E
eskarin äiti
Vieras
Vähän taustaa tilanteeseen; asutaan n. 15km päässä keskustasta jossa siis lasten koulu, hoitopaikka ja minun työpaikka sijaitsee. Mulla vuorotyö joten lapset sen mukaan hoidossa. Eskarilainen iltapäiväryhmässä jossa eskari 9.15-13.20 Jos minulla aamuvuoro niin vien kummankin hoitoon ja sieltä sitten eskarilainen menee kunnan järjestämällä kyydillä eskariin ja eskarista takaisin hoitoon, ei siis ongelmia. Mutta mun arkivapaat ja iltavuorot mitä tässä pohdiskelin. Itse asiassa olen jo oman ratkaisuni tehnyt mutta haluaisin kuulla vähän mielipiteitä/kommentteja miten muut tekisivät.
Vaihtoehto A. Vaadin että eskarilainen pääsee aamuryhmään 8.15-12.20 ja kunnan järjestämä taksikyyti hakee kotoa ja tuo kotiin. Joutuu lähtemään kyytiin jo klo 7 ja matka kestää reilun tunnin ajan. Aikasiin herätyksiin on jo tottunut koska vien hoitoon jo klo 6.45
Vaihtoehto B. Lapsi edelleen iltapäiväryhmässä jolloin joudun itse kuljettamaan eskariin ja takaisin vapaapäivinä, sekä viemään iltavuoropäivinä (menee sit hoitoon linja-autolla eskarista) Eli tuota "ylimääräistä" ajoa tulee n 60km päivässä muutamana päivänä viikossa. Niin ja kuljetus erinäisistä syistä yksin minun harteilla.
Vaihtoehto A. Vaadin että eskarilainen pääsee aamuryhmään 8.15-12.20 ja kunnan järjestämä taksikyyti hakee kotoa ja tuo kotiin. Joutuu lähtemään kyytiin jo klo 7 ja matka kestää reilun tunnin ajan. Aikasiin herätyksiin on jo tottunut koska vien hoitoon jo klo 6.45
Vaihtoehto B. Lapsi edelleen iltapäiväryhmässä jolloin joudun itse kuljettamaan eskariin ja takaisin vapaapäivinä, sekä viemään iltavuoropäivinä (menee sit hoitoon linja-autolla eskarista) Eli tuota "ylimääräistä" ajoa tulee n 60km päivässä muutamana päivänä viikossa. Niin ja kuljetus erinäisistä syistä yksin minun harteilla.