Erotakko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
On pakko saada purkaa tunteita nyt jonnekkin ja kuulla mahdollisesti myös mitä muut ajattelevat tilanteestani..
En siis luota tippaakaan mieheeni. Syynä on, että hän on pettänyt ja enemmän kuin kerran. Kun sain tietooni viimeisimmät pettämiset, siitä ei ole kauaakaan. Annoin kuitenkin taas anteeksi.. Eikä suhteemme muutenkaan ole ihan kunnossa. Meillä on yhteinen lapsi ja toinen tulossa loppuvuodesta. Tuli paha olo taas pintaan, kun tänään soitin miehelleni ja kysyin missä hän on, niin vastasi käyneensä kahvilla juuri jonkun naispuolisen kaverinsa kanssa, jota en itse tunne. Aloin itkeä puhelun jälkeen ja kaikki kamalat mielikuvat pyörivät mielessä, että entä jos pettää mua taas.. Tajuan että vikaa on jo itsessänikin, kun en kestä edes miehen naispuolisia tuttuja. En vaan todellakaan luota.. ja miksipä mies ei taas voisi pettää, kun on ennenkin sitä tehnyt. Olen päivittäib ahdistunut hänen menoistaan ja miestäkin jo ärsyttää jatkuvat kyselyni kaikesta.. Hän käyttäytyy tosin itsekin ikävästi aika ajoin. En vaan pysty enää tähän. Kai olisi parempi jättää mies? :( Haluaisin olla hänen kanssaan, mutta kun en pysty luottamaan, eikä tämä toimi. Ja lapsethan siitä sitten kärsivät myös, kun olen ahdistunut ja surullinen/vihainen päivästä toiseen.. Mitä tässä nyt oikein voi tehdä..? :( Sanokaahan jotain fiksua nyt?

Sen sanon, että en katselisi miehen kahvitteluja naispuolisten kavereiden kanssa hetkeäkään. Tosin se ei johdu mustasukkaisuudesta, vaan siitä, että on jo nyt puute ajasta. Meillä kaksi lasta, miehellä palkkatyö ja sen lisäksi remontointi kesken. Joten jos hän kertoisi olevansa kahvilla kun minä yksin 2 lapsen kanssa täällä, niin en tosiaan pitäisi siitä.

En ymmrää siis miestäsi.

En tiedä fiksusta, mutta pian hajoat tuon ahdistuksesi kanssa. Jos ei suhteessa ole hyvä olla, niin kai se on sitten parempi rakentaa jotain uutta? Ja, miksi mies pyörii muiden naisten kanssa kahvilla? Veisi oman vaimonsa. En tainnut saada sanottua sitä, mitä itse toivoit.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sen sanon, että en katselisi miehen kahvitteluja naispuolisten kavereiden kanssa hetkeäkään. Tosin se ei johdu mustasukkaisuudesta, vaan siitä, että on jo nyt puute ajasta. Meillä kaksi lasta, miehellä palkkatyö ja sen lisäksi remontointi kesken. Joten jos hän kertoisi olevansa kahvilla kun minä yksin 2 lapsen kanssa täällä, niin en tosiaan pitäisi siitä.

En ymmrää siis miestäsi.

Nyt kun mainitsit, niin eipä ole kyllä meilläkään oikein ikinä mitään yhteistä aikaa.. Eikä ole kyse siitä, etteikö sitä järjestyisi :/ Ja tiedän, että jos nyt miehelle tästä asiasta mainitsen, niin hän suuttuu varmasti. Alkaa taas tappelu :/ Ehkä tosiaan on vaan pakko laittaa piste tälle jutulle :'( Voin henkisesti älyttömän huonosti. Kai se aika ne haavat parantaa, mutta hiukan kyllä hirvittää miten pärjään yksin taloudellisesti, kun toinen lapsikin tulossa..

