Esikoinen haaveissa vuodelle 2011/2012?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eltsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tiistai 9.11

Yrityksen aloittaneet:
nimim.....................ikä.................YK......................KP..................jännäpäivä

Nanna79..............31...................2.......................28......................11.11
Tiina.....................23..................3........................28......................12.11
Myy-84.................26..................2........................28.....................12.11
Mymmeliini...........26...................3.......................28.....................19.11
kais-a...................22..................2........................36......................26.11
Marsku.................29...................1........................28......................26.11
Sajj......................22..................2......................30-33...................4.12
SL........................30...................3......................27-28...................4.12
Dahlia- ................21..................12.. ..................28-31..................6.12
mari974...............36...................1........................?.........................?
Kittycat.................25..................1........................?.........................?
Janette.................29.................~1v.....................?.........................?
eppe.....................21...................2.......................?..........................?

Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim.......................ikä..........................................yritys alkaa

eltsu.......................29............................................joulukuu 2010?
Rose.......................24............................................kesällä 2011
Marjutan................26............................................kesällä 2011

Plussanneet:
nimim..................ikä.................plussa............LA................monennesta tärppäsi

emmuk...............24..................12.10..............?..........................yk1

-----------------------------------------------------------------------
Listan saa päivitettyä "lainaa viestiin"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Päivittelin listaa omalta osalta, niin älyttömän hirveesti heittelee nuo kp:t ettei kohta perässä pysy. Mutta joo, huomenna ajattelin soitella tuonne arvauskeskukseen jos sieltä saisi vielä tän vuoden puolelle aikaa sinne tutkimuksiin, että missä nyt oikein mättää. Luultavasti pillerit oli aikoinaan niin kovaa kamaa ettei keho ole palautunu niistä vieläkään, toivottavasti sais pelkät hormoonipillerit ettei muuta tarvitsisi ruveta tonkimaan :P

Tuli tossa vaan mieleen, että jokainen vois halutessaan kertoa itsestään jotain. Mua esim kiinnostaa paljon missä kaupungissa kukin asustelee. Itse voisin aloittaa kertomaan itsestäni jotain.

Eli Tiina 23v (joulukuun alussa 24)
Kihloissa, mieheke on 24v.
Yhdessä ollaan oltu nyt päälle 4 vuotta.
Espoossa asutaan.
Lapsia oon halunnu nyt jo parin vuoden ajan, mutta yritystä takana 3 kuukautta. (piti siis odotella, että mieheke innostuu myös omasta pienestä vauvasta)

Hyvä idea Tiina :) Varsinkin, kun meidän ketjussa ei ole vielä superpaljon porukkaa, niin pysyy ehkä muistissakin asiat..

Itse olen 29v, mies 28v.
Asun vielä Helsingissä, mutta ostettiin tosiaan asunto ja muutetaan kuun vaihteessa Keravalle, jossa mies on asunut lähes koko ikänsä. Eli muutetaan samalla sitte virallisesti yhteenkin :)
Sairaanhoitaja olen ammatiltani ja lasten puolella töissä. Epäsäännöllistä kolmivuorotyötä siis, eli ei kovin hyvä raskautumisen ja raskauden kannalta..
Yhdessä ollaan oltu 2v. Vuosi tätä ennen oli sellaista vähän edestakas soutamista, kun ajankohta ei ehkä ollut vielä oikea vakavampaan seurusteluun..
Kihloista tai naimisiinmenosta ei ole kovin vakavasti ollut puhetta. Naimisiin meno ei ehkä välttämättä ole kummallekaan niin tärkeä asia ja kihlojen idea on meidän mielestä se naimisiin meno. Itse olen aiemmassa suhteessa ollut 5v kihloissa enkä nyt tällä hetkellä näe asiaa ajankohtaisena. Ehkä joskus ihan lasten ja perheen turvan takia on järkevää naimisiin mennä.

