T
tipsukka
Vieras
kerron lyhyesti.ollaan oltu ukon kans 9v yhdessä.kolme lasta,neljäs tulossa.olen kerrran ottanu avioeron hänestä,palasimme vuosi sitten yhteen(naimisii).taustalla molemmilla pettämisiä mutta luulin että asiat sovittu.itse olen ukolle antanu useita mahdollisuuksia,mutta aina pettäny lupaukssensa.toiseks hän ei anna ruokarahaa,ei hoida lapsia eikä tee muutakaan!viikonloppuna ryyppää joka pe tai la.olemme lasten kanssa joutuneet lähtee useita kertoja yön selkään kun hän saapunu humalssaa riehumaan.kerrran oli sekoittanu koko asunnon!
nyt mulla olis mahdollisuus taas kerran muuttta lasten kanssa pois,mutta hirvittää ajatus olla 4 lapsen yh..olinhan tosiaan kolmenki kanssa 8kk yksin ja hyvin pärjäsin>!
oon ihan sekaisin ja kuitenki en jaksa elää jatkuvassa pelossa ja lapsiani ajtteln että josko parempi kuiteski asuu eri osotteissa.....
nyt mulla olis mahdollisuus taas kerran muuttta lasten kanssa pois,mutta hirvittää ajatus olla 4 lapsen yh..olinhan tosiaan kolmenki kanssa 8kk yksin ja hyvin pärjäsin>!
oon ihan sekaisin ja kuitenki en jaksa elää jatkuvassa pelossa ja lapsiani ajtteln että josko parempi kuiteski asuu eri osotteissa.....