Eskarista sanottiin että meidän pojasta on tullut tuhma...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen äiti82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmen äiti82

Vieras
Eli kävin tänään hakemassa meidän eskarilaisen esikoulusta niin hoitaja sanoi että nyt on pakko sanao että meidän pojasta on tullut tosi tuhma viim.kahden viikon aikana,ei kuulema uskalla jättää valvomatta pukemaan kun nyrkit heiluu yms..On hirveän vaike auskoa että itse poitsu huvikseen ketään eskarissa löisi tms kun tähän asti on ollut enemmän ujon puoleinen ja just reilu kaksi viikkoa sitten eskarin open(joka ollut poissa nyt 2 vkoa)oli keskustelu ja sanoi että ulos mennessä meidän poitsu pukee reippaasti eikä maininnut mitään ongelmia..

Poitsu kyllä kotona riehuu ja tappelee sisarustensa(5v ja 2,5v)kanssa mutta eskarissa on eskarin ope sanonut että käyttäytyy nätisti.varsinkin yksi poika on useasti lyönyt ja härkkinyt meidän poitsua niin epäilen vähän että oiskohan joku ensin härkkinyt poitsua ja sitten poitsu mennyt siihen mukaan..?

Täytyy huomenna aamulla kysyä että oliko hoitaja nähnyt sen että meidän pojan nyrkit heiluu vai joku toinen lapsi siitä kertonut..Olen varmaan aika herkkänahkainen kun tuntuu että koko maailma katuu kun poitsua syytetään tuhmaksi eskarissa..

juurikin suutuin meidän eskarilaiselle aiheesta että ratkoo asiat vain ja ainoastaan nyrkein yms. puhumisen jalo taito tuntuu olevan pahasti hukassa :snotty:
viime vuonna sama juttu nykyisen ekaluokkalaisen kanssa. ohimenevää siis....

miksi oi miksi, sen syyn pitäisi aina olla jonkun toisessa lapsessa, ei koskaan omassa?
onko vanhemmista niin vaikea käsittää sitä, että se oma ihana ja aina kotona niin kiltti lapsi, onkin aivan järkyttävä/ilkeä/tuhma/sekopää muualla?

nyt en tarkoita tätä pelkästää ap:lle, vaan ihan yleisesti...

Mulle tuli ihan hirveä olo ja itkeä vollotin jo(varmaan tämä raskauskin herkistää,rv32 menossa nyt)että kun/jos poitsu on nyrkkejä eskarissa heilutellut.Kysyin pojalta että onko tällaista tapahtunut niin ei se ainakaan myönnä ketään suorastaan lyöneensä mutta on kyllä puhunut että kun eskarissa "nujakoivat"poikien kans ulkona..Sanoin että niin ei saa tehdä mutta kun joskus olen ollut menossa hakemaan poitsua ja vähän aikaa aidan takana katsomassa piha touhuja niin melkein kaikki pijat siellä painii yms..ja meidän poitsu on tähän asti vaan kertonut kotona aina jos joku on lyönyt,töninyt häntä..ja yksi todella villi poika oli ennen joulu avetänyt kengän jalasta meidän poitsulta ulkona ja maannut käden päällä.

Yhteistyössä