Eropohdintaa... vai mitä lie?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierasta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierasta

Vieras
Olen koko ajan ärtynyt ja väsynyt. En minä mitenkään erityisesti ole lakannut rakastamasta, mutten vain jaksa enää. Tuntuu, ettei mikään muutu, elämä junnaa koko ajan paikoillaan ylitöineen ja kriiseineen.

Huomaan todella usein haaveilevani siitä, että muuttaisin pois. Hankkisin yksiön ja eläisin yksin. Ilman ketään.

Olenko vain väsynyt ja stressaantunut, vai onko parisuhde kuollut? Kiinnostukseni seksiin on nykyisin todella vähäistä, sitä harrastetaan kyllä edelleen yhtä usein kuin ennen, minäkin esitän vaikken ole oikeasti kiinnostunut. En yksinkertaisesti jaksaisi seksiäkään.

Tuntuu siltä, että olen jotenkin viallinen, sillä usein tuntuu siltä että voisin vaan lähteä ja jättää koko perheeni.

Mulla samaa... mies vaan ärsyttää minua, vaikka ei hänessä mitään perustavanlaatuista vikaa kai olekkaan. Itse olen äitiyslomalla ja vauva 6 kk, vauva ei minua ärsytä millään tavoin. Mies vain :(

Tuttu tunne, mutta mulla ainakin se on kyllä mennyt aina ohi. Mitä sellaista muutto pois tarjoaisi, mitä sulla ei nyt ole? Tai mitä sä haluait tarkalleen muuttaa nykyisessä tilanteessa voidaksesi paremmin? Mulla on onneksi ymmärtäväinen puoliso joka on yhdessä mun kanssa ollut valmis muutoksiin kun olen puhunut suoraan siitä miltä tuntuu, kun olen esimerkiksi kaivannut omaa ja parisuhdeaikaa kun elämä on luisunut siihen että mies käy kotona vain nukkumassa ja itse toimin lasten- ja kodinhoitajana 24/7.

[QUOTE="vieras";28060394]Tuttu tunne, mutta mulla ainakin se on kyllä mennyt aina ohi. Mitä sellaista muutto pois tarjoaisi, mitä sulla ei nyt ole? Tai mitä sä haluait tarkalleen muuttaa nykyisessä tilanteessa voidaksesi paremmin? Mulla on onneksi ymmärtäväinen puoliso joka on yhdessä mun kanssa ollut valmis muutoksiin kun olen puhunut suoraan siitä miltä tuntuu, kun olen esimerkiksi kaivannut omaa ja parisuhdeaikaa kun elämä on luisunut siihen että mies käy kotona vain nukkumassa ja itse toimin lasten- ja kodinhoitajana 24/7.[/QUOTE]

En enää edes tiedä. Ehkä ensimmäiseksi sitä, että saisin aikaa ja mahdollisuuden miettiä, että mitä minä tarvitsen. Saisin olla vaan itselleni. Oma tila. Rauha. Hiljaisuus. Vähemmän velvollisuuksia, vähemmän ihmisiä iholla.

Olen koko ajan ärtynyt ja väsynyt. En minä mitenkään erityisesti ole lakannut rakastamasta, mutten vain jaksa enää. Tuntuu, ettei mikään muutu, elämä junnaa koko ajan paikoillaan ylitöineen ja kriiseineen.

Huomaan todella usein haaveilevani siitä, että muuttaisin pois. Hankkisin yksiön ja eläisin yksin. Ilman ketään.

Olenko vain väsynyt ja stressaantunut, vai onko parisuhde kuollut? Kiinnostukseni seksiin on nykyisin todella vähäistä, sitä harrastetaan kyllä edelleen yhtä usein kuin ennen, minäkin esitän vaikken ole oikeasti kiinnostunut. En yksinkertaisesti jaksaisi seksiäkään.

Tuntuu siltä, että olen jotenkin viallinen, sillä usein tuntuu siltä että voisin vaan lähteä ja jättää koko perheeni.

kuule ei tuo ole erokriisiä,eikä parisuhdekriisiä,vaan sinun omaa kriisiä! olet vain tosi väsynyt ja stressaantunut,jopa uupunut, tai masentunut? et vain jaksa.

sinä olet järkevämpi kuin minä pohdit tätä muiden kanssa,etkä itsekseen. minä näin eron ratkaisuna ongelmiin, nimenomaan kun oma elämä helpottuis,ei helpottunut, ei,mies lähti, ja mun maailma romahti. ikävää että en tajunnut aiemmin kyseessä olleen lähinnä oman kriisini

Yhteistyössä