erotik på svenska ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ulla

Vieras
Hej, är det bara finsk talande som har frågor och som intresserar sig för erotik ? Jag en kvinna i bästa åldern som gillar allt som har med erotik att göra. Jag har många trevliga fantasier som jag gärna delar med dej. Hör av dej så kan vi göra varann en aning kåta.

Det gör mig inget hur du ser ut,jag har numera satt i det grövsta siktet i min sorteringsmaskin,och det är bara bra om du inte vill knulla med mig för jag har lite dålig potens!

Vad är det här för skämt, det verkar inte riktigt klokt.Varför kan man inte skriva på allvar om erotik.Jag blev jätte glad att se att här även chattas på svenska. Jag är en tjej från östra finland som gärna delar fantasier med andra.Hej hur är det med er andra tjejer har ni haft anal sex och hur känns det ? Vad är det män som får er att tändas på en tjej handlar det alltid om det fysika(brösten,baken eller liknande)eller vad ? berätta.

Lena, Ulla och alla andra. Visst har brösten och speciellt baken sin betydelse. Men mera viktig är nog personligheten, åtminstone i längden. Narcicistiska egenskaper är nog mest frånstötande och ärlighet och äkta omsorg det mest attraktiva. Nåt mer damerna ville fråga?

Jag ryser av obehag, när vuxna (?) människor inte klarar av sitt eget modersmåls grammatik. Jag har levt i den tron att åtminstone finlandssvenskar på ett smidigt sätt producerar både sammansatta ord och kommatecken, bara för att nämna ett par enkla, förväntade textelement. Men nej...

Man blir så mycket kåtare, när man vet att det sitter en härlig, smart och mogen person någonstans på nätet och bidrar med fantasier som är skrivna på ett begripligt språk. En dyslektisk trebarnsmamma är kanske det mest avtändande jag kan föreställa mig. Vad tjänar det förresten till, att nämna avkommans antal? Sitter de och tittar på när den korkade modern pullar i vardagsrummet? Eller skriver de i stället för henne, för att hon har ena handen i musen och den andra i röven?

Har Du nånsin tänkt at ta en kvinna . Jag tänker ständigt men har inte funnit någon . Ser Du , jag bor i en liten stad och måste vara mycket försigtig.
De e ju ingen ide at stämpla sig innan man nu har fott tag på någon äns.

Det är ljuvligt att höra att här finns fiffiga typer också. Jag själv älskar att se på män alltså ser man en stilig karl så visst vilar ögat. Nu menar jag alltså ingen modell typ men någon som hellt enkelt sköter sitt utseende och sin hygien. Charmig skall han också vara, ha gilmten i ögat kunna skämta vara glad. Sedan vad det kommer till erotik eller sex så är det även en viktig del av ett förhållande. Det som jag alltid har blivit utan i mina förhållanden även den som jag lever i nu är romantiken. Den saknar jag, ljus och mys tillsammans. Kunna smeka och kyssa varandra utan att det alltid blir något mer. Jag vet inte riktigt hur jag skall förklara mig själv. Finns det någon annan som tänker lika som jag ingen skillnad på kön ? Något annat som jag också kunde tycka att vore skönt att använda oljor med olika dofter. Jag tycker att förspelet är otroligt viktigt inte bara självaste akten men man borde väl ha en tillräckligt mogen man till det.Finns det sådana eller är det sådant som endast skrivs i noveller och romaner.

Varför vill du ha en kvinna ? Jag har någon gång tänkt lika men vågar inte ta steget. Jag kunde aldrig tänka mig att leva ihop med en kvinna, men att ha ett trevligt möte i erotiska sammanhang skulle inte vara så dumt. Jag tror att vad det gäller erotik borde man vara öppen och prova det har ju endå med njutning att göra vad som känns skönt.

jag har redan klätt av mig och sitter här på säng kantten BÖRJE, aldeles naken och fuktig ! Bröstvårtorna står hårda och putar.Jag sätter mitt högra pekfinger i munnen sugar på det ch stoppar det i trosorna. Det är varmt och fuktigt. Jag ser allt att det börjar smått styvna för dig i brallorna.Du kommer närmare och jag öppnar blixtlåset och frigör din styvnande hingst. Jag leker lätt med tungan och till sist kan jag inte hålla mig jag slukar hela härligheten i min mun. OJ,vad du njuter. Nu får jag allt känna dina händer i mitt underliv, hela min kropp rycker till av njutning.Du klär av mina trosor,breder ut mina lår och stoppar ditt huvud mellan mina ben och smaskar av min saft.OJ Börje de e skönt !

Yhteistyössä