Sunnuntai 3.10
Yrityksen aloittaneet:
nimim.....................ikä.................YK......................KP..................jännäpäivä
Dahlia- ................21..................10.. ..................30-31................9.10.
emmuk.................24...................1........................?.........................?
Mymmeliini..........26...................2.......................28....................25.10
Sajj......................22...................1........................30.........................30.10
Tiina.....................23...................2........................?.....................14.10
Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim.......................ikä..........................................yritys alkaa
kais-a.....................22............................................lokakuu 2010
Marsku...................29............................................syksyllä 2010
eltsu.......................28............................................joulukuu 2010?
Myy........................26............................................talvella 2010-2011
Plussanneet:
nimim..................ikä.................plussa............LA................monennesta tärppäsi
Ei valitettavasti ole hyviä uutisia täältä. Menkat alkoi päivän etuajassa ja kesti kolme päivää (normaalin 5-7 sijaan). Kivut oli kuitenkin "normaalit", eli koski kuin olisi kirveellä isketty vatsaan.
Mutta kohti uutta yritystä on jo lähdetty!

Päätin, että nyt tässä kierrossa raskaudun synttäreideni kunniaksi, kun ovis sattuu juuri synttäreiden tuntumaan. Toivon tuota synttärilahjaksi, joten peukut pystyyn.

Minulla on ollut jo ennen yritystäkin vähän luovutus-fiilis tähän hommaan, sillä minulla on todettu endo muutama vuosi sitten. :/ Mutta ehkä positiivinen asenne auttaa.
Itse lasken myös nuo yrityskierrot niin että ensimmäinen (1.) on se kierto, jolloin ensimmäistä kertaa on yritetty. Minusta tuntuisi oudolle ajatella tuota kiertona 0, sillä jos sanoisi raskautuneensa "yrityskierrosta 0", niin kyllä minulle tulisi mieleen että vahinko kävi.

Mutta eipähän tuolla laskutavalla tai yritetyillä kuukausilla merkitystä ole.
Ja todellakin nyt alkaa olla oikeasti tuo yritys konkretisoitunut minunkin tajuntaani.

Niinpä kipaisin tänään kauppaan ostamaan greippimehua ja vehnänalkioöljyä (YYHH!!! ihan kamalaa). Ajattelin nyt kokeilla joitakin "niksivinkkejä", jotka voisivat nostaa todennäköisyyksiä raskautua. Greippimehun pitäisi lisätä ovislimoja ja kait parantaa limakalvoja. Vehnänalkioöljyn taas pitäisi tasapainottaa hormonitoimintaa ja sitä sanotaan raskausvitamiiniksi. Näiden lisäksi jo tutuksi tulleet monivitamiinit, B12 ja disperiini saavat jatkua.

Jos noista ei ole apua raskautumisessa, niin saanpahan vitamiinivarastot kunton talvea varten ja parempi kuntoiset hiukset ja kynnet.

Ei nuo ainakaan haitaksi ole. Meinasittekos te kokeilla jotain?