V
"vieras"
Vieras
Rupee olemaan ajankohtaista eskaripaikan hakemin, täälläpäin vajaa kuukausi aikaa hakea paikkaa.
Mitenkäs taksikyytikäytäntö menee, pitääkö sitä hakea jotenkin erikseen vai tuleeko se automaattisesti niille, jotka siihen on oikeutettu?
Mitenkäs taksikyytikäytäntö menee, pitääkö sitä hakea jotenkin erikseen vai tuleeko se automaattisesti niille, jotka siihen on oikeutettu?