Espoolaiset mammat hoi!! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nepuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nepuliini

Uusi jäsen
17.09.2005
9
0
1
Heipsisi kaikille!!

Pistetäänpäs tyttö hyvät nyt espoonkeskusta ja lähialueiden tulevat tai jo kenties jo olevat mammat pinoon Tällä alueella asustaa paljon mammoja/tulevia sellaisia joten keksitään nyt ihmeessä jotakin yhteistä kivaa Musta olis ainaskin ihanaa kun olis kasassa semmonen hyväporukka jonka kanssa treffata ja vaihdella vauva kuulumisia ja joilta kysellä neuvoja Nyt vaan kaikki mukaan

(tässä mun s.posti jos joku haluaa sinne suoraan kirjotella: nepuliini @ suomi24.fi)

Aurinkoista syksyä laikille

Espoon Keskuksessa mekin =) Minä 23v ja poika 1,5v. Kivaa päivätouhua olisi mukavaa saada, ettei aina oltais kahdestaan menossa. Ystäviä meillä ei täällä ole ollenkaan.

Käyttekö Espoon keskustan avoimessa pk:ssa (Suviniitty, Reviisorinkatu 5A, auki ti, to ja pe 9-15) - siel ainakin tapaa muita ja siel on esim. muskaria, askartelua yms. (ja toiminta on ilmaista). Me käydään siellä :wave: .

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.09.2005 klo 10:35 Estu82 kirjoitti:
Mä oon ollut muutaman kerran, mutten jotekin päässyt "sisään" siihen hommaan. Siellä kun taitaa olla jo se ns. "oma porukka" koolla =)

Aijaa... enpä oo huomannu, ku mun mielest siel ei just oo sellasta vakio "omaa porukkaa", ku siel käy niin paljon eripuolelt Espoota. Melkein joka kerralla ku ollaan oltu, ni aina on uusia kasvoja (käydään n.kerran viikossa). Tosin me ollaan käyty siel vasta toukokuusta lähtien, mut oon kyl myös jo tutustunu joihinkin ja muutenkin ottanu sen silt pohjalt, et lapsilla on mukavaa ja vaihtelua. Niin ja ohjaajat on must TOSI mukavia, ne ainakin ottaa kaikki huomioon ja vetää mukaan juttuun jne.
Eli onkohan teille sit vaan sattunu "huonot päivät" ;) tms. Mut mä voisin silti sanoa, et MUKAAN VAAN =) !

Ohjaajat oli kyllä mukavia ja ottivat avosylin vastaan. Ehkä meille tosiaan sattui huonot päivät. Ja täytyy sanoa, että viime kerrasta on aikaa, kun siellä oltiin, että ehkä nassut on muuttuneet.

Yhteistyössä