Espoon Sellossa ammutaan ihmisiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en tämmösiin yleensä kommentoi, mutta voisko etusivun lukea ennen aloituksen tekemistä :) Kun tämä on jo ainakin 3. aloitus tällä ensimmäisellä sivulla.

Kauheeta kyllä :(

Björn juu kyllä oikeesti mut ei siellä tällä hetkellä kukaan ammu mitään.
Kaveri on siellä kaiken keskellä..poliisi meni suojakilpien kanssa justiinsa.
Ja ap:lle tuolla on jo pari ketjuu..

Alkuperäinen kirjoittaja Nomen est Omen:

Mites poliisit uskalsivat mennä sisälle Selloon? Yleensähän odottelevat tilanteen menevän ohi ja sit laskevat ruumiit.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mites poliisit uskalsivat mennä sisälle Selloon? Yleensähän odottelevat tilanteen menevän ohi ja sit laskevat ruumiit.

No sullahan tuntuu olevan kattavasti tietoa ja/tai kokemusta poliisien toimintatavoista, taidat kuulua organisaatioon itsekin?

Tai sitten sieltä kotisohvalta on vaan niin hiton hyvä antaa anonyymisti palautetta, kun ei itse joudu tulilinjalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Arghgghg:

No sullahan tuntuu olevan kattavasti tietoa ja/tai kokemusta poliisien toimintatavoista, taidat kuulua organisaatioon itsekin?

Tai sitten sieltä kotisohvalta on vaan niin hiton hyvä antaa anonyymisti palautetta, kun ei itse joudu tulilinjalle.

Kouluampumissa ovat jääneet ulkopuolelle odottelemaan. Miksi olisivat nyt toimineet toisin?

Mun piti lähteä sinne aamulla lasten kanssa-olin vielä ajatellut että lapset saa mennä pari tuntia kekenään ja minä menen itsekseni. Onneksi nukuimme niin myöhään, että olemme vieläkin kotona. Taidetaan mennä Stokkallle tai isoon omenaan.

Vaikka ymmärtääkseni uutisista tuo ammuskelu oli mustasukkaisuudesta johtuvaa ja kohdistettua juuri tuohon prisman myyjään.Eli ei kai ulkopuolisille vaaraa.

Pientä rajaa. Tämän palstan henkeen kuuluu monenlainen ilkeily ja provoilu, mutta tälle aiheelle ja invalidien pahoinpitelylle virnuilu on vaan sairasta.

Pientä rajaa. Tämän palstan henkeen kuuluu monenlainen ilkeily ja provoilu, mutta tälle aiheelle ja invalidien pahoinpitelylle virnuilu on vaan sairasta.

invalidien pahoinpitelylle virnuilu????

Ainakin neljää ammuttu :(

Tätä mä vähän pelkäsin että harvemmin sitä tällaset ammuskelijat lähtevät vain yhtä ampumaan mustasukkaisuuksissaan keskelle väkijoukkoa. Motiviinina taitaa olla enemmänkin jonkinsortin summittainen viha. Toivottavasti uhrit selviävät vähillä vammoilla eikä kuolonuhreja tule :|

Yhteistyössä