ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Duffy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi kyllä on täti taas tullut monelle kutsumatta kylään :( Yhteinen iiiiiso :hug: teille. Korjailen nuo yk:t tässä illan aikana.

Sinirusko, tervetuloa, lisäilen sut listalle :)

Diodium, tervetuloa sinullekkin, lisään sut listalle :) Varmaa raskasta, kun ei ole mitään selkeää sytä lapsettomuuteen, meillä on syy ja vaikka se aluksi olikin raskasta kuulla, mutta toisaalta se toi helpotuksenkin. Vaikka teillä onki selittämätöntä niin onko teillä silti hoidot alkamassa vai luomustikko yrittelette?

pippur1, kiva kun kävit kattomassa meitä :) Koitahan rentoutua ja nauttiakkin raskaudesta, kuitenki olet jo riskirajan ylittänyt.

Sinikka, meillä mies sano ihan samaa! "Ei tää nyt oo vielä lopullista" tarkottasko sillä sitä että vaikka ette luomuna saiskaan lasta niin ei se lopullista (todellakaan) oo ettei koskaan sitä lasta tulis?

Täälläpä ei mitään, tuhrutti jotenki tosi pitkään tädin jälkeen, nyt sitten mietin että mahtaako tämä kierto venyä, kiva jos mulla on reissussa kuukautiset :kieh: En viitti alkaa siirtämäänkään niitä ettei pistä hormonitoimintaa ihan sekasin ku nyt ollu niin säännöllinen.

Paijulle unohdin laittaa hirrrveet tsempitykset inssin puolesta!!! b:)d Oliko niin, että tää on viimene inssi ja sit ivf:ään seuraavaksi jos ei nyt tärppää?

Halle, joo meiltäki kysy miehen sisko jussina, että haluaistteko teki jo pienen vauvan, jotain yritin siinä sitten että no ei ehkä vielä...mitä siinäki voi sanoa! "Joo, mutta ku ei me saada lasta" Se on sellanen juorukello, että ois kaikille kertonu että eipä sitten viittitty kertoa miten asiat on, vielä ainakaan.

Paiju: Kovasti peukkuja sinne, että insistä tulis toivottu tulos.

Mullekin voi yk:t muuttaa, oisko ehkä yk19menossa. En ole niitä laskenut enää, kun eipä sillä taida enää merkitystä olla. 2-vuotta ollaan nyt yritetty raskautta saada alkamaan.
Mulla on eka hoitojen jälkeinen kierto menossa ja venähtää näköjään mukavasti kp40-50 menossa, mutta varmaan viikon sisään täti saapuu, kun oviksen bongasin vajaat pari viikkoa sitten. En tosin ovista edes erityisemmin yrittänyt bongata, mutta eipä sitä voi olla huomaamatta, kun oman kropan toimintaa oppinut niin hyvin tarkkailemaan.
Mulla ei sitten kerkiä tässä tauon aikana olemaankaan enää kuin yksi kierto, jos siitä tulee yhtä pitkä kuin tästä. Sitten pääsenkin varmaan jo sumuttelut aloittamaan ainakin toivottavasti =)

Huomentapäivää!

HayLina, YP, Orion ja Sinirusko:hug: :hug: tädistä....äääähh.. :kieh:
Voimia ja jaksamista taas kaikille...

Tervetuloa Diodium :flower:

pippur1lle :hug: mukavaa odotusaikaa! Koita jo luottaa, että kaikki menee hyvin, ku jo noin pitkällä ootte..:)

Paiju hui, ku jännää! nyt vaan pidetään peukut pystyssä, et tärppäis :)

Ibu sulla on hyvät sotasuunnitelmat :D

YP ompa hankala ja ristiriitanen tilanne sulla...ja aivan inhimillisiä ajatuksia.. :hug:

Duffy toivottavasti täti ei tunge reissuseuraksi!
tuntuu tulevan noita vauva uteluita niin usein, että en jaksa enää muuta, ku nauraa ja laittaa koko homman huumorilla läskiks..aina ei tietty jaksas..

Rosetta kesä voi kuitenkin tehdä ihmeitä.. ;)

toivottavasti muistin kommentoida kaikkea/kaikkia:)

mulla: täti lähti..JES! uuujeah..illalla, ku mies tulee kotiin..varmistan, että hän kanssa tulee.. ;) :p

joo, täällä alkoi sit yk 19.. vaikka mitenhän lie, kannattaako niitä kertoja enää edes laskea? jos vaan saan niin mielellään tässä pinossa silti oisin, vaikkakin taitaa sen luomuvauvan saaminen olla mahdotonta..
aamupäivästä alkoi sellaiset kivut, et oon melkein "halvautunut" alavartalosta. pakko oli ottaa vähän reilumpi annos särkylääkkeitä et edes vois normaaleja päivä-askareita tehdä...

