Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:TYttö tykkäsi kovasti. Saavat samalla harjoitella ruokailua tulevassa koulun ruokalassa ja tutustua ikänkuin ennakkoon tuleviin koulukavereihin. On tosin enemmän "koulunomaista" kuin päiväkodeissa tapahtuva esiopetus, mutta vapaatakin leikkiä ja ulkoilua on mahdutettu päivään mukaan; ainakin meidän paikkakunnalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No tuohan on paras mahdollinen ratkaisu =).
Meillä eskari ja koulu ovat vierekkäin. Eskarit käyvät koulun puolella syömässä ja koululaisten kanssa päivänavauksissa koulun puolella. Pihalla koululaisilla on enemmän vapautta kuin eskareilla, mutta käytännössä samassa pihapiirissä ovat. Eskareille mukavaa, kun saa jo eskarivuotenaan hiukan tutustua kouluun ja koululaisiin.
Meillä ip hoito eskarissa, joten senkin takia tosihyvä juttu tuo että eskari ja koulu ovat samassa pihapiirissä =).
Miksi ihmeessä ap se on sinusta huono juttu?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Ja meillä muuten pojat on sanonu että on hauskaa käydä eskari koulun yhteydessä ja eka-tokaluokkalaisten kanssa yhteydessä itse paljon puhuttu ekaluokka ei sitten jännitä niin kovaa kun on jo tuttu ympäristö ja opettaja. Sitähän ne kaikki kyselee kesällä, jännittääkö aloittaa koulu. Onhan se aika iso muutos jos kotihoidosta menis ensin päiväkotiin eskariin ja sitten ekalla taas uuteen paikkaan, tässä jäi meiltä yksi turha vaihe välistä pois.[/quote]
Tää on kyllä varmaan ihan tosi.
Meilläkin poika kotihoidossa (on ollut kyllä kerhossa).
Kyllähän tuo reipas poika pärjää, sitä en epäile. Tässä on enemmän "vikaa" mun korvien välissä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Ei se sinne huku. Ole ihan huoleti.Itse olen töissä eskarissa joka on koulun yhteydessä. Meillä ei ainakaan kukaan eskarilainen ole sanonut, että pelkäisi olla isojen oppilaiden joukossa. Koulussamme on oppilaita n. 600 joista n. 50 eskarilaista.
Kun eskari on koulun yhteydessä niin silloin jo opitaan koulun tavat ja tilat. Koulun henkilökunta tulee ainakin naamalta tutuksi ja näin tuleva ekanluokan opettaja on jo jotenkin tuttu.
Ulkona olemme pääsääntöisesti eri aikaan koululaisten kanssa. Näin heillä on tilaa leikkiä rauhassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Ei se sinne huku. Ole ihan huoleti.Itse olen töissä eskarissa joka on koulun yhteydessä. Meillä ei ainakaan kukaan eskarilainen ole sanonut, että pelkäisi olla isojen oppilaiden joukossa. Koulussamme on oppilaita n. 600 joista n. 50 eskarilaista.
Kun eskari on koulun yhteydessä niin silloin jo opitaan koulun tavat ja tilat. Koulun henkilökunta tulee ainakin naamalta tutuksi ja näin tuleva ekanluokan opettaja on jo jotenkin tuttu.
Ulkona olemme pääsääntöisesti eri aikaan koululaisten kanssa. Näin heillä on tilaa leikkiä rauhassa.
Ihana kuulla =) :flower:
Mä en tiedä, miksi mä stressaan itseäni :ashamed:
Paljon paremmalla mielellä kuitenkin nyt:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Ei se sinne huku. Ole ihan huoleti.Itse olen töissä eskarissa joka on koulun yhteydessä. Meillä ei ainakaan kukaan eskarilainen ole sanonut, että pelkäisi olla isojen oppilaiden joukossa. Koulussamme on oppilaita n. 600 joista n. 50 eskarilaista.
Ihana kuulla =) :flower:
Mä en tiedä, miksi mä stressaan itseäni :ashamed:
Paljon paremmalla mielellä kuitenkin nyt:wave:
Onhan teillä vielä tutustuminen eskariin. Monesti oloa helpottaa kun näkee paikat ja opettajan.