Espoon Viherlaakson Viherkirppis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viherkirppis vai Akseli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viherkirppis vai Akseli

Vieras
Onko kukaan käynyt myymässä siellä? Käykö kauppa?

Itsellä menossa lastenvaatetta (olleet yhdellä lapsella) ja muuta siistiä tavaraaa (sisustus), kirjoja yms.

Mankkaan Akseliin ajattelin ensin viedä, mutta menee niin pitkälle ennenkuin saa pöydän.

Akseli ehdottomasti. Se Viherkirppis oli ihan kamala :o Jotenkin tuli ihan jotkut Viron/