Kiitos
Alexandra89!
Täällä sitä nyt siemaillaan lasillista punaviiniä (ts. melkein nenästä kiinni pitäen pieniä hörppyjä nieleskellen siitä puolen desin lasillisesta erittäin pahaa halpispunkkua...) nauttien onnistuneen ovulaation jälkitunnelmista (maha kipeänä)

Silti hyvä fiilis, sillä bongasin ovulaation ensimmäistä kertaa elämässäni. Ennen totaalista korpeentumista lapsettomuuteen ei vaan tullut otettua asioista selvää, joten en vaan tajunnut. Toki en varmaan ihan joka kierrolla ole aina ovuloinutkaan.
Nyt kun elämä on ollut lähinnä vauvantekoa, Kaksplussaa ja googlettelua

cool

ja sen vuoksi on tullut hippuisen herkistyttyä kropan tuntemuksille, tajusin vasta miten selvät ovulaatio-oireet mulla on :O Onkohan ne ennen olleet näin vahvat? Vai huijaako vauvakuumeiset aivot kropan uskomaan niin? Olen kyllä ennenkin havainnut koska munasolu irtoaa ja monesti vielä sen kummalta puolelta, mutta aiemmin muistelisin irtoamiskipujen kestäneen vain päivän. Nyt tätä jatkuu jo kolmatta päivää

Kohta varmaan oksettaa ja tisseihin sattuu

Saa nähdä. Päätin, että ellei kroppa anna menkkaoireita 3.5., teen raskaustestin. Mulla on kuitenkin sen verran kivuliaat menkat että ne kyllä huomaa jo päivää paria ennen, herättelevät mokomat yölläkin.
Muoks.
Jännäpäivä siis
3.5.