A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tätä on nyt vähän ikävä sanoa, mutta oletko varma, että kyse on vain koirasta ja että mies todella välittäisi susta?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miksi siis pahoittaa jatkuvasti "rakkaan" mieli jos todella välittää??!! Ja varsinkin kun tietää että koira on minulle tärkeä asia (ikävää että miehen innostus asiaan hävisi kun vastuuta tuli-tosin minähän kaiken hoidan yksin) Tätä minä vaan ihmettelen. Eikö rakkaan pitäsi tukea? Ja yrittää hyväksyä sen sijaan että on sysäämässä minuakin pois...![]()
Tuokin on mahdollista.Alkuperäinen kirjoittaja ap-sydän pieninä palasina:Taitaa vaan puhua, luulee että minua voi pompottaa tuosta noin vaan niin paljon kun mieli tekee. Yrittää ottaa oman edun irti, luulee että tietenkin vien koiran pois...
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ala kaikessa hiljaisuudessa katselemaan niitä asuntoja. Sitten, kun sulla on selusta turvattu asumisen suhteen, voit istuttaa miehen keittiön pöydän ääreen ja sanoa, että nyt puhutaan. Toki sun pitäisi saada puhuttua nyt,mutta jos mies on - termiäsi lainaten - diktaattori ja asunto on hänen nimissään, niin sä voit yks kaks huomata olevasi taivasalla.
Toivotaan näin :hug: Tuon c-vaihtoehdon jälkeen - jos siis olisi mun ukkoni kyseessä - hän löytäisi päänsä sieltä, minne ei kuninkaillakaan aurinko paista :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toivottavasti saan
a) asiat olemaan vähintään yhtä onnellisesti kuin ennen <3
b) asunnon ennen kuin mies on saanut tarpeekseen
c) asunnon ennen kuin en löydä koiraa mistään; ei näy sängyn alla, ei keittiössä....
TottaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Näin elämä opettaa: ota mies asuntoosi, mutta älä koskaan itse muuta asumaan miehen asuntoon.
Toivotaan, että huomenna on parempi päivä. Ja halirutistus pienelle karvakuonolle :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kaikkeni annoin
olin uskollisin mitä ikinä kuvitella voi.
Mutta mitä tilalle sain?
Kylmän selän
vihaiset sanat.
Rakkautesi riittää vain hyviin hetkiin.
Sohva kutsuu nyt, on aika lepuuttaa tätä rään turruttamaa päätä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Toivotaan, että huomenna on parempi päivä. Ja halirutistus pienelle karvakuonolle :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kaikkeni annoin
olin uskollisin mitä ikinä kuvitella voi.
Mutta mitä tilalle sain?
Kylmän selän
vihaiset sanat.
Rakkautesi riittää vain hyviin hetkiin.
Sohva kutsuu nyt, on aika lepuuttaa tätä rään turruttamaa päätä.
Alkuperäinen kirjoittaja MaNi:Ukollas on toinen nainen(tai mies?)Ihan selvät oireet!!Koiran tulo on tekosyy.Tietää,ettet halua luopua koirasta,joten siten se saa sinut lähtemään.Usko pois! Ja mitä raha-asioihin tulee:Suomessa et kuole nälkään ja asunnon saat yksityiseltä markkonoilta.Asumistuen niihin,että pärjäät.Sit on tuo Suomen "soppahuolto".Otahan asioista selvää ja lähde läppäsee tommosesta suhteesta.Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi tollaseen jätkään.TSEMPPIÄ JA VOIMIA!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja MaNi:Ukollas on toinen nainen(tai mies?)Ihan selvät oireet!!Koiran tulo on tekosyy.Tietää,ettet halua luopua koirasta,joten siten se saa sinut lähtemään.Usko pois! Ja mitä raha-asioihin tulee:Suomessa et kuole nälkään ja asunnon saat yksityiseltä markkonoilta.Asumistuen niihin,että pärjäät.Sit on tuo Suomen "soppahuolto".Otahan asioista selvää ja lähde läppäsee tommosesta suhteesta.Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi tollaseen jätkään.TSEMPPIÄ JA VOIMIA!!!
No arvaa olenko kysynyt. Ja puhelimen tongin yllättäen tämän nenän edessä. Mitään viitteitä ei ole. Jos olisi toinen, niin miksi sitten viitsii sanoa kaikkea sitä hyvää?
Alkuperäinen kirjoittaja MaNi:Tuo ukkos kuulostaa niin raukalta,ettei se uskaltas myöntää asiaa kasvotusten....
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja MaNi:Tuo ukkos kuulostaa niin raukalta,ettei se uskaltas myöntää asiaa kasvotusten....
Jaa, no sinähän sen tietenkin paremmin tunnet kun minä.