eroko muka tulee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sydän pieninä palasina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miksi siis pahoittaa jatkuvasti "rakkaan" mieli jos todella välittää??!! Ja varsinkin kun tietää että koira on minulle tärkeä asia (ikävää että miehen innostus asiaan hävisi kun vastuuta tuli-tosin minähän kaiken hoidan yksin) Tätä minä vaan ihmettelen. Eikö rakkaan pitäsi tukea? Ja yrittää hyväksyä sen sijaan että on sysäämässä minuakin pois... :(
Tätä on nyt vähän ikävä sanoa, mutta oletko varma, että kyse on vain koirasta ja että mies todella välittäisi susta?

No nii in, mitä se jaksaa sitten jankata että olen tärkeä, haluaa elää kanssani, rakastaa.. MUTTA MISSÄ SE SITTEN NÄKYY JOS TUOLLAISEN RAJAN VEDÄT????

Ala kaikessa hiljaisuudessa katselemaan niitä asuntoja. Sitten, kun sulla on selusta turvattu asumisen suhteen, voit istuttaa miehen keittiön pöydän ääreen ja sanoa, että nyt puhutaan. Toki sun pitäisi saada puhuttua nyt,mutta jos mies on - termiäsi lainaten - diktaattori ja asunto on hänen nimissään, niin sä voit yks kaks huomata olevasi taivasalla.

Taitaa vaan puhua, luulee että minua voi pompottaa tuosta noin vaan niin paljon kun mieli tekee. Yrittää ottaa oman edun irti, luulee että tietenkin vien koiran pois...

Alkuperäinen kirjoittaja ap-sydän pieninä palasina:
Taitaa vaan puhua, luulee että minua voi pompottaa tuosta noin vaan niin paljon kun mieli tekee. Yrittää ottaa oman edun irti, luulee että tietenkin vien koiran pois...
Tuokin on mahdollista.

Ala kaikessa hiljaisuudessa katselemaan niitä asuntoja. Sitten, kun sulla on selusta turvattu asumisen suhteen, voit istuttaa miehen keittiön pöydän ääreen ja sanoa, että nyt puhutaan. Toki sun pitäisi saada puhuttua nyt,mutta jos mies on - termiäsi lainaten - diktaattori ja asunto on hänen nimissään, niin sä voit yks kaks huomata olevasi taivasalla.

Toivottavasti saan
a) asiat olemaan vähintään yhtä onnellisesti kuin ennen <3
b) asunnon ennen kuin mies on saanut tarpeekseen
c) asunnon ennen kuin en löydä koiraa mistään; ei näy sängyn alla, ei keittiössä....

Toivottavasti saan
a) asiat olemaan vähintään yhtä onnellisesti kuin ennen <3
b) asunnon ennen kuin mies on saanut tarpeekseen
c) asunnon ennen kuin en löydä koiraa mistään; ei näy sängyn alla, ei keittiössä....
Toivotaan näin :hug: Tuon c-vaihtoehdon jälkeen - jos siis olisi mun ukkoni kyseessä - hän löytäisi päänsä sieltä, minne ei kuninkaillakaan aurinko paista :kieh:

Mutta jos mieheni on se mies johon rakastuin, niin hän itkee-ja kovasti kun on lähtöni aika. Hän ruikuttaa että tulisin takaisin, ja ottaisi sen koirankin sitten kaupanpäälle. Mutta sen minä sanon; jos lähden, niin minä en takaisin ota. Se on kerrasta poikki jos on ollakseen.

Kaikkeni annoin
olin uskollisin mitä ikinä kuvitella voi.
Mutta mitä tilalle sain?
Kylmän selän
vihaiset sanat.
Rakkautesi riittää vain hyviin hetkiin.

Sohva kutsuu nyt, on aika lepuuttaa tätä rään turruttamaa päätä.

Kaikkeni annoin
Mutta mitä tilalle sain?
Kylmän selän
vihaiset sanat.

Toivotaan, että huomenna on parempi päivä. Ja halirutistus pienelle karvakuonolle :heart:

Kaikkeni annoin
Mutta mitä tilalle sain?
Kylmän selän
vihaiset sanat.