Ja nuo Myy-84 ja Nanna79:n ajatukset oli kyllä kuin omasta päästäni. Kovasti vaihtelee tuo epävarmuus lasten "hankkimisen" suhteen. Kuitenkin molemmat varmasti lapsia haluamme, mutta se uskallus ottaa askel eteenpäin on välillä vähän hakusessa.. Itsellä suurin persuksille potkija on oma ikä. Olisin jo nuorempana halunnut lapsia, jos elämä olisi mennyt erilailla (ts. tuli ero entisestä miehestä jne). Itsellä on viimeisen vuoden aikana ollut aika kovakin ikäkriisi nimenomaan tämän perheen perustamisen suhteen. Vauvakuuumetta varsinaisesti en ole koskaan potenut, enkä edelleenkään saa sydämentykytyksiä muiden lapsista, mutta oma iän takia alkaa olemaan sellainen "on pakko"-tilanne lasten suhteen..Siis ihan itseni luoma juttu :D Toki muutenkin on elämäntilanne sellainen, että lapsi olisi tervetullut. Mietityttää myös se, että jos ei raskaudukaan niin helposti, niin ei haluaisi enää kauan odottaa yrittämisen aloitusta..
Ja jos nyt on epävarma vielä vähän, niin toisiko joku 2kk odotus asiaan muutosta? Ehkä vuoden päästä voisi olla tasaisempi mieli asian suhteen ja varma olo, mutta en halua niin kauan enää odottaa.
Mietintäaikaa olen antanut itselleni ja etenkin miehelle tämän kuun loppuun. Sitten jos asia on vielä epäselvä, niin mietitään hetki lisää..

Meillähän tuota epävarmuutta tuo varmasti sekin, kun ollaan vasta se 2v oltu yhdessä ja nyt vasta muuttamassa yhteenkin. Itse arvostan parisuhdetta ihan kaksistaankin todella paljon ja haluan, että molemmilla on vähän omiakin juttuja eikä vain kaksistaan kökötetä koko ajan. Välillä siis miettii, että onkö hölmöä samantien yhteen muuton jälkeen alkaa vauvaa yrittämään..tuleeko liikaa isoja elämänmuutoksia kerralla? Toisaalta ollaan todella hitaasti edetty suhteessa, että nyt onkin aika jo tapahtua :) Mutta ehdottomasti haluan, että mies on täysin samaa mieltä asiasta, enkä halua painostaa häntä. Mies ehkä onkin se epävarmempi osapuoli vielä. En usko että hänellä onkaan sellaista "biologista pakkoa" iän puolesta kuin itsellä.
Mutta ehkä se tästä :)

Niin minähän olen sen 31 ja mies 34. Ollaan oltu yhdessä 4-5 vuotta, riippuen mistä lasketaan josta asuttu yhdessä "virallisesti" kolme vuotta. Sitä ennen tosin mies jos kämppäs mun luona aika vakituiseen. Espoossa asutaan ja kummatkin ollaan ammatiltaan "nörttejä", eli insinööreinä toimitaan.

Joo-o, minullakin on tuo ikä, mikä mut sai yrittämään lasta. Ei tästä nuorene ja en halua vanhempana katua, että olis se pitänyt tehdä. Ja samoin minulla, ei muiden lapset pahemmin innosta (jotkut kavereiden tosin on extra kivoja, jotkut ei...), mutta oma olis oma. Eli tosiaan se kunnon vauvakuume uupuu niinkuin aiemmin sanoinkin.

Huomenna pitäisi alkaa menkat. Vielä toissapäivänä mietin samoin kuin Myy-84, että toisaalta helpostus jos ne alkaa niin pääsee vielä viettämään pikkujoulua ja kaverin juhliin ja jne... mutta nyt taas on erimieltä kun eilen alkoi vatsa turvota niinkuin aina menkkoja ennen ja tänään tuli rusehtavaa limaa. Eli olen melko satavarma että huomenna ne menkat taas alkaa.
Nyt tämä fiilis, että ei taaskaan natsannut tuntuu taas todella rasittavalta, ärsyttävältä... Suoraan sanoen v*tuttaa ja samalla mielessä pyörii, että kuinka kauan sitä viitsii yrittää?
En halua kuitenkaan lasta kun olen lähemmäs 35, koska se tuntuu muka liian myöhäiseltä ja toinen, että joskus päätin, että jossei se luonnostaan tule niin sitten ei. Eli koska lopettaa yrittäminen? Jos ei natsaa, sitten elämme kaksi onnellisina elämämme loppuun asti ja matkustelemme senkin edestä.
Mutta tunnetusti, mielihän muuttuu tässä pitkin tätä yrittämismatkaa...

