S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sartsa83:..läheiset ei koe tätä samaa itse.. ja monella on jo omat lapset.. toisilla jopa kaksi. Yksikin tosi läheinen ystävä, mun kaaso ja tulevan kummipojan äiti sano, et "kyllähä meki yritettiin 9kk tätä uutta"... ja se on totta. Tottakai se oli heille iso prosessi mut heillä oli jo esikoinen. Sitä heiän ei tarvinnu yrittää, koska heti kun he menivät naimisiin, kaverini tuli raskaaks...
Alkuperäinen kirjoittaja Siili H:Joo nää on ihan parhaita, jotka sanoo tietävänsä miten kauheaa yrittäminen on, mutta kuitenkin heillä on jo lapsi tai lapsia. Ei se oo sama asia. Totta puhuen mua on alkanut vähän ärsyttää myös ihmiset, jotka yhden tai kahden yk:n jälkeen alkaa jo valittaa kuinka raskasta tää on. *pyöräyttää silmiä* Vaikka eipä mekään olla vielä yritetty edes vuotta, joten varmaan mun kannattais olla ihan hiljaa ja arvostelematta muita.![]()
![]()
Paras kommentti tähän asti on se, että "no, te ootte nuoria. teillä on vielä ainakin 15 vuotta aikaa yrittää". Öööö, kiitos mutta en mä halua lasta 15 v. päästä vaan nyt.