Minulle tuli postissa 42 ovistikkua ja raskaustestejä 6.. jos ne riittäisi vähäksi aikaa. Tietysti toivon eniten ettei niitä tarvittaisi tämän kierron jälkeen. Mutta jotenkin on niin turhautunut..

Ovista olen tikutellut ja tänään tuli haalea viiva. Heti toimiin ryhdyimme.. Tai en mie liioin miehelle sano et nyt nyt.. ettei halut karkaa pakko yrittämisellä. Mites te? Sanotteko et nyt tuli viiva ja nyt mennään peiton alle.. Mietin kyl sitä et jos nyt oli haalee viiva, ni voihan se viiva vahvistua että oisko pitänyt pantata siittiöitä ja sit vasta huomenna.. Mitä ootte mieltä?

En oo muuten itseäni tutkinut, vaikka meinasinkin ovista seurata kaikilla keinoilla. Jotenkin se vaan meenee liiaksi.. Kyllä yk 13 jo riittäisi. :headwall: :headwall: :| :headwall: :headwall:

Täällä nyt jo hieman parempi mieli kuin eilen... :heart: Kiitos teiän,kun olette kaikki niin hengessä aina mukana! :hug: Päätimpä nyt että tässä kierrossa koitan tikutella ovista ja jos ei taaskaan tärppää ni sit yritän unohtaa kaikki raskauteen liittyvät jutskat, ni jos vaikka silloin onnistais... :) Just kaveria kävin moikkaamassa joka 7 kk raskaana, ja olin NIIIIN onnellinen sen puolesta!!Esikoinen tulossa ja yritystä 10 kk takana!Et kyl se meiltäkin vielä onnistuu... :heart:

Duffy Minulla nuo kierrot tuolla ekalla sivulla väärin. Sillä nyt on menossa Yk13. Kiitos päivityksesta, vaikka eihän tuolla käytännön kannalta niin hirveätä merkitystä ole... :/

Duffy ja mulla on yk20! Kiitti, ku jaksat päivitellä!

Siniviuhka :hug: joo mul oli kans ihan järkyt kivut puolesta selästä varpaisiin asti tän kierron alussa..ei meinannu talttua ees särkylääkkeillä..

Ibu mä sanoin miehelle, et : "nyt näyttäs panoviivaa, lähetääks makkariin?" välillä tuli kyl keskustelua siitä, et haluanko mä sitä vaan sen takia, ku viiva näyttää, vai haluanko muutenki..vaikee sen ymmärtää, et mä oon tosi horny sillon, ku on hedelmällisin aika..et tehtiin sitä vauvaa tai ei, ni mä haluan miestäni ja sillä selvä..:D :p

Sinirusko hyvä, ku jaksat olla toiveikas! :)

Jees minäpäs korjailen nuo yk:t, sorryyyy virheistä :D

Oon sellasta miettiny, että sitten kun meillä alkaa hoidot, lopetan yk:tten laskemisen ja tänne merkkaamisen. Siirryn myös siinä vaiheessa lapsettomuus-puolelle ja perustan sinne samankaltaisen pinon. Sinne on sitten kaikki tervetulleita, ketkä kokee kuuluvansa paremmin sinne puolelle kuin tänne. Tätä pinoa saa sitten jatkaa joku muu täällä :) Mutta mennään nyt sinne elokuun loppuun tällä puolella.

Peukutukset Paiju et nyt tärppää sitte! =)

:hug: Siniviuhkalle taas siitä idiootista tädistä.

Tervetuloa Diodium :wave:

Täällä täti on nyt häippässy ja oon tässä taas tsempannu itteni uuteen kiertoon. Nyt oon kyllä päättäny et tästä kierrosta ois parempi se plussa jo tullakki! :p

Duffy minä tulen myös sinun perässä tuonne lapsettomuus puolelle, joka vaikuttaa tosiaan olevan kohta paras kirjoittelupaikka. Ensi viikolla tulee nimittäin vuosi pillereiden lopettamisesta. Meillä on ensi viikolla tosiaan se tutkimusaika :)

Oih, kiitos kaikista kannustuksista! Vaihteeksi kivaa olla optimistella mielellä näin ekan inssin jälkeen, vaikka tiedänkin että mahdollisuudet on pienet. Ajoitus oli hyvä (täällä tekevät kahtena perättäisenä päivänä) ja mies ainakin hoiti hommansa, kun simppoja oli yli 100 miljoonaa millissä. Toivotaan että minunkin lusmuileva kroppani pistäisi nyt kortensa kekoon kerrankin!

Diodium tervetuloa. Tämä pino on just hyvä siihen, että huomaa, miten muillakin on sama tilanne ja elämä kuitenkin jatkuu. Meillä on sama 'selvittämätön' tilanne, mutta täytyy lohduttautua sillä, että monet selvittämättömätkin saavat lapsia.

Duffy ja Kaz kannatetaan, vaikka hyvin täällä sujuu hoidoissakin.