Olen Lappeenrannasta, 30v ja mies 31v. Yhdessä ollaan oltu kolme vuotta, joista 2 asuttu saman katon alla. Tällä hetkellä opiskelen päätoimisesti.
Niinkuin olen aiemminkin maininnut, varsinaista vauvakuumetta en ole ehkä koskaan potenut ja joskus olen tästä ollut hieman huolestunutkin. Tarinani on muuten Eltsun kanssa melko samanlainen.

Mietin myös pikkujouluja ym. juhlia. Viimeksi ennen menkkojen alkua. Yritin kai pohjustaa niiden alkamista, ettei tuntuisi niin isolta pettymykseltä sitten. Mutta...itku tuli,kun tuhrut oli housuissa. Oli tavallaan hämmentävää, tajusin, että nyt on tosi kyseessä. Enkä tämän jälkeen ole epäillyt itseäni ja halujani asian suhteen. Varmasti kaikenlaista tunteiden vuoristorataa kuitenkin vielä edessä, mutta Nyt hymyssä suin uuteen yritykseen :)

Lupasin aluksi itselleni etten ala ovulaatioita testeillä testamaan,vaan kuinkas kävikään!?! Nyt Onni-testit odottelee kaapissa. Olen käsittänyt,ettei testejä kuuluisi tehdä aamun ensimmäisestä pissasta, mutta näissä Onneissa käsketään nimenomaan näin tekemään. Onko eri valmistajilla niin erilaiset testit sitten, vai mistähän moinen eroavaisuus. Tietääkö kukaan? Tai onko kukaan käyttänyt näitä Onneja? Ja saanut positiivisen vastauksen? Toivon, että ovat nimensä veroisia :)

(VALITUSVAROITUS)

Voi tsiisus mikä PMS. Eilinen meni kotona väsyneenä ja viluisena, taisi flunssa yrittää alkaa. Mieliala oli aivan maassa, eilen oli varsinainen maailmanloppupäivä. Saatoin yhtäkkiä alkaa itkeä kuukausia sitten kuollutta lemmikkiäni tai eläintenpelastustiimistä kertovan ohjelman pieniä eläinparkoja, jopa Victoria Stillwellin Isännän ja koiran käytöskoulu sai mut kyynelehtimään liikutuksesta. (taitaa olla sanomattakin selvää että eläimet on mun heikko kohtani :D)
Puhumattakaan siitä että surin omaa kohtaloani takuuvarmasti lapsettomana (mistähän sekin ajatus päähäni juurtui?!) tai vähintäänkin hedelmöityshoitoihin joutuvana joko oman endon tai miehen sperman laadun takia (kumpaakan ei siis vielä ole tutkittu eikä todettu, kunhan hysterisoin...).

Onneksi tänään on helpompi päivä. :D
Vaikka mulla on satapäin tekemistä ja opiskelu vie mennessään, en voi olla sivusilmällä tarkkailematta omia fiiliksiäni. Oikeastaan tuntuu että vasta nyt yrittämisen myötä sitä todella oppii tuntemaan oman kroppansa ja kiertonsa, en aikaisemmin ollut kiinnittänyt näin paljon huomiota esim. alavatsan tuntemuksiin tai rintojen turvotuksen alkuun ja kestoon ennen menkkojen alkua.
Muutaman päivän ajan olen tuntenut kasvavaa menkkamaista jomottelua alavatsalla. Tällä hetkellä mahassa on hassu tunne, mutta se johtunee vain pastan ja pullan aiheuttamasta turvotuksesta. Viime kierrossa esiintynyttä tiputteluvuotoa ei ole nyt esiintynyt, mitähän lie sekin oli. Rinnat ovat turvonneet ja arat, mutta kokemuksesta veikkaan että turvotus laskee viimeistään vuorokautta ennen menkkojen alkua.
Kp siis 26/28, voi kunpa seuraavat päivät kuluisivat nopeasti.

