erotik på svenska ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Men Ulla. Det skulle nog ha varit skönare för mig om du hade tvättat ditt underliv någon gång under veckan. Nu bara luktar det och ser ut som sillslamsor. Oj helvete också. Jag vill inte ens med handen röra ett sådant sköte... inte ens med en pinne. Och mina ädla delar kommer inte i närheten av ett sådant stinkande kråkbo med hår styva av torkad flytning!!!

Men har du en dotter i lämplig ålder?

men jag är ju dottern ! Ursäkta jag märkte ju inte din syfilis du får nog klä på dig dina ylle byxor och gå ut i sandlådan tillbaka.Jag tar din far i stället han har något man kallar för kuk.

Hej, är en man på 38 år och håller helt med Ulla.För lite erotik på svenska ! Fast jag har svenska som modersmål, går all erotik och sex enbart på finska.Jag kan ju inte ens termerna på svenska, men vill gärna lära mig mera av dig Ulla ! Vi kunde byta tankar om verklighet och fantasi, och göra oss ännu mera kåta än vad vi är . . .

Hej på dej Niklas !

Vi är ju jämn gamla. Är det så att vi svenskar är så blyga att vi först öppnar munnen i det mörka sovrummet. Jag vet att det går lättare att prata när man inte kan se varandra. Jag har lite bråttom just nu men vi återkommer.Vad vill du prata om ?

Inte är väl denna spalt någon språkkurs i hur man använder kommatecken eller hur man producerar ord???? Om du tror det så är du definitivt på fel ställe och är ute och cyklar!

Viktigast är ju att man kan kommunicera så att den motsatta personen förstår. För jag tror att inte stör det någon (förutom dig) hur man använder dessa. Om det stör dig att personer inte kan, eller förstår, hur och var man sätter sina kommatecken mm så behöver du inte läsa inte ens kommentera. Du kan lika gärna slå up nån språkbok och fingerpulla dig själv samtidigt, för då tycks du ju få tillfredställelse...

Jag är österbottning, fast jag har levt största delen av mitt liv utomlands, främst i U.S.A., populärt eller inte. Men mitt hjärtas hem är Pampas, svenska Österbotten. Jag har satt på kvinnor i fem världsdelar. De överlägset sämsta och mest egoistiska kommer från helsingforsområdet och finska Österbotten. De bästa från svenska Österbotten och den indiska landsbygden. Var hittar vi den gemensamma nämnaren?

Tack Calle !

Du hann före mig. Jag blev helt galen när jag läste texten som kommatecken-friiken hade skrivit. Han skall nog faktiskt hållas undan med sina grammatik böcker och dra i handen i en skrubb. Här har han inget att göra !!!!!! Jag är så Glad att här har kommit så många svenskar fram.

Berätta gott folk varför är allt ""förbjudet kött"" då menar jag inte minderåriga, utan hellt enkelt upptagna mänskor är så attraktiva. Jag tror att vi håller på och gå mot det hållet, att vi inte mera har bara ett förhållande. Det är inte som man säger :- tills döden skiljer oss åt.

Hur är det har du haft det skönt, du vet vad jag menar ?
Jag är håller på att bli hellt galen. Det måste vara kåta-veckan eller vad det nu kan vara.

Jag kan liksom inte koncentrera mig på jobbet, utan mina tankar bara flyger omkring. Jag är inte nån ""Barbara"" men jag är duktig på och använda min mun och förstås mina händer.

Jag har inte varit med en man på 3 år så du kan gissa vartåt det börjar luta. Jag kunde aldrig tro hur mycket man kan sakna en mans kropp, alla smekningar mm.....Min man insjukna och det blev stopp på allt det roliga i mitt liv. Jag känner mig som en levande mumie.

Det enda jag kan, är att önska att jag nångång igen kan få uppleva allt det som sex för med sig. Att börja tillfredställa sig själv räcker inte. Men så desperat vill jag inte vara att jag bara plockar upp den första bästa jag möter. Jag tror att det behövs lite mer för att sexen skall fungera+och förspelet är jätte viktigt.

Har du någonsin satt in i kalendern en viss tid som du ska ha sex ? Det lär ladda upp stämningen. Att planera och sedan bara få njuta av varandra. Att bara få njuta en hel dag i sängen, t.o.m äta där. Oj det vore härligt!!!!

Yhteistyössä