Rosetta onko teillä paljon valmisteluja tiedossa, tai siis kuinka vauhdilla nuo IVF touhut saa käyntiin? Hirvittääko vaiko enemmän innostaa?

Duffy toivottavasti kierot ei lähde reistaamaan ja Halle tosiaan, tuota 'ehkä me joskus niitä lapsia halutaan' korttia on tosiaan tullut usein käytettyä. Nyt ovat meillä duunissa, siis ne jotka tietää, ryhtyneet tosi uteliaiksi ja haluaisivat kuulla kaikki kommervenkit mitä tehdään, mutta en halua tarkemmin jutella kuin vasta sitten jos tästä seuraa lapsi. Onneksi ovat olleet ymmärtäväisiä tutkimuksissa ja hoidoissa ramppaamiseen.

Kesää ja viikonloppua =) :flower: =) :flower:

Heippa kaikille!

Eilen illalla ja muutamana muuna päivänä olen miehelle tokaissut, ettei meille taida vauvaa tulla, niin mies totesi siihen, että sitten meille tulee noita karvavauvoja lisää..
Oli jotenkin niin söpö.. Ja on niin huomaavainen.. Osaa olla ärsyttäväkin.. Mutta aika ihana kuitenkin, kun uuden auton osti ja tänään käytiin tilaamassa mulle silmälasit ja sitten käytiin katsomassa kihlasormuksia..

KP

Tädistä selvitty taas kerran ja nyt innolla uuteen yritykseen... Meinasin joo tikutella ovista, kun nuo välineet näky löytyvän kaapista! Kerran aikasemmin viime vuoden puolella oon tikutellu, muuten ihan "luomuna" Hih!Mitens muilla?Tikutteletteko ovista vai bongailette muuten vaan? :)

HF ja anu :hug: :hug:

Tänne ei oikeestaan mitään uutta. Tylsää alkukiertoa mennään, ihmeellisesti alamaha kipuillu jo tädin häipymisestä lähtien ja muutenki heikko olo ollu. Toivottavasti ei taas kipeeksi tuu. :/

Paiju: Meillä on elokuussa suunnittelukäynti, jolloin saadaan tarkemmin selville miten hoito etenee, mutta varmaankin lokakuun puolelle menee siirto ja punktio =). Mie oon aika innossaini, koska pitkästä aikaa tuntuu siltä, että oikeasti voisin ehkä ensi kesään mennessä olla raskaana :D. Pitää vaan toivoa, että kaikki menee hyvin ja saadaan monta alkiota.
Piikitykset tms. ei jännittä, koska inssien aikana sai jo aika hyvää harjoitusta =) .

Uuusi kierto alkoi eilen kierron pituudeksi tuli jotain 45-50 päivää. Tämä kierto saisi mieluusti olla yhtä pitkä niin voitas varmaan jo seuraavaan ehkä aloitella hoitoa, jos ivf tehdään pitkällä kaavalla. menkkojen alkaminen ei enää masenna luomuvauva toiveet on jo romukopassa :/ .

HF ja Anu :hug:

Rosetta kiva, että mieli on positiivinen tädistä huolimatta. Kyllä se vauva ennen ensi kesää ilmoittelee itsestään :)

Sinirusko mulla on kanssa tikut valmiina odottamassa ja ovista ajattelin tikutella taas tässä kierrossa. Muutaman kierron olen pitänyt tikuttelussa taukoa.

Rosetta kiitos selvityksestä! Tutun tuntuinen tuo pohdintasi, että IVF alkaa tuntua positiiviselta jutulta, koska siitä voisi tosissaan tulla jotain tulostakin... Mun kierroilla, ellei onnista =) niin inssit on käyty läpi syyskuun alkuun mennessä.

HF ja Anu :hug: :hug: tsemppiä pahimpien päivien yli..

Sinirusko olen tikutellut välillä, lähinnä niin, että ei koko kuuta tarvitse jaksaa uskoa, jos ei ollut ovistakaan ;)

Ei mitään uutta olossa auringon alla täällä, kp 18 menossa.

kp 20/33 menossa. Ovis oli mielestäni kp 15, myös tikkuun sen bongasin mutten kauhean vahvana, mutta alavatsa kivut tunnistin myös tuolloin. Nyt tullut eilen ja tänään ihan minimaalisesti rusehtavaa vuotoa, valkkarin seassa. Ei siis ole kuivaa kautta tullut.. Vatsaa nippailee, mutta ne on niitä kuviteltuja raskausoireita koska ei kai tässä vaiheessa oikeesti mitään voi tuntee, dpo 5.

Saattaa olla että tipun korkalta ja kovaa jos ei tästäkään kierrosta plussaa tule.. nimittäin ohidot kutsuu ensi kuussa ja niin mielellään olisin luomuna raskautunut.. peukut pystyyn!! :)

Yhteistyössä