Pidättekö muuten muut kuumeilijat jotain kirjaa omista kierroistanne? Itse olen merkinnyt kuukautiset kalenteriin niin kauan kuin muistan, varmaan niiden alkamisesta asti. Nyt olen alkanut merkata ylös myös kipuja ja valkovuotoa/limaa, yritän oppia tuntemaan kiertoni myös niiden perusteella.

Pikaposti.

Maailman paras uutinen (tähän kiertopäivään nähden) on, että mä en vieläkään tiputtele!! :D :D Ja jo viikko oviksesta on kulunut! Ette oikeasti usko kuinka iloinen tuosta olen... ;) Vähän alkaa jännittämään.

Ongelmaksi nyt on kuitenkin muodostunut elohiiri, joka on tehnyt pesän mun silmään. :/ Se piipertää siellä jo kolmatta päivää, eikä lähde millään! Netistä ei ole löytynyt mitään keinoja sen lopettamiseksi. Alkaa vähän hermo olla kireellä tuon takia, sillä silmä väsyy todella paljon tuosta jatkuvasta nykimisestä.

Kännyssä on ylhäällä aina kp1:t ja nyt täällä ketjussa. Joskus pidin tarkemmin kirjaa kaikista vuodoista ja menkkojen kestosta ym, nykyään ei vaan enää viitsi (jatkuvat vuodot oli niin rasittavia ja masentavia, että parempi näin).

Tulin juuri töistä ja nyt riennän toiseen työhön. Paremmalla ajalla lisää. Peukkuja huomiselle ja ylihuomiselle teille jännittäjille!

Elohiiri aiheutuu yleensä stressistä, joten eikun relaamaan ;). Mullekin se iskee aika ajoin jos oon tosi väsynyt ja loman tarpeessa jne. Mutta nyt iski flunssa, nenä tukossa ja ontelot kipeät ja karmiva väsymys ollut varmaan viikon..ja silti en saa kunnolla nukuttua, tosi tyhmää :(.

Niinhän ne menkat alkoivat, kellon tarkkuudella.
Aivan niinkuin epäilinkin.

Mutta tällä hetkellä suoraan sanoen ottaa päähän oikeen olan takaa. Jotenkin sitä pillereiden aikaan oli NIIN varovainen jos yksikin pilleri jäi välistä niin oli pelko persiissä että nyt tuun heti raskaaksi. Ja jotenkin tästä pelottelu skenaariosta tuli fiilis, että pillerit pois niin johan on raskaana heti tai ainakin toisella koittamisella. Vaan ei.

No kolmas yritys alkakoon.

En nyt jaksa päivittää listaa ja laskea koska uusi jännäpäivä on taas, kun ei oikeesti kiinnosta.
Anteeksi, mutta kun vaan niin harmittaa. (Enkä tosiaankaan huokassu helpotuksesta, että muistutukseksi itselle niile päiville kun sitäkin mietin!)

Lopetan valittamisen... Toivottavasti muilla paremmin..

ainiin sitä positiivista pitää sanoa, että pillereiden pois jätön jälkeen on menkkakivut kadonnu?! Vaikka olisi luullut toisin päin että ne pillerit olis ne pitäneet poissa...

Torstai 11.11

Yrityksen aloittaneet:
nimim.....................ikä.................YK......................KP..................jännäpäivä

Tiina.....................23..................3........................28......................12.11
Myy-84.................26..................2........................28.....................12.11
Mymmeliini...........26...................3.......................28.....................19.11
kais-a...................22..................2........................36......................26.11
Marsku.................29...................1........................28......................26.11
Sajj......................22..................2......................30-33...................4.12
SL........................30...................3......................27-28...................4.12
Dahlia- ................21..................12.. ..................28-31..................6.12
Nanna79..............31...................3.......................28......................9.12
mari974...............36...................1........................?.........................?
Kittycat.................25..................1........................?.........................?
Janette.................29.................~1v.....................?.........................?
eppe.....................21...................2.......................?..........................?

