V
vierailija
Vieras
Tilanne;
Meillä 5 pientä lasta (vanhin kouluikäinen, muut kotihoidossa) & mulla ei muuta koulutusta kuin peruskoulu. Ei työpaikkaa tai edes työkokemusta koska olen ollut koko ikäni vain lasten kanssa kotona. Luottotiedotkin olen joskus nuorena sössinyt
nykyinen asuntomme on miehen nimissä eli minä ja lapset emme saisi edes jäädä tähän asuntoon eron tullessa. Ongelma siis mistä luottotiedoton edes saisi asunnon? Toiseksi koen etten todella jaksaisi yksin 5 lapsen kanssa 24/7. En kuitenkaan haluaisi erottaa lapsia niin että osa asuisi isällään ja osa mun kanssa.
Mies ei suostu edes puhumaan erosta vaihtoehtona. Meillä ei ole ollut viimeiseen vuoteen minkäänlaista "parisuhdetta" enemmänkin koen että olemme kavereita, kämppiksiä. (Ei seksiä tai läheisyyttä) mies kyllä haluaisi mutta kun itseä se jostain syystä ahdistaa ja en totuuden nimissä enää muuta ajattelekkaan kuin eroa
en suoraan sanottuna enää tiedä mitä tehdä. Olen yrittänyt keskustella asiasta äidilleni ja miehelle itselle jne muttei kukaan tunnu ottavan asiaa tosissaan. Alan olemaan ihan loppu kun mietin jatkuvasti vain erotakko vai ei. Jos emme eroa, jään suhteeseen ainoastaan siksi että lapset ovat vielä niin pieniä. Mutta kannattaako se? Tästä tuli varmaan tosi sekava teksti, toivottavasti saa edes vähän tolkkua tilanteesta. Olen vain niin väsynyt jo tähän tilanteeseen
Meillä 5 pientä lasta (vanhin kouluikäinen, muut kotihoidossa) & mulla ei muuta koulutusta kuin peruskoulu. Ei työpaikkaa tai edes työkokemusta koska olen ollut koko ikäni vain lasten kanssa kotona. Luottotiedotkin olen joskus nuorena sössinyt
Mies ei suostu edes puhumaan erosta vaihtoehtona. Meillä ei ole ollut viimeiseen vuoteen minkäänlaista "parisuhdetta" enemmänkin koen että olemme kavereita, kämppiksiä. (Ei seksiä tai läheisyyttä) mies kyllä haluaisi mutta kun itseä se jostain syystä ahdistaa ja en totuuden nimissä enää muuta ajattelekkaan kuin eroa