ESIKOISESTA HAAVEILEVIA vol.3!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuukkoSuulle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
niinhän sitä tulee :) mut eihän se mahdotonta ole, että oltaisiin raskainakin. täällä ollaan kuitenkin pupuiltu 1-2 krt/päivä koko kierron ajan, et jos ei tärppää ovisplussanki kanssa ni jo on ihme :laugh:

parempi hässiä joka toinen päivä silloin kun miehen spermassa niukemmin simppoja, jolloi niitä ehtii kertyä hiukan enemmän aina kertapanokseen. mut muutoin, jos mies nuori ja viriili, ei pitäis olla haittaa :laugh:

ja kyl mie niit oireita siis huomaan ku tarkastelen..eli näppyjäkin on tullu ihmeen aikasin lisää (mut voiha olla muutakin, eli iha vaan et pillereide jälkee sit tulee enempi, tosin jo yk3 ni voisko viel vaikuttaa..).. Tiedä sit.. kyl tänää ku aivastikin ni taas sillai sattu enempi mut en ny usko mihkään.. mie mittää raskaana ole.. taas torstaina tullee täti ja sit ärsyttääpi.. mut eipä voi mittää :)

nibbler: Hyvä meininki!

Toiveilija
: Pahinta ei oo täti vaan negat viikko toisensa jälkeen, kun täti ei tuu. :( Luulisinpa kuitenkin, että sulla ei tuu tätiä siinä hyvässä mielessä! :) Testaa ihmeessä! Eikö sulla oon ihan tasainen kierto? Hyviä uutisia kaivataan!

Minä sain eilen tietää, että mun hyvä ystävä, joka on yrittänyt vauvaa jo yli kaksi vuotta on raskaana! Melkein itkin ilosta.. Toivottavasti meikäläinen seuraa perässä! Ajattelin yrittää saada niitä Clomeja, jos täällä paikallinen gyne vaan suosittelee niitä. Meillähän on vasta 5 kuukautta yritystä takana, mutta vaikuttaa siltä, että en ovuloi. Joten jos täällä Thaimaassa saa tutkimukset ja lääkkeet edullisesti, niin mikäs siinä!

Linna, toivotaan et saat pian apuja ja sit tärppäis!:)

Mul ei taaskaa mitää oloja... mul menee noiden oireidenki kans aika vuoristorataa :p välil on myös vilunväreitä (enite illal) mut välil sit ei ees sitä mahakipuakaa.. ota täst ny selvää sit :p noh, valeraskaudet onkin oma taitolajinsa :laugh:

täällä on porukka ihan täpinöissään :) toivottavasti nyt lykästää eikä tarttis testailla negoja!! +++

meillä rauhallista menoa, ku täti kylässä vielä varmaan muutaman päivän...

Voi, oikein paljon plussausonnea Enchantressille ja miraclelle! ++++ :heart:

Linna: Luulisin, että voisit saada clomit käyttöön, kun sulla on niin sekaisin tuo kiertokin. Sainhan minäkin, vaikka meilläkin vasta kuusi kuukautta yritystä takana. Tosi hienoa, että kaverisi plussasi noin pitkän yrittämisen jälkeen! :) :flower: Ja ihanaa, että osaat myös iloita heidän puolestaan. :hug:

ON: Mies sairastaa kamalaa flunssaa. Minulla se on vaan lievänä eli vähän päätä särkee ja yskittää. Mies ei ole yleensä IKINÄ kipeä, siis harvemmin kuin parin vuoden välein on flunssassa, joten tämä on omituista. Yleensä se on mies, joka saa mua hoivailla. :D Täytyy toivoa, että se tokenee ensi viikoksi, kun pitäisi aloittaa peittojen heiluttelu. Täti jatkaa vielä vierailuaan, mutta melko vähin voimin enää. :laugh:

mun mies on ihan tyhmä!
saakeli huijas että me nusastaan kunhan pääsen kotiin eilisestä iltavuorosta, ja missä mies on kun mä tuun kotiin!? saunassa! kaverinsa luona!!! kännissä!!
juu juu mä tuun kohta kotiin...
se kohta oli kello 2.00 yöllä ja kehtas mies vielä tuoda mäkkärin ruokaa. ja minä kun olin viimein nuklahtanut useiden tuntien "yhyy olen läski" itkujen jälkeen.
ja ei ees saakutta aamulla voinut jakaa sulojaan kanssani :headwall:

noi hörppäs se entään ne bisolvonit kurkkuunsa vaikka oli kovasti "en ota mitään läkettä kun se on pahaa". loistavaa ahrjoitusta sitten kun lapselle tulee uhma ikä. :)
en mä tosin kauaan voinut olla sille vihanen kun se kerto että oli nähny unta että meillä oli lapsi :) tyttö :) mut se miehen pentele vei mula täkin yöllä! ja ei antanu takasi |O

oispa kivaa jos me kaikki nyt plussattais :) ruvetaanks?

Plussa olis enemmän kuin toivottu :) minulla ja miehellä on "loma"(eli pitkät vapaat)1,5vk kuluttuu. Sattuu "loma"viikko just hyvin ovisviikolle ;) (tai oletetulle ovisviikolle) joten peittoja pitää heilutella oikein urakalla.
Onko teillä menkkojen aikaan närästystä, väsymystä ja kova nälkä? Tuntuu kokoajan et syöpöttää ja sit närästää.. :snotty: normaalisti rupeen tankkaa ruokaa ennen tädin tuloo mut nyt jopa sen aikana.

Pantalaimon: Täytyy sanoa, että on aika helppo iloita ystävän puolesta, jolla on niin pitkä yritysaika. Olisi ollut jopa vähän kiusallista tulla raskaaksi ennen häntä. Ainakin vielä myös muista uutisista oon onnistunut iloitsemaan vaikeuksitta.

Luin muuten yhden kiinnostavan artikkelin, jossa psykologi puhui ärsyyntymisestä. Kuulemma on normaalia, että parisuhteessa se toinen osapuoli ärsyttää ihmistä, sen jälkeen kun huumavaihe on mennyt ohitse. Nimittäin läheisin ihminen ärsyttää eniten (tiedetään :) )! Huumavaiheen jälkeen ihminen avautuu näkemään toisen ärsyttävät piirteet. Jos tästä "hissivaiheesta" selvitään ja hyväksytään toiset ärsyttävät piirteet, alkaa todellinen sitoutuminen. Itseni ainakin tunnistan tästä vähän turhankin hyvin! :D

Linna: Varmasti on helppo iloita, kun noin pitkään yritystä takana! Mulla kyllä vähän pisti sydämestä, kun kuulin tuossa vähän aikaa sitten, että pikkuveljen exä (18v.) oli saanut vauvan (ei kuitenkaan pikkuveljelleni). Ei se kateuden pistos kauaa kestänyt, sillä eihän toisen onni minulta ole pois! :)

Tunnistan myös tuon ärsytysvaiheen! Minä taidan kuitenkin olla jo hyväksynyt ne ärsyttävät piirteet ja alistunut siihen, ettei toista voi muuttaa. Vain itseään ja omaa suhtautumistaan voi muuttaa. Usein sillä suhtautumistavan muutoksella on hämmästyttäviä vaikutuksia myös siihen toiseen (=toinen muuttuu myös!). :D

linna: noniin nyt se on sitten tieteellisesti todistettu :) mä oon useassakin suhteessa nähny tuon saman ilmiön, en vain omissani. en vaan oo tienny mistä tuollainen johtuu mutta nyt selvisi sekin.

Heissan kaikille!

Löysinpä minäkin tänne uuteen pinoon! Kiitti miracle kun oot aktiivinen =) Hauskoja juttuja täällä taas, olette muutenkin aika aktiivisia, kateellisena luen peitonheiluttelutiheyksiänne... ;) ei vaiskaan, meillä vaan molemmilla työt, jotka vie jaksamisen viikolla lähes minimiin & kaiken lisäks mies vaihtoi uuteen työpaikkaan, jonka johdosta lähes joka viikko reissussa yön tai useamman... Kirjoituksenne kuitenkin rohkaisevat taas muakin tsemppaamaan pupuilussa, ilman yritystä ei voi odottaa sitä plussaa! Yritystä siis on, mutta ahkeruutta kaivataan... :laugh: Onneksi miehen tämän viikon työreissu peruuntui ja jaksetaan (toivottavasti...) petiin viikollakin oviksen aikaan... Viikonloppu ollaan jo hyödynnetty & simpat siellä odottamassa...

