Esikoisen raskausaikana vain lievää pahoinvointia, mites toisen raskauden aikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sissi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sissi

Vieras
Kokemuksia?
Mulla oli esikoisesta kuvottavaa olo, jos ei ollut syönyt vähään aikaan.. Tätä kesti rv 8-15. Eli alkoikin aika myöhään.. En siis oksentanut kertaakaan.. Mites teillä muilla on menny toisessa raskaudessa, minkälaista pahoinvointia ja millä viikoilla alko?

Esikoisesta oli satunnaista pahoinvointia muutaman ekan kuukauden heti alusta asti.
Toisesta myöskin heti alusta asti, mutta se oli päivittäistä oksentelua sen muutaman ekan kuukauden. Jopa seksi saattoi keskeytyä kun mun piti mennä oksentamaan. :laugh: Muistutin kyllä sitten miestä ettei se oksentaminen johtunut mitenkään miehen sen hetkisistä tekosista. :D

esikoisestaalkoi n. rv6 eikä ollut joka päiväistä.. kesti rv16 asti. pari kertaa oksensin. Nyt toisesta oon ihan alussa ja yökötys alkoi heti rv4 ja on ollu vähän koko ajan, yök! Nyt tuntuu ainakin et on pahempi,mut onhan sen ekan voinu unohtaa..

minulla oli ihan samat oireet toisessa raskaudessa kuten ensimmäisessäkin: iltapahoinvointia.

Eka raskaudessa pystyin lähtemään happihyppelylle, kun pahoinvointi iski. Kylmä ilma auttoi. Mutta kakkosen kohdalla sitä ei enää tehtykkään vaan pyyhittiin esikoisen peffaa. ja laatta lensi.

mulla oli esikoisesta ihan alkuviikoilla vähän kuvottavaa oloa, mutta en kertaakaan oksentanut. Nyt on uus raskaus ihan alussa (5+1) ja olo on ihan hyvä, ei ainakaan vielä ole sitä kuvotustakaan tullut. Ainuut oireet on arat rinnat ja että aamuyöstä joutuu käymään vessassa.

Alkuperäinen kirjoittaja sissi:
Kokemuksia?
Mulla oli esikoisesta kuvottavaa olo, jos ei ollut syönyt vähään aikaan.. Tätä kesti rv 8-15. Eli alkoikin aika myöhään.. En siis oksentanut kertaakaan.. Mites teillä muilla on menny toisessa raskaudessa, minkälaista pahoinvointia ja millä viikoilla alko?

Peesi esikoisen kohdalle. Toinen oli samanlaista + väsymys, ja kesti n. 2 kk pidempään. Lopussa supisteli pienehköstäkin rasituksesta (varmaan kunto oli huono kun oli väsymyksen takia vaan nukkunu sohvalla).

Yhteistyössä