Toivotaan, että huomenna on parempi päivä. Ja halirutistus pienelle karvakuonolle :heart:

Hih, taidan ottaa karvakuonon viereen nukkumaan. :)

Ukollas on toinen nainen(tai mies?)Ihan selvät oireet!!Koiran tulo on tekosyy.Tietää,ettet halua luopua koirasta,joten siten se saa sinut lähtemään.Usko pois! Ja mitä raha-asioihin tulee:Suomessa et kuole nälkään ja asunnon saat yksityiseltä markkonoilta.Asumistuen niihin,että pärjäät.Sit on tuo Suomen "soppahuolto".Otahan asioista selvää ja lähde läppäsee tommosesta suhteesta.Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi tollaseen jätkään.TSEMPPIÄ JA VOIMIA!!!

Alkuperäinen kirjoittaja MaNi:
Ukollas on toinen nainen(tai mies?)Ihan selvät oireet!!Koiran tulo on tekosyy.Tietää,ettet halua luopua koirasta,joten siten se saa sinut lähtemään.Usko pois! Ja mitä raha-asioihin tulee:Suomessa et kuole nälkään ja asunnon saat yksityiseltä markkonoilta.Asumistuen niihin,että pärjäät.Sit on tuo Suomen "soppahuolto".Otahan asioista selvää ja lähde läppäsee tommosesta suhteesta.Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi tollaseen jätkään.TSEMPPIÄ JA VOIMIA!!!

No arvaa olenko kysynyt. Ja puhelimen tongin yllättäen tämän nenän edessä. Mitään viitteitä ei ole. Jos olisi toinen, niin miksi sitten viitsii sanoa kaikkea sitä hyvää?

Alkuperäinen kirjoittaja MaNi:

No arvaa olenko kysynyt. Ja puhelimen tongin yllättäen tämän nenän edessä. Mitään viitteitä ei ole. Jos olisi toinen, niin miksi sitten viitsii sanoa kaikkea sitä hyvää?

Tai miksei ole jo heittänyt pihalle vaan on sietänyt tätä elämää jo kohta kaksi kuukautta? Selitäpä se kun yrität kovin päteä.

Ja MaNi: tiedän kyllä sen verran että viimesenä se miehiin sekaantus. Sitten vasta kun viimenenkin mummo maan päältä on kuopattu. Ehkä sitten, tai tyytyy vain itseensä. Aikamoinen vitsi kyllä että mies, haha.

Niin, ehkäpä hän on tosissaan yrittänyt. Olemme olleet kyllä suorastaan ikuisuuden yhdessä, eikä eroaminen ole helppo asia edes ajatella, paitsi vihaisena asiat erikseen. Mutta jos se olisi toisesta kiinnostunut niin minä olisin kyllä lentänyt kuin leppä keihäs eikä siitä olisi epäilystäkään.

Tässä kun itse yrittää miettiä niin hän kyllä välittää hieman tunteistani kun on jaksanut näin pitkään tätä showta, se sulkee pettämisen pois aikalailla. Vaihtoehoksi jää tuo oman edun tavoittelu. Ei tässä hyvin käy, minä tahdon molemmat-niin kuin aiemmin luultiin saavamme pieni "perhe". Vaan eipä tästä taida mitään tulla. :(

No.... Meilläkin miehellä oli joskus pinna kireällä, kun pentu oli villeimmillään. Vaikka pennut on ihania, niin osaahan ne olla rasittaviakin sisään pissimisineen ja varpaiden syömisineen. Ei se kyllä meistä eroon halunnut, mutta kiukutteli jotain. On niin sanotusti hitaasti syttyvää tyyppiä. Nyt on jo ihan kiintynyt 8 kk koiruumme ja hoitaa melkein kaikki lenkitykset ja muut. Toivotaan että sinunkin mies kasvaa sisään asiaan. Joillekin se "perheenperustaminen" tulee sitten kuitenkin yllätyksenä, vaikka sitä ite haluaisikin.
Muakin kyllä kinnostaisi teidän iät. Miun mies 27v. ja silti otti vastuun ottaminen koville.

Yhteistyössä