Espoon Soukka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nelly83:
Nooh, espoonkeskusta on kyllä pahempi... Myönnetään. Ite asuin suvelassa n.6kk ja ikinä enää koskaan en sinne muuta!!!

Ymmärrän... Mua ei saa täältä pois kirveelläkään :laugh: Mä taidanki olla pikkasen kajahtanut... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Alkuperäinen kirjoittaja nelly83:
Nooh, espoonkeskusta on kyllä pahempi... Myönnetään. Ite asuin suvelassa n.6kk ja ikinä enää koskaan en sinne muuta!!!

Ymmärrän... Mua ei saa täältä pois kirveelläkään :laugh: Mä taidanki olla pikkasen kajahtanut... :whistle:

Onhan sielä tietysti palvelut lähellä, ym. että on sielä asumisessa hyvätkin puolensa, mutta mutta...

Kiva paikka Soukka on. Luonto lähellä ja meri. Hevostallikin löytyy jos tykkää hevosia käydä kattelemassa. Niitä juoppoja on kyllä joka paikassa ja soukassa ehkä vain ostarilla ja ilta aikaan. Itse asuin siellä koko lapsuuteni 18 vuotta ja mitään en vaihtaisi pois.

Soukka on ihan kiva paikka, ehkä ostarin nurkat ei, mutta muuten.
Mies on asunut "soukan kupeessa" koko lapsuutensa ja nuoruutensa ja kehunut aina aluetta.
Jos vielä pääkaupunkiseudulle oltaisiin muuttamassa, muutettaisiin luultavasti sinne suunnalle (ei ehkä juuri soukkaan mutta lähistölle kuitenkin)

Yhteistyössä