Erosta yli pääseminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija423
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija423

Vieras
Kuinka päästä yli erosta, unohtaa ihminen jota melkein 10 vuotta rakastanut?
Lisäksi 2 pientä lasta...Olen ajatellut tappaa itseni, mutta jotenkin ajatus etten näe lapsieni kasvavan estää vielä tätä suunnitelmaa joten juon ja käytän paljon huumeita tappaakseni rakkauteni lapsiini että voisin päättää päiväni..

Lasten äiti on jo edenny niinkin pitkälle että uus mies ja kaikkee ja ihmettelee miks oon niin katkera vaikka mut se tässä petettiin ja jätettiin...

Kuinka päästä yli erosta, unohtaa ihminen jota melkein 10 vuotta rakastanut?
Lisäksi 2 pientä lasta...Olen ajatellut tappaa itseni, mutta jotenkin ajatus etten näe lapsieni kasvavan estää vielä tätä suunnitelmaa joten juon ja käytän paljon huumeita tappaakseni rakkauteni lapsiini että voisin päättää päiväni..

Lasten äiti on jo edenny niinkin pitkälle että uus mies ja kaikkee ja ihmettelee miks oon niin katkera vaikka mut se tässä petettiin ja jätettiin...
Kauanko erosta on? Syyttely ei auta. Pitää katsoa eteenpäin. Jos käytät viinaa ja huumeita niin ehkä parempi lapsillekin jollei sua olisi, eli jos lasten takia haluat elää, niin jätä päihteet. Ne varmaan oli syy eroonkin. Eikä nitä katsele kukaan muukaan nainen. Huumeet ei ole ratkaisu vaan ongelman syy. Toisten syyttelyn sijasta otat haan ihan itse vastuun omasta elämästäsi, onnestasi.

Maailma on naisia täynnä ja kaikissa on joku perustavaa laatua oleva vika. Osa on huoria, osasta tulee huoria. Niihin on helppo rakastua ja mitä todennäköisimmin rakkauden vastineeksi saa aina paskaa myös niskaan tavalla tai toisella. Sinä et ole poikkeus, toiset saa enemmän, toiset vähemmän. Useat parisuhteessa olevat miehet ovat onnettomampia ja epäonnekkaampia kuin parisuhteensa menettäneet. Suhteita saa uusia eikä kukaan ole korvaamaton.

Nauti elämästä, mene ja pane ketä huvittaa. Hanki uusia ystäviä. Ihan oikeasti. Kännäys ja muut päihteet tekevät sinusta kyynisen, saamattoman ja elämästäsi mustavalkoisen. Nimim. Olen kokeillut.

Sinä olet tärkeä. Tärkeä niille ihmisen aluille, sinun lapsille.

Mun isä on yrittänyt itsemurhaa toistuvasti. Syynä taipumus masentuneisuuteen jota lääkitsee viinalla - ja viina vaan pahentaa masentuneisuutta. Kateamaton kierre. On taustalla tietenkin muita syitä, kuten onneton avioliitto äitini kanssa.

Mutta minä voin alkoholistin, itsetuhoisen ihmisen lapsena edelleen sanoa että isä on minulle todella tärkeä. Ja olisi kamala jos hän poistuisi tästä maailmasta oman käden kautta. Minä en häntä pysty oikein auttaan, ei minulla ole siihen rahkeita, koska kaikki lähtee kuitenkin hänestä. Olen pyytänyt isää hakemaan apua. Joskus on sitä hakenutkin...mutta masentuneisuustaipumus on niin vahva...

Jokainen kerta sydämmeni murtuu pieniksi palasiksi kun kuulen hänen tehneen jotain kännispäissään. Joka kerta kun puhelin soi "normaalista" poikkeavaan aikaan, olen liki varma että nyt soittavat ja kertovat isän onnistuneen itsemurhassa. Mun sydän itkee. Isä on mulle niin hyvä silloin kun hän on selvä. Ja kun hän vain jaksaisi hoitaa itsensä kuntoon ilman päihteitä...miten onnekkaita voisimmekaan olla?

Yhteistyössä