuotoa seksikkäänä ja seksikään ei maistu enää kaiken tämän vuoksi. Ajatukset ovat yhtä vuoristorataa; toisena päivänä haluan erota, toisena en, en tiedä mitä tehdä. Ahdistaa ja masentaa. Mies ei ymmärrä minua, rakastaa toivottomasti ja kun yritän keskustella asiasta, tulee riita ja minä olen vain se perheenrikkoja. Niin kai sitten olenkin, vai olenko kuitenkaan? Mistä selkoa omiin tunteisiin että saisi ratkaisuja tehtyä?

Oliko miehesi 4 vuotta sitten sexymmän näköinen........
Entä itse..voi taivas kuinka typerä olet!

Alkuperäinen kirjoittaja ahdistunut! :(:

Oletkohan ihastunut toiseen??

Toi ongelma mitä sulla nyt on,on aika yleinen miestenkin ongelma.Monet miehetkin kokevat tuollaista oman vaimon/naisen suhteen sitten kun oma nainen/vaimo alkaa rupsahtaa.....niin miehistä tulee myös haluttomia. siis miksei naisesta saa tulla????
Niin kyllä niitäkin miehiäkin v******* kun eivät enää syty ja oma nainen ei enää kiihota pätkääkään mutta, '''se on niin kiltti""" eikö vain?
ja sitten miehet menee ja pettää just tuon ongelman takia omaa vaimoa/naista.

Siis miksei naisetkin?? kyllä naisen silmutkin haluaa katsoa komea kroppa miestä jotta tulee kuuma ;-)))
käskepä se kuntosalille ....heh, mie ymmärrän sua,kokenut samaa...
ehei, en jaksanut enää olla sen kaa vaikka meilläkin on lapsi ,kun ei sytytä niin ei vaan sytytä,siis ei ainakaan enää,eihän? ;-D
On se vaikeaa jatkaa suhdetta sitten jos ei syty omasta miehestä,tai ei rakasta ja ei lapsen takia voi pilata koko elämää ja jatkaa ja elää kuin kämppikset konsanaan! ....toihan on ihan kauheeta?
joo en itsekään jaksaisi tuollaista.
Suhteessa pitää tuntea molemminpuollista vetovoimaa ainakin edes joskus?
mutta, teillä sitä ei enää taida olla?

Jos sä nyt tunnet tolleen niin, kyllä sie sen vielä jätät,olkoot sulla vaikka 10 penskaa sen miehen kaa ,ei tuollaista jaksa..tai sitten teet niin kuin miehetkin tekee? kun mies kyllästyy oman naisen/vaimon ulkonäköön ja nainen ei kiihota miestä enää kun siitä on tullut niin.....................niin.......... joo niin.....................
alat siekin pettää ...

Joo. Aina kannattaa erota kun kyllästyy. Ehtii elämänsä aikana käydä sitten monta miestä läpi...

Se kannattaa kuitenkin miettiä onko se lapsen nähtävä. Eikö se vois jäädä isälle viettämään rauhallista ja tasapainoista elämää.

Alkuperäinen kirjoittaja jovaintaas:
Joo. Aina kannattaa erota kun kyllästyy. Ehtii elämänsä aikana käydä sitten monta miestä läpi...

Se kannattaa kuitenkin miettiä onko se lapsen nähtävä. Eikö se vois jäädä isälle viettämään rauhallista ja tasapainoista elämää.

joo mutta, tolleen se vaan menee,mitä alkuperäinen nyt kokee/tuntee omaa miestä kohtaan on ihan yleinen miesten ongelma,vain sen takia kun oma muija alkaa rupsahtaa niin niistä miehistäkin tulee haluttomia oman naisen/vaimon suteen.

ja mitä ne sitten tekee? joo ei tarvitse arvailla...

Rakkautta on monenlaista.
Me tarvitsemme arjen keskelle unelmia.
Vaikeudet alkavat
kun me tahdomme tehdä niistä toden,
Unelma kuolee keittiössä, satu katoaa.

Alkuperäinen kirjoittaja lukutoukka*:
Rakkautta on monenlaista.
Me tarvitsemme arjen keskelle unelmia.
Vaikeudet alkavat
kun me tahdomme tehdä niistä toden,
Unelma kuolee keittiössä, satu katoaa.

Mietin tässä yskänrokkohuulisena paistanko vohveleita vai laitanko kakun uuniin.
Miestä ei ole ja heftasuhdetta en kaipaa. Täällä Elleissä kirjoittelee mukavia ihmisiä.
Muistin tuon lapsuuden sana Ihmisuhteet/Jutellaanko viestiketjusta.

Oli kiva lukea vuosi ympäri noita juttuja. Tämä päivä on mennyt siivillä. Heräsin, katsoin telkkarista jumalanpalveluksen ja sitten luin tuon viestiketjun. En kirjoittanut yhtään viestiä lukemisen välillä enkä pyörinyt muilla www-sivuilla. Vaikea uskoa, että siihen meni niin paljon aikaa.

Joskus tuntuu, että rekisteröity vertaistuki netissä on parasta. Näillä nettisivuilla ei pysty kunnolliseen auttamiseen ja tuen antamiseen. Mutta nämä rekkaamattomat nettisivut ovat hyvin "sisäänheittosivuja".

Kun yksi unelma kuolee, niin uusia tulee tilalle. Minulla ei ole nyt erityisempiä unelmia.
Olen iloinnut elämästä ilman kipsia ja kainalosauvoja. Nautin suunnattomasti, kun voin kävellä normaalisti ja hoitaa asioitani.

Lukutoukkana elämä on omituista. Olen imenyt tänääkin itseeni paljon viisautta, mutta oma kynänjälki ei tästä paremmaksi muutu.

Yhteistyössä