?
Vieras
[QUOTE="vieras";22340462]Eskarilainen on huomannut saaneensa yliotteen tuossa hakutilanteessa ja sinä ap et oikein taida pärjätä lastesi kanssa. Laitat sen pienemmän rattaisiin tai valjaisiin siksi aikaa kun haet isompaa. Isomman lapsen lu menet positiivisessa hengessä, moikkaat ja kysyt miten päivä on mennyt. Jututat ja samalla avitat vaatetta päälle ja tavaroita kasaan. Jos alkaa temppuilemaan, pysyt rauhallisena etkä ala heti uhkailemaan. Tuskin itsekkään olisit hyvällä mielellä jos heti aletaan "ampumaan kovilla". Minun mielestäni ei tarvitse lähteä edes lahjonta linjalle, koska et voi joka päivä luvata lapselle jotain palkontoa tuollaisesta normaalirutiinin kuuluvasta asiasta. Et vaan menetä malttiasi vaikka tapahtuisi mitä.
Mitä sitten vaikka joudutkin taluttamaan tai vaikka kantamaan hänet sieltä pois? Kunhan teet sen niin, ettet itse provosoidu jäkättämään ja riitelemään lapsen kanssa.[/QUOTE]
no en yleensä ota nuorempaa lasta mukaan, juuri tämän vanhemman lapsen käytöksen takia(nuormpi näistä lapsista on paljon helpompi ja hän ei aiheuta ongelmia). olenko sanonut että provosoidun? ja kuule kun sellanen lässynlässynlässyn ei auta yhtään, se on ihan sama millä asenteella menen häntä hakemaan,valitettavasti ei auta.
Mitä sitten vaikka joudutkin taluttamaan tai vaikka kantamaan hänet sieltä pois? Kunhan teet sen niin, ettet itse provosoidu jäkättämään ja riitelemään lapsen kanssa.[/QUOTE]
no en yleensä ota nuorempaa lasta mukaan, juuri tämän vanhemman lapsen käytöksen takia(nuormpi näistä lapsista on paljon helpompi ja hän ei aiheuta ongelmia). olenko sanonut että provosoidun? ja kuule kun sellanen lässynlässynlässyn ei auta yhtään, se on ihan sama millä asenteella menen häntä hakemaan,valitettavasti ei auta.