Sorry tää omanapailu, ja itsekin ihmettelen, enpä vielä ennen ole jutellutkaan petipuuhistamme kelleen..

Tsemppiä ja plussatuulia meille kaikille :whistle: :whistle:

Seesteinen sunnuntai 2.3.2008

Plussatuulia!!++++++++++++++++++++++++++++++++++:whistle::whistle:
(tos tul plussapuhuri jokkaiselle :D)

Linna.......................kp 68/35................................yk 3
rapu83....................kp 62/29.................................yk 5
Zande.....................kp 60/30.................................yk 2
JJ-t..........................kp 53/??..................................yk 1
PikkuMyy-82............kp 45/27-29............................yk 3
miracle.....................kp 32/34...................................yk 3
Emili.........................kp 30/31-32..............................yk 5
Sirpula.....................kp 30/34-71..............................yk 9
Kuumeilija87............kp 28/30-35................................yk2
kiharapää................kp 25/32-35..............................yk 7
auri77.....................kp 25/28-29...............................yk 1
Tinttara84...............kp 24/25...................................yk 62
miina-......................kp 22/31.................................yk 3
Diodium...................kp 20/29...................................yk 6
Enchantress............kp 20/28...................................yk 2
Veena......................kp 19/24-28.............................yk 9
Ouska.....................kp19/28-30...............................yk 2
miisa84...................kp 18/31...................................yk 2
hanni......................kp 17/24...................................yk?
xAnnax....................kp 16/29.................................yk 3
tiger75.....................kp 13/28.................................yk 8
LEP...........................kp 10/27-30(31).....................yk 3
Peppi1981...............kp 10/28-30............................yk.33
Kaa..........................kp 7/32.................................yk 3 (taustalla)
nibbler.....................kp 6/28....................................yk 8
tyty86......................kp5/35.....................................yk 1
arabel.....................kp 4/26.....................................yk10
Pantalaimon............kp 4/29-?.................................yk 5
Talvimamma08-09....kp3/30-31.............................yk 1
Piglet........................kp 2/27....................................yk5
toiveilija82...............kp 1/34-42.............................yk 8
della........................kp ?/??....................................yk 6
HK86.......................kp ?/??.......................................yk1
ElinaMaria...............kp ?/??.......................................?

Alisa84....................kuumeilee, yritys alkaa piakkoin

Emppa.................... odotamme pikaista paluuta!
Juli05.......................odotamme pikaista paluuta!
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta!
Jouskari-82..............odotamme pikaista paluuta!
Haidi84....................palailee asiaan piakkoin

Plussanneet: :heart: :heart:

Marimint81...................yk 1
mouku80.....................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine.....................yk 6
Puliina.........................yk 5
Sydänkäpynen............yk 3
ronja78.......................yk 3
EAK ............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave ........yk 3
henni82 .....................yk ?
Fairytale84.................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1
Mayah........................yk 1
Cora85.......................yk 2
Cristiina.....................yk 7
Novelle78..................yk 14
siniapila ....................yk 3
sanni30.....................yk 4
memmy......................yk3

kesk. 3,86 kiertoa

Hienoa Miracle kun sait uuden pinon aikaiseksi!!! Päivitin tuon listan tälle päivälle josko ei sitten heti hukkuisi jhkin unohduksiin..

Toiveilija :hug: Ei muuta kuin uutta kiertoa putkeen. Muutaman päivän päästä taas alkaa helpottaan!

Ja hyvä Nibbler kun tulit lopulta kertomaan mikä tilanne. Täällä jo jännäilin kun kpt näytti olevan niin pitkällä. Tässä kierrossa se plussa sitten napataan ja täti lähetetään vähintään 9kk pakkolomalle!

Yhteistyössä