Heippa
Ida7 ja
Nasu-85, tervetuloa! =)
Minkä ikäinen muuten
Ida olet?
Nasu on ainakin mun kanssa melkeen samaa ikäluokkaa, kiva kun on saman ikäsiä samassa tilanteessa kun omilla kavereilla ei vauvaa suunnitteilla varmaan kymmeneen vuoteen...
Piglet Mulla oli ekassa yrityskierrossa myös tollanen samanlainen kipukohtaus joskus oletetun ovisajankohdan jälkeen keskellä yötä. Meinasin itsekin jo soittaa päivystykseen, mutta särkylääke lopulta helpotti kipua. Elättelin sillon toiveita josko olis ollu jotain kiinnittymiskipua, kun sen kaltaisia juttuja luin jostain raskautuneiden ketjusta, mutta eipähän ainakaan plussaa pärähtänyt testiin.
Mulla on näin hormonaalisen ehkäisyn jälkeen ollu kyllä monia niin omituisia tuntemuksia mitä ei oo koskaan ennen ollut, että kai tää on sellasta totuttelua elämään ihan luomuna...

Voi olla myös että kroppa on vähän sekasin tällä hetkellä kun noi kierrotkin heittelee ihan hirveesti.
Mii26 Tervetuloa sullekin! :flower: Tohon sun kysymyksees, mä olin ihan varman ekalla yrityskierrolla että nyt on tärpännyt. Oireita oli vaikka mitä: Tosiaan tuo yllämainittu "kiinnittymiskipu" oviksen jälkeen, vähän myöhemmin pissatti kovasti, väsytti, oli omituista painontunnetta alavatsassa, etovaa oloa... Ja menkkoja ei kuulunut. No tulihan ne sieltä sitten kp40.
Kyllä mullakin on välillä sellanen olo että onko mussa jokin vika, vaikka vasta yk4 alkanut ja tiedän ettei se todellakaan ole paljon. Haluaisin jotenkin vain varmuuden siitä ettei mitään vikaa lapsen saamisen esteeksi ole, jolloin voisin ihan rauhassa odotella sitä että tärppää. Tietäis että se on vaan ajan kysymys, eikä niin että yritetään vaikka vuoden verran ja vasta sitte selviäis että jonkun vian takia ei olis ollu toivoakaan plussata. Oonkin menossa gynelle tarkastukseen ja ultraan muuten vaan, oman mielenrauhan takia.