Eronneet! Miten teillä hoituu lasten hakeminen yms. asiat ilman että täytyy kuunnella jatkuvaa haukkumista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
tai ei meillä mitään puhuta, mutta joka välissä mies lähettä haukkumaviestejä s-postiin tai tekstareita, jossa vittuilee ihan älyttömistä asioista. Miten siitä pääsis irti, varsinkin kun mies on saanut tavata lasta niin kuin on halunnut mutta tuo käytös on niin törkeätä että mä oon ihan rikki eikä voi lasten takia välejäkään poikki laittaa vaikka en viestejä muuten noteraakaan.

No en vaan kuunnellut niitä, eli en ottanut yhteyttä. Ilmoitin,että jokin virallinen taho sitten ottaa. Ja joskus täytyi itse vastata napakasti takaisin, mut enää ei ole ollut mitään vuosiin. Eka vuosi vähän oli muutaman kerran hankalaa, mut välinpitämättömyys auttaa. Kun mulla ei ole enää tunteita miestä kohtaan.

ei ole mullakaan tunteita, erosta on kohta vuosi mut aina tuo jaksaa lähetellä niitä haukkumaviestejä, haukku ja arvostelee vielä muitakin jotka tuntevat minut, aikoo soitella mun tutuille yms. Tekee kohta mahdottomaksi pitää yllä mitään välejä, mut kiva äitinä kun haluaisi lapsilla olevan isän ja hintana on sitten sen jatkuva haukkumisen lukeminen, ja tuntuu pahenevan vaan.

[QUOTE="vieras";23870241]ei ole mullakaan tunteita, erosta on kohta vuosi mut aina tuo jaksaa lähetellä niitä haukkumaviestejä, haukku ja arvostelee vielä muitakin jotka tuntevat minut, aikoo soitella mun tutuille yms. Tekee kohta mahdottomaksi pitää yllä mitään välejä, mut kiva äitinä kun haluaisi lapsilla olevan isän ja hintana on sitten sen jatkuva haukkumisen lukeminen, ja tuntuu pahenevan vaan.[/QUOTE]

Toi on varmasti tosi ikävää, ehkä mulla oli helpompi tapaus, kun riitti, kun pari kertaa sanoi napakasti.

miehen käytös kertoo siitä että hänellä on vielä tunteita sua kohtaan eikä osaa muulla tavalla tuoda niitä julki kuin ilkeilemällä,ero ei ole aina kaikille helppoa

no mitä poliisi voi asialle tehdä? Ei taida haukkuminen riittää vielä lähestymiskiellon hakemiseen. Mies on myös pyrkinyt aiheuttamaan toimillaan taloudellista vahinkoa minulle.

[QUOTE="vieras";23870554]no mitä poliisi voi asialle tehdä? Ei taida haukkuminen riittää vielä lähestymiskiellon hakemiseen. Mies on myös pyrkinyt aiheuttamaan toimillaan taloudellista vahinkoa minulle.[/QUOTE]

Kunnianloukkaus syyte ja sakot.

[QUOTE="vieras";23870554]no mitä poliisi voi asialle tehdä? Ei taida haukkuminen riittää vielä lähestymiskiellon hakemiseen. Mies on myös pyrkinyt aiheuttamaan toimillaan taloudellista vahinkoa minulle.[/QUOTE]

Mä olen samassa tilanteessa ollut kaksi vuotta ja aioin maanataina lähteä ajamaan tuota lähestymiskieltoa. Tosin meillä liittyy myös laittomia uhkauksia sun muuta asiaan. Olisin tehnyt sen jo viime viikolla, mutta sain lasten valvojan ajan vasta ensi viikolle, koska tapaamisetkin menee samaan syssyyn uusiksi. Tai näin poliisin kehoituksesta. Mutta toivottavasti olet säästänyt kaikki viestit, jotta sulla on selkeeää näyttöä jatkuvasta häirinnästä. Kyllä se jonkin sortin kotirauhan häirintään ilmeisesti menee.

Meillä auttoi kun poliisi soitti miehen exälle ja kertoi että, mitä me voidaan tehdä jos hän ei lopeta häiriköintiä, eli tehdä tutkintapyyntö kotirauhan häiritsemisestä ja hakea lähestymiskieltoa niin johan loppui häiriköinti kuin seinään :)

Yhteistyössä