sun on saatava mies tajuamaan nyt tekonsa seuraukset!ei hän voi jatkaa samaan malliin ja kahvitella naisten kanssa kun pohjalla on pettämisiä.sinuna nostaisin kissan pöydälle,kertoisin suoraan mitä ajattelen.sulla on oikeus noihin tunteisiin,älä edes mieti että ne olis naurettavia.miehesi tuossa käyttäytyy väärin,et sinä.ja ihan tulevaa vauvaakin aatellen,mieti mitä haluat elämältäsi.älä tyydy ikinä huonoon suhteeseen :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ixus:
En tiedä fiksusta, mutta pian hajoat tuon ahdistuksesi kanssa. Jos ei suhteessa ole hyvä olla, niin kai se on sitten parempi rakentaa jotain uutta? Ja, miksi mies pyörii muiden naisten kanssa kahvilla? Veisi oman vaimonsa. En tainnut saada sanottua sitä, mitä itse toivoit.

Niinpä niin.. :/ Tähänkin naiseen on tutustunut kaverinsa kautta ja eipä ennen ole kahvilla käynyt.. ja ei kai tämä voi toimia, kun pitää joka kerta pelätä mitä tapahtuu, kun mies oven perässään sulkee..

Alkuperäinen kirjoittaja seropi:
sun on saatava mies tajuamaan nyt tekonsa seuraukset!ei hän voi jatkaa samaan malliin ja kahvitella naisten kanssa kun pohjalla on pettämisiä.sinuna nostaisin kissan pöydälle,kertoisin suoraan mitä ajattelen.sulla on oikeus noihin tunteisiin,älä edes mieti että ne olis naurettavia.miehesi tuossa käyttäytyy väärin,et sinä.ja ihan tulevaa vauvaakin aatellen,mieti mitä haluat elämältäsi.älä tyydy ikinä huonoon suhteeseen :hug:

Olen kyllä puhunut viimeksi juuri olisikohan ollut toissapäivänä, siitä että en voi luottaa ym. mutta kun yritän keskustella, niin mies vaan raivostuu, eikä tahdo puhua. Ja itse hän on kamalan mustasukkainen, ei salli mulle miespuolisia ystäviä, vaikka itse en ole edes häntä pettänyt koskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja seropi:

Olen kyllä puhunut viimeksi juuri olisikohan ollut toissapäivänä, siitä että en voi luottaa ym. mutta kun yritän keskustella, niin mies vaan raivostuu, eikä tahdo puhua. Ja itse hän on kamalan mustasukkainen, ei salli mulle miespuolisia ystäviä, vaikka itse en ole edes häntä pettänyt koskaan.

yleensä ne jotka pettää ovat toisesta mustasukkaisia ja tuo että raivostuu on merkki että hermostuu kun koskettelet asiaa,tietää tekevänsä sua kohtaan väärin..älä anna periksi.tee pelisäännöt selviksi.sun pitää ajatella itseäs ja lapsia.

Pitää varmaan ottaa taas asia puheeksi.. ja jos ei keskustelu ala maistumaan, niin sitten saa mennä menojaan :/ Toisaalta, auttaakohan edes puhuminen enää...? Silti mua ahdistaisi miehen menemiset ja ei se ole ennenkään lupauksiaan pitänyt, vaikka on kuinka vannonut.. Taidan vaan itse ole tosi typerä.. Tuntuu vaan kauhean vaikealta ajatella eroa :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Pitää varmaan ottaa taas asia puheeksi.. ja jos ei keskustelu ala maistumaan, niin sitten saa mennä menojaan :/ Toisaalta, auttaakohan edes puhuminen enää...? Silti mua ahdistaisi miehen menemiset ja ei se ole ennenkään lupauksiaan pitänyt, vaikka on kuinka vannonut.. Taidan vaan itse ole tosi typerä.. Tuntuu vaan kauhean vaikealta ajatella eroa :(

joo, ero on aina vaikea asia..se helpottuu vasta kun päätöksen tehnyt ja pysyy siinä.ei tässä oikeaa neuvoa ole,sun pitää kuunnella itteäs mitä tahdot.mies kohtelee sua nyt todella väärin ja itsekkäästi :( toivon sinulle voimia päätöksen tekoon.

