K
kela
Vieras
Kun vanhin napero lähtee eskariin ja kotoa löytyy alle 3vee josta saa kotihoidontukee, niin saakos tästä eskarilaisesta sisaruskorotusta enää? Siis eskarin jälkeen ei jää iltapäivähoitoon vaan tulee kotia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kela:Kun vanhin napero lähtee eskariin ja kotoa löytyy alle 3vee josta saa kotihoidontukee, niin saakos tästä eskarilaisesta sisaruskorotusta enää? Siis eskarin jälkeen ei jää iltapäivähoitoon vaan tulee kotia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kela:Kun vanhin napero lähtee eskariin ja kotoa löytyy alle 3vee josta saa kotihoidontukee, niin saakos tästä eskarilaisesta sisaruskorotusta enää? Siis eskarin jälkeen ei jää iltapäivähoitoon vaan tulee kotia.
Mun muistaakseni saa. Nimenomaan kun ei jää hoitoon.
Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kela:Kun vanhin napero lähtee eskariin ja kotoa löytyy alle 3vee josta saa kotihoidontukee, niin saakos tästä eskarilaisesta sisaruskorotusta enää? Siis eskarin jälkeen ei jää iltapäivähoitoon vaan tulee kotia.
Joku osa siint jää pois...oisko nyt sit ollu sisarkorotus... 1-v kotona ja 6-v lähdössä syksyllä eskariin!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos lapsi on kunnan järjestämässä osapäiväisessä esiopetuksessa tai aloittaa koulun 6-vuotiaana, hoitorahaa maksetaan 58,87 euroa kuukaudessa ja hoitolisä puolitetaan.
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/170901123435HN?openDocument
Eskarilaisesta saat 60,46euroa/lkk.Alkuperäinen kirjoittaja kela:Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kela:Kun vanhin napero lähtee eskariin ja kotoa löytyy alle 3vee josta saa kotihoidontukee, niin saakos tästä eskarilaisesta sisaruskorotusta enää? Siis eskarin jälkeen ei jää iltapäivähoitoon vaan tulee kotia.
Joku osa siint jää pois...oisko nyt sit ollu sisarkorotus... 1-v kotona ja 6-v lähdössä syksyllä eskariin!
Toivotaan että se ei ole se sisaruskorotus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Kyllä minä ainakin sain eskarilaisesta sen sisaruskorotuksen..