nimim.......................ikä..........................................yritys alkaa

eltsu.......................29............................................joulukuu 2010?
Rose.......................24............................................kesällä 2011
Marjutan................26............................................kesällä 2011

Plussanneet:
nimim..................ikä.................plussa............LA................monennesta tärppäsi

emmuk...............24..................12.10..............?..........................yk1

----------------------------------------------------------------------- -----------------------
Listan saa päivitettyä "lainaa viestiin"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Nanna79:lle iso hali ja voimia!
Taidat kuulua meihin jotka on peloteltu raskaudella kuoliaaksi nuoruusvuosina... Tosiaan, kukaan ei kertonut minulle että naisen hedelmällinen aika on rajallinen ja että joskus vauvaa voi joutua odottamaan kauemmin kuin haluaisi. Kerrottiin vaan että pienikin määrä siittiöitä voi saattaa raskaaksi saman tien.
Just.
Itse olen elämäni aikana ollut etenkin nuoruusvuosina niin holtiton ehkäisyn kanssa että herää kysymys voinko sittenkään tulla raskaaksi, kun en ole koskaan aikaisemminkaan tullut.

Mulla on tänään myllertänyt päässä rankemman kerran. Pinna on kireä kuin viulunkieli, PMS puskee päälle ja päätä särkee. Olen tänään ollut ihan megaturhautunut koko yrittämiseen. Koulussa on todella intensiivinen jakso menossa ja tänään kävi mielessä että onkohan tässä mitään järkeä, pystynköhän hyppäämään tähän hullunmyllyyn takaisin jos raskaudun opiskelujen aikana. Samalla ottaa päähän se miten paljon voimia ja ajatuksia tämä yrittäminen ja raskauden mielessä pyörittely vie. Miten se menkkojen alkaminen silti vituttaa niin paljon vaikkei tiedä aina haluaako vaiko eikö halua?

Tänään alkoi aavistuksellinen rusehtava/oranssi tuhrutus. Veikkaan että menkat alkaa viimeistään lauantaina 13.11. jolloin oikea alkamispäivä on. Reisiä, alaselkää ja mahaa särkee välillä menkkamaisesti, rintojen turvotuskin alkaa laskea. Tervetuloa yk3. >:(

Torstai 11.11

Yrityksen aloittaneet:

Myy-84.................26..................2........................28.....................13.11
Nanna79..............31...................3.......................28......................9.12

Plussanneet:

----------------------------------------------------------------------- -----------------------

Jännäpäivä korjattu, taas kerran, vaikkei siinä luultavasti mitään jännää olekaan.

Torstai 11.11

Yrityksen aloittaneet:

Myy-84.................26..................2........................28.....................13.11
Marsku.................29...................1........................28......................25.11
SL........................30...................3......................27-28...................5.12
Nanna79..............31...................3.......................28......................8.12

Plussanneet:

Nannalle voimia! Kohta valovuosi yrityksen alottamisesta ja vieläki ihmetyttää että kuka tulee raskaaksi kun unohtaa ottaa yhden pillerin, kertaakaan tavannu sellaista naista...

"Puhumattakaan siitä että surin omaa kohtaloani takuuvarmasti lapsettomana (mistähän sekin ajatus päähäni juurtui?!) tai vähintäänkin hedelmöityshoitoihin joutuvana joko oman endon tai miehen sperman laadun takia (kumpaakan ei siis vielä ole tutkittu eikä todettu, kunhan hysterisoin...)"

Että Myy, tiedän tunteen,, nimimerkillä "helvetillinen vuosi" :D

Niin ja jotain piti kertoa itsestään.. eli asun miekkosen kanssa imatralla, yhdessä ollaan oltu kolmisen vuotta ja asuttu reilun vuoden kimpassa. Mitäs muuta, liiketaloutta on tullu opiskeltua ja nyt olen osa-aikatyöläinen. Vähän tällaista välivuotta opiskelusta olen pitänyt, mutta jos tässä joku vuosituhat raskaudun niin opiskelut jää sitten myöhemmäksi.