Mä en oikeasti voisi hyväksyä esim. tota naispuolisen kanssa kahvitteluakaan, jos mies on vielä jäänyt ensin pettämisestä kiinni. Silloin jos sen oisin antanut anteeksi, toivoisin ja vaatisin, että mies yrittäisi myös olla luottamukseni arvoinen!! Jos suhdetta pitäisi yrittää rakentaa uudelleen, ei tuo ainakaan ole oikein hyvä pohja sille:( Mä varmaan jättäisin sellaisen miehen, koska kuitenkin sulla on aivan tarpeeksi työtä lasten kanssa(tai yhden ja raskauden tällä hetkellä), ettei enää tarvitsisi joutua tollaista murehtimaan!!

Niin. En mäkään oikein voi hyväksyä :/ Tai kun heti herää kamalat epäilykset. Ja eihän mikään voi toimia, jos ei toiseen voi luottaa ja jos/kun sanon siitä, etten tykkää kun kahvittelee jonkun naikkosen kanssa, niin tiedän että riita on taas pystyssä..

Lisäksi siinä eropäätöksessä (mikäli sen teen) pysyminen tulee olemaan vaikeaa :( Tiedän kokemuksesta..

Mietinpä vain, että vaikka mun mies ei ole pettänyt ainakaan tietääkseni ja meillä muutama lapsi ja mä olen raskaana, niin musta tuntuis tosi kurjalle, jos yhtäkkiä alkais käydä naispuolisten tuttujensa kanssa kahvilla. Ruokatunnilla ymmärrän, jos joku nainen on mukana syömässä, mutta siis ihan vain kahvittelemassa, niin en tykkäisi. Veikkaan, että jos ihan rehellisiä ollaan, niin ei kovin moni muukaan nainen siitä pitäisi?

Rakkaat siskot siellä Suomessa, ootte nättejä ja fiksuja, siis miksi teidän täytyy kysyä jos näihin niin sanottujen "urosten" takia/vuoksi pitää kysyä itseltään: - pettäkö, - voiko luottaa,-ahdistaa,miksi? -onko yhteistä, -antaako anteeksi/ei?
Ne on niinkuin ennen sanottiin niinkuin bussit, kun yks menee niin toinen tulee. Ja mä lupaan se pitää paikkansa, niiden perään ei kannata surha, meilä on paljon enemmän kaikkea. kiitos luojalle.
lexa GBG;sta

Alkuperäinen kirjoittaja lblomber@telia.com:
Rakkaat siskot siellä Suomessa, ootte nättejä ja fiksuja, siis miksi teidän täytyy kysyä jos näihin niin sanottujen "urosten" takia/vuoksi pitää kysyä itseltään: - pettäkö, - voiko luottaa,-ahdistaa,miksi? -onko yhteistä, -antaako anteeksi/ei?
Ne on niinkuin ennen sanottiin niinkuin bussit, kun yks menee niin toinen tulee. Ja mä lupaan se pitää paikkansa, niiden perään ei kannata surha, meilä on paljon enemmän kaikkea. kiitos luojalle.
lexa GBG;sta

kuten itse sanoit
Haluaisin olla hänen kanssaan, mutta kun en pysty luottamaan, eikä tämä toimi. Ja lapsethan siitä sitten kärsivät myös, kun olen ahdistunut ja surullinen/vihainen päivästä toiseen.. Mitä tässä nyt oikein voi tehdä..? :( Sanokaahan jotain fiksua nyt?

miksi enää jatkaisit?varmasti ajanoloon sekä lapset,että sinä voisitte paremmin,ilman miestä...

olen joutunt sivulle jota en ymmärrä kuinka se toimii ja myös te olette paljon nuorempia, ole kiltti ja vastaa niin että tiedän miksi en vastaisi seuraavan kerran. täti Ruotsista

Alkuperäinen kirjoittaja lexa:
Alkuperäinen kirjoittaja tjaah:
On se aappari voinut erota, kun vuosi on jo kulunut noista jutuista.

vihdoinkin joku joka uskaltaa olla mieltä

Kiiti kun huomautit vuosiluvusta. Mutta niinkös tiedät niin sitä sanotaan ei ole niin nuuka Ruotsissa, mutta se ehkä on vähän "att at I" kun siitä on kuitenkin kulunut vuosi. MIKSI SINÄ EREHDYIT TÄLLE SIVULLE?

Yhteistyössä