Eron jälkeen takaisin yhteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Onko täällä ketään, joka olisi eronnut miehestään ja kummiskin palannut yhteen? Siis että on ihan ero ero ollu, ei mikään tauko, tai no vaikka taukokin.

Kauan kerkisitte olla erossa? Mikä sai tajuamaan että tahdottekin olla yhdessä? Miten te käytännössä sitten palasitte yhteen, kumpi ehdotti ja miten

Tällästä pohtii hän, joka edelleen rakastunut entiseen mieheensä..

Olen eronnut entisestä miehestä ja vuoden ajan meillä oli on/off juttua,enkä kyllä vieläkään tiedä missä enään mennään ja olen ihan sairaan rakastunut tähän mun ex-mieheen.

Tuttuja on monikin pari löytänyt toisensa eron jälkeen uudelleen. Kun ei se elämä sinkkuna ollutkaan sellaista kuin piti, ja oli niin julmettu ikävä lapsia. Tai kun sai pään ja mielen takaisin kuntoon, niin huomasi mikä elämässä on oikeesti tarpeen.

Erot ovat tainneet kestää parista viikosta puoleen vuoteen.

Mä niin toivoisin etä mun mies ottas mut takasin..

Mä en vaa jotenki saa kerrottuu sille että mä rakastan sitä ja haluaisin yrittää uudelleen, en kai oo valmis kuulemaan jos hän ei haluakkaan.. :/

Heippasta vaan :)
Mun ja miehen avioerosta tulee kohta 4 vuotta! Me ollaan silti oltu yhdessä koko ajan ;) Mies asuu kylläkin toisella paikkakunnalla ja mä lasten kanssa toisella.
Ja tässä meidän systeemissä ei todellakaan ole kyse rahasta, kuten moni varmasti heti ajattelee!! Toki saan yh-lisät, mutta mies maksaa elatukset itse.
Meillä vaan menee paremmin näin, kuin saman katon alla :D

Alkuperäinen kirjoittaja v:
en siis ole ainoa joka haaveilee eksästä.tosin tätä juttua mutkistaa toinen nainen,josta tuskin luopuu ainakaan ihan heti

mä oon valvonu koko viime yön ja miettinyt että vedänkö itteni kaulakiikkuun sit kun mun exä alkaa seurustelee toisen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja pk:
Mun ja miehen avioerosta tulee kohta 4 vuotta! Me ollaan silti oltu yhdessä koko ajan ;) Mies asuu kylläkin toisella paikkakunnalla ja mä lasten kanssa toisella.
Ja tässä meidän systeemissä ei todellakaan ole kyse rahasta, kuten moni varmasti heti ajattelee!! Toki saan yh-lisät, mutta mies maksaa elatukset itse.

Eli virallisesi yh ja saat yhteiskunnan tuet mutta oikeasti yhdessä? Varsinaista kieroilua.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
ei kannata.antaa exän elää ja kokeilla siipiään.ja haaveillahan aina saa

Samaa mieltä. Jokin syy on kuitenkin ollut siihen, että ero on tullut. Sitä vaan aika kultaa muistot. Jos yhteen palaa, voi hetken olla auvoista mutta äkkiä ne vanhat ongelmat sieltä nostaa jälleen päätään.

Alkuperäinen kirjoittaja uh:
Alkuperäinen kirjoittaja pk:

Eli virallisesi yh ja saat yhteiskunnan tuet mutta oikeasti yhdessä? Varsinaista kieroilua.

Tätä mä just tarkotin! Me ei olla näin rahan takia! Mä voisin olla tukia ilmankin, mutta olen ne hakenut, koska mulla niihin oikeus on, ni.

Yhteistyössä