Ainii, eilen sain varattua ajan terveydenhoitajalle parin viikon päähän, jos vaikka sais tietää missä mättää :D

Voi Dahlia, toivon että teidän yrittämisenne palkitaan pian. Mistä saat voimaa jatkaa?

Meillä käytiin eilen pitkää keskustelua kaikesta. Pyöriteltiin tulevaisuutta ja pohdittiin vaihtoehtoja. Luultavasti edetään kuten ollaan suunniteltukin; yritetään ja toivotaan että lapsi syntyisi ensi vuoden puolella. Jos sattuu tulemaan myöhemmin niin eipä se katastrofi olisi, kunhan saan opinnäytetyön tehtyä yhteen putkeen eli viimeisen opiskeluvuoden opiskeltua katkeamattomasti. Nyt tjottaillaan, tai oikeastaan yritetään, mutta luulen että mahdollisiin lapsettomuustutkimuksiin meillä on varaa ja mahdollisuus hakeutua vasta kun olen valmistunut.

Mulle antaa uutta potkua se että kohta on uusi kierto. Seuraavaan kiertoon lähdetään taisteluasenteella molemmat, vaikka piti vain tjottailla. :D Yhdynnät meillä on ajoittuneet tässä ja edellisessä kierrossa oviksen ympärille, jospa nyt kokeilisi täsmäiskua.

Vielä psyykkaan vähän itseäni: pikkujoulut, jee! Synttärit, jee! Ja loppuvuoden tentteihinkin saa lukea ilman että mikään ylimääräinen (l. raskaus) häiritsee mieltä.
(Menkat ei siis vielä alkaneet kunnolla mutta tiputtelusta ym. päätellen viimeistään huomenna ne alkaa)

Ai että näitä menkkojen jälkeisiä välipäiviä! Pitäisi nauttia näistä toisaalta stressittömistä hetkistä, mutta kuitenkin sitten odotan kärsimättömästi kierron puoliväliä.

On tämä ihmeellistä, yht äkkiä entinen tasainen neljän viikon "menkat-ei menkat" on jakautunut neljään eri osaan: menkat, niiden jälkeinen aika, ovulaatiopäivät ja loppukierron jännityspäivät.

Vielä viikko!! Jännittää ihan kamalasti jo nyt! :D

Mä olen kyllä melkein valmis lyömään vetoa, että raskaana ollaan. :) Toinen asia onkin sitten, kuinka kauan.

Ensinnäkin, tiputteluvuoto ei ole alkanut vieläkään, tai mitä maanantaina nyt pikkuisen oli.

Toiseksi, kohtua nipistelee aika kovasti jo kolmatta päivää. Kaksi päivää kohtu supisteli kipeästi, tuo tuntui aika samalle kuin kuukautiskivut, paitsi ettei sattunut niin paljon. Nyt nipistelee vaan ikävästi kohdun etuosasta.

Kolmanneksi, outo turvotus jatkuu ja elohiiri voi hyvin (vaikka tosin stressin piikkiin varmaan tämä oikeasti menee).

Tuo kipu on kuitenkin ajoittain niin kovaa, etten oikein usko pystyväni kuvittelemaan sitä (huomaan pidättäväni hengitystä kun kipuaalto tulee, joten tuosta voi päätellä paljonko nipistää...). Ja tuo on todella uudentyyppistä kipuilua. Olen aika pro tunnistamaan näitä sisäelinkipuja itseltäni, sen verran nämä kivut on tulleet tutuksi. :/ Tai sitten tämä on joku kohtutulehdus tms.

Ai että näitä menkkojen jälkeisiä välipäiviä! Pitäisi nauttia näistä toisaalta stressittömistä hetkistä, mutta kuitenkin sitten odotan kärsimättömästi kierron puoliväliä.

On tämä ihmeellistä, yht äkkiä entinen tasainen neljän viikon "menkat-ei menkat" on jakautunut neljään eri osaan: menkat, niiden jälkeinen aika, ovulaatiopäivät ja loppukierron jännityspäivät.

Joo-o... Ensin sitä odottaa menkkojen loppumista ja ovulaatiota, sitten odottaa mahdollisia kiinnittymispäiviä, jonka jälkeen odottaa kuumeisena kierron loppumista, huomatakseen jälleen että kaikista PMS-oireista päätellen menkat lähestyy ja alkaa jälleen odottaa menkkoja jotta pääsisi odottamaan ovulaatiota jotta pääsisi odottamaan vaikka sitten seuraavassa kierrossa sitä positiivista testitulosta.
Tuntuu välillä että kierto rytmittää vähän liikaakin elämää ja esim. vuodenkiertoon liittyvät asiat saattavt jäädä huomaamatta. Huomaan että nykyään jos mun pitää miettiä koska mitäkin on tapahtunut niin muistelen sen perusteella missä vaiheessa kiertoa olen ollut. :D

Mymmeliinille hitosti tsemppiä tähän kiertoon! Mahtavaa että sulla on pysynyt tiputteluvuoto poissa, toivotaan todella kaikki sormet ja varpaat pystyssä että syynä on uuden elämän alku. :)

Täällä ei ole vielä menkat alkaneet ja tiputteluvuotokin muuttui rusehtavaksi valkovuodoksi. No, eiköhän ne seuraavana yönä tai viimeistään huomenna ala kipuineen päivineen. Jos yöllä eivät ala niin teen varmaan huomenna aamulla malttamattomuuksissani testin niin ei tarvitse enää pohtia yhtään mitään tämän kierron tiimoilta.

Viimeksi muokattu:
Lauantai 13.11.

Yrityksen aloittaneet:

Myy-84.................26..................3........................28.....................11.12.
Marsku.................29...................1........................28......................25.11
SL........................30...................3......................27-28...................5.12
Nanna79..............31...................3.......................28......................8.12

Plussanneet:

Niin alkoi sitten kp1 ja yk3 kipujen ja tuskien kera. Taitaa olla taas aika uusia Clotam-resepti kun se on kerran palannut markkinoille, mikään muu kun ei vie tätä saatanallista kipua pois.

Heippa!

Olen jo jonkin aikaa seuraillut tätä viestiketjua taka-alalta ja nyt päätin sitten itsekkin liittyä mukaan :)

Meillä on yritystä takana 1 kierto ja toinen juuri alkanut. Pillerit jätin pois syyskuun lopussa ja kierto tuntuu olevan vielä kovasti sekaisin, mutta jännityksellä odotan mitä uusikierto tuo tullessaan :)

Lauantai 13.11.

Yrityksen aloittaneet:

Myy-84.................26..................3........................28.....................11.12
ansku83...............27...................2.......................?..........................?

Plussanneet:

-----------------------------------------------------------------------

Pahoittelut Myylle ja tervetuloa mukaan Ansku!

Aloin tässä laskeskelemaan noita omia päiviäni. Tuo jännäpäivä saattaa olla vähän väärin minulla. Tänään on 10. päivä oviksesta, 19.11 oviksesta olisi jo 16 päivää. Tokihan tuo mahdollista on, mutta ehkä kiertoni on lyhenemässä 26-27 päivään.

Tänään on ollut vähän huono päivä. En tiedä johtuuko tämä vain kovasta toivomisesta, mutta vatsahapot on maistuneet suussa koko päivän ja päällä on jatkuva tuskanhikipelko, että oksennan kohta. :S Tämä on ihan kamalaa, sillä kärsin ihan kamalasta oksennusfobiasta ja oikeasti toivon, ettei tämä ole mikään raskausoire, sillä jos on, niin aika aikasin tämä pahaolo alkaa... :/ Lisäksi koko ajan tuntuu että tiputtelu tai menkat alkaa, mutta ainakin vielä ne on pysyneet poissa.

Me ollaan miehen kanssa molemmat 26v. Yhdessä ollaan oltu jo 6v ja tänä kesänä mentiin naimisiin. Savossa elellään. Ehkäisy ei ole ollut kovin vahvalla pohjalla kesästä 2008 lähtien, mutta nyt häiden jälkeen ollaan päästy tosi toimiin ja virallisesti yk3 menossa.

Yhteistyössä