ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Duffy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
HalPe :hug: :hug: :hug: voih sinua..älä stressaa! minä ymmärrän ihan täysin mistä puhut ja tiedän, ettei se oo mukavaa..

on: jumankekka nyt oon sit kipeänä. irtoo keuhkoista semmonen määrä limaa et ei mitään järkeä.. :x :x

kyllä tässä hommassa on saanu nöyrtyä.. :/ on vaan tälle herkälle sielulle tullu niitä vastoinkäymisiä vähän liikaa näin pienelle iälle...joskus mä varmaan joudun ihan oikeesti pöpilään..
Noh tää on taas tää vaihe kierrosta..nää tunnetilat, ku vaihtelee niin laidasta laitaan..kiitos sinikka haleista! sori tää purkaus.. :ashamed:

Koita parantua Sinikka!

Voi HaLPe ja Sinikka! Oon välillä niin samoissa fiiliksissä.

Ja sitä oon välillä miettiny, että miksi helvetissä mun täytyy aina mennä vaikeimman kautta! Kaverit löysi sen elämänsä prinssin aikoja sitten, mun piti käydä pari paskaläpeä läpi ennen kun omani löysin. Ja ei tietenkään tää vauva-asiakaan voinu mennä kertaheitolla "läpi".
Joo tasan ei käy onnenahjat, mut eikö ees joskus vois onnistua!!

Sinikalle paranemisia =)

minä oon vieläi sairas ja töissä istun kuitenki. Onneks ollu tänään helppo päivä ku on sunnuntai.
Tässä teille vielä :hug: :hug: mahtavaa ku ollaan näin samanhenkisiä, vaikka vastoinkäymiset onki aika syvältä.

sunnuntait.! :wave:

Ouskalle onnittelut tätäkin kautta.! :hug: :heart:

asty, :hug: :hug: itsellänikin on usein juuri tuo tunne ja tiedän miltä sinusta tuntuu... melkeempä päivittäin itken sitä, miksi meille ei suoda onnea... voimia sinulle:hug:

kaverinikin, jolla on yksi lapsi ja kyseinen lapsi on nyt isällään erinäisten syiden takia, sanoo minulle että älä KOSKAAN halua lasta.!!! "menee naisen seksuaalisuus ja ei koskaan ole enää omaa elämää" se sanoo.. tuntuu niin pahalta :'( :ashamed: ja itse kun ihan toden teolla haluaa sen lapsen ja yrittääkin kovasti. tuntuu NIIIIN kamalalta.!!! :'( :'(

muoks kopioin toisesta pinosta:
ON: eilen siis testasin ja odotetustihan sieltä nega tuli. ja vaikka tulos oli tiedossa, niin kyllä se taas kirpaisi.! :'( itkua riitti lähes koko päivän.... ihmetyttää vaan että mistä johtuu tämä naaman kukkiminen, kun on aina ollut niin hyvä iho eikä ole ollut mitään näppyjä..? :o mieskin eilen sanoi suihkussa että "ihan varmasti oot raskaana ku sun naama kukkii noin ja välillä oon vihanen ku perseelle ammuttu karhu ja välillä se ihana oma ittes" mä en voi oikeesti hiffaa että mistä nyt on kysymys... ehkä mä vaan toivon niin kovasti olevani raskaana, että kroppa ja mieli tekee temput :ashamed:
KAAMEE KAPULA :laugh:

YP :hug: negasta ja lohtu :hug: pahasta mielestä..mä kans itkin tätä toivottomuutta eilen..onneks mies sai lohdutettua sen verran, ettei tarvinnu itkeä itteään uneen..viekäkin kauheet silmäpussit..mul on nää vapaapäivätkin sellasia, et oon ihan "halvaantunu" tekemään mitään..onneks sain eilen edes siivottua..

Mut naiset: Mikä ei tapa, ni se vahvistaa!!

HaLPe, kiitos lohdutuksista :hug: onneksi on nuo miehet jotka osaavat edes jonkun verran lohduttaa, eivät ne kai osaa ihan kaikkea ajatella niinkuin me, mutta yrittävät silti kai parhaansa :) mulla vähän sama näinä vapaapäivinä että ei saa mitään aikaiseksi.. kiukun ja surun puuskissani onneksi tein eilen suursiivouksen :D kyllä tämä kai tästä... lisää vaan yritystä :)

Onnea myös ouskalle!

astyn, HaLPen ja siniviuhkan kanssa ihan samoilla fiiliksillä mennään. Eilisestä meni taas puolet lohduttomaan poraamiseen.. toinen plussaus tuli kuin isku vyön alle. Tietysti oon iloinen toisten puolesta, mutta eipä sitä kieltääkään voi: tuntuu niin saatanan pahalta! "Onneks" teitä on muitakin, kellä tää ottaa yhtä koville. Miula kans on kaikki elämässä tuntunut menevän sen vaikeimman kautta! On asioita, joita en tahdo edes täällä mainita.. vaikka kui anonyyminä ollaankin. Anyway, tää plussasade sai ne kaikki tunteet pintaan, mitä tuli sillon kun yks toisensa jälkeen (ystävistä/sukulaisista/työkavereista) ilmoitti olevansa raskaana. Hieno homma, mutta kaikilla tärppäs miltei heti, eikä kukaan tiedä miten kauan myö ollaan sitä raskautta toivottu! Vittu! :headwall: Anteeks :saint:

Seki muuten tuntuu tosi paskalta, kun on täällä vaan niin omaa napaa.. johkihan se on pakko purkaa. Mies onneksi ymmärtää sen, ettei pysty miehenä ymmärtään miten nainen tän asian tuntee. Ihana mies :heart: Pahalta siitäkin tuntuu välillä, mutta onhan se vaan niin että kyllä tää naiselle kovempi paikka loppupeleissä on.

:hug: kaikille

mun mies ei ihan edes ymmärrä näitä mun tunteita..se itse jotenkin ehkä ymmärtää koko lapsi-asian sitten vasta, kun maha kasvaa :p se ei vaan ymmärrä miks pitää surra jotakin semmoista, mitä ei oo koskaan ollutkaan.
sepä just, kun ei oo koskaan sitä vauvaa ollut, niin sehän surettaa vielä enemmän!

YP voimia siihen krapulaan! :hug: :hug: terveisin toinen, joka ei eilen voinut oksentamatta syödä edes mandariinia! :laugh:

sinikka, mä en oo KOSKAAN krapulassa joutunu halailee posliinii... kännissä kylläkin joskus mutta ei enää aikoihin... mut silti on aina joskus tällee krapulassa kuvottava olo ja muutenki sellanen fiilis että tietää olleensa juomassa :D

tiedättekö muuten, voiko kuume vaikuttaa ovulaatioon?
oon siis kipeä, oksetusolo ja limaa pää/keuhkot täynnä. sen verran oli lämpöä, että 37.4 ja mulle sekin on "paljon", kun on luontaisesti muuten niin alhainen lämpö..nyt mietinkin, että voiko tää kipeänä oleminen vaikuttaa jotenkin ovikseen, sen kun pitäisi olla näinäpäivinä? limailu ainakin on alkanu..

Täällä on taas parempi fiilis :) Voi tätä vuoristorataa, miten tunteet heittelee..

En osaa miekään vastata sinikan kysymykseen.. jos joku osaa, niin kiinnostais miutakin kovasti! Kipeenä kun ollaan.. kp 8 tosin vasta menossa ja odotettavissa oleva kierron pituus ziljoona päivää, niin enköhän ehdi parantua ennen h-hetkeä :D (jos sellaista ylipäätään tapahtuu..) Ajattelin, että jos vaan millään onnistuis tiputtaan edes kilon-pari tätä elopainoa, niin lyhentäisköhän kiertoa? Vaikuttaako läskit ovikseen? Oon kuullu et ylipaino ei oo eduks, mutta oviksen kannalta katsottuna vai..? Eikä tota ylipainoa varsinaisesti kai ole, mutta "normaalipainooni" nähden olen lyhyessä ajassa kerännyt 5 kiloa lisää... ööh

Mullakin jo vähän parempi mieli:) ensinnäkin sen takia, et sain purkautua asiasta teille ihanat!:)
Kävin pitkän mettälenkin koirien kanssa ja menin vähän väliä piiloon ja ne sit etti mua ihan tohkeissaan:D :heart:
Sit siivosin keittiön kaappeja, pesin pyykkiä ja laitoin ruokaa..nyt, ku on maha täynnä ja tehny jotain, eikä vaa rypeny itsesäälissä, ni maailma näyttää paljon valosammalta(vaikka ulkona jo pimeää) paikalta...niinpä, vuoristorataapa tosiaan.. :)

mä en osaa tohon sinikan kysymykseen vastata, vaik yritin sitä kesällä kipeänä ollessani kysellä.. :/

muoks. mii normaalipainoinen, jos oot ni ei pitäs haitata..en tiiä..

HaLPe Ei kato ku miun normaalipainooni nähden, siis siihen missä miu paino on vuodesta toiseen ollu.. Se ei välttämättä oo oikeesti normaali :laugh: No ei vaineskaa, kyl se miuki normaalipaino on oikeasti normaalin rajoissa, mutta tällä +5:llä kilolla mennään jo painoindeksissä yli 25, eli ylipainon puolelle.. Ehän mie nyt mikään tooosi lihava ole (vielä mahtuu 38 koon vaatteet :D), mutta ihan oikeasti kyl noiden extrakilojen kans oon periaatteessa ylipainonen!!! Siis vaikea uskoa, kun vyötärö ei ole yli 80cm ja ihan normaalikokoisia ovat vaatteetkin viel.. mut noi se vaan on! Huhhuh.. mietin et siihen on varmaan joku "lääketieteellinen" syy, miks ylipainon raja on tossa missä se on.. eli saattaapi tuo haitataki, mee ja tiiä, en tiiä! Sitä vaan pirstaan, kun ei ne 5kg lähe mihkään!! Perskeles :laugh:

mii no mulle gyne sano, ku oon just ja just normaalipainonen, et hedelmällisimmilläni olisin jos lihottasin noin kolme kiloa..mut en mä haluu, ku tykkään itestäni tän kokosena! eli sulla se sun entinen normaalipaino ois varmaan hyvä hedelmällisyyden kannalta..en mä tiiä..kysy joltain joka oikeesti tietää näistä asioista :p :D

ääh..pakko käyä viel vähän valittamassa omaa kurjuutta täällä :laugh: mua oksettaa ja sit maha on kans ihan sekasin :snotty: :snotty: :snotty: argghh..hiton hitto kun just tänään alkoi limailut ja pitäis pupuilla, muttei huvita kun on niin kipee.. :|

Tarkentava kysymys: sie taidat olla just ja just normaalipainoinen alipainon puolelta? Mie siis olin just ja just normaalipainoinen mutta sieltä yläpäästä (yllätys yllätys!) Ja nyt siis yli, yök! Tästä voisimme siis päätellä et niinkun aina, kultainen keskitie on paras :) Eli keskelle normaalipainon rajoja! No niin, pois alta risut ja männynkävyt, nyt alkoi meikäläisen remontti!!!! *menee pusertaan vattalihaksia* :D

Kopsasin helistimen puolelta

"Myös merkittävä ylipaino huonontaa hedelmällisyyttä. Raskaaksi tulon mahdollisuus on alentunut, jos painoindeksi (BMI) on suurempi kuin 27 kg/m².

Lohdullista kyllä, painoa ei tarvitse pudottaa ihannemittoihin. Jo 10 prosentin painon pudotus kääntää aineenvaihdunnan suotuisammaksi ja raskaaksi tulon mahdollisuus paranee. "

Alkuperäinen kirjoittaja Mii26:
Tarkentava kysymys: sie taidat olla just ja just normaalipainoinen alipainon puolelta? Mie siis olin just ja just normaalipainoinen mutta sieltä yläpäästä (yllätys yllätys!) Ja nyt siis yli, yök! Tästä voisimme siis päätellä et niinkun aina, kultainen keskitie on paras :) Eli keskelle normaalipainon rajoja! No niin, pois alta risut ja männynkävyt, nyt alkoi meikäläisen remontti!!!! *menee pusertaan vattalihaksia* :D

juu alipainon puolelta.. sä oot hassu :laugh:

Siniviuhka josko sitä ees "pikaset"? Kyllähän ne simpat sit elelee muutaman päivän.. jos ne limat meinaan alkoi nyt.. aatteles: nyt kun kerran nuhanenänä pinnistät -> sillä välin kun parantelet, simpat möyhentää siu kropassa -> just kun oot parantunu, alkaa huonovointisuus uudelleen -> tsädääm: oot paksuna! :D

muoks: ja nyt niitä vattalihaksia! see you :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Siniviuhka:
ääh..pakko käyä viel vähän valittamassa omaa kurjuutta täällä :laugh: mua oksettaa ja sit maha on kans ihan sekasin :snotty: :snotty: :snotty: argghh..hiton hitto kun just tänään alkoi limailut ja pitäis pupuilla, muttei huvita kun on niin kipee.. :|

"nuha lähtee nu**imalla"

"pika-pano-piristää(parantaa)" :D :p

Minustakin tuntuu, että tällä palstalla saa aika pitkään kökkiä, sillä minäkin tunnun kerääväni kaiken paskan niskaani... Ja tämä meidän yhteinen onni miehen kanssa on ollu kyllä niin täynnä vastoinkäymisiä, että moni olis jättäny jo leikin kesken... :headwall:

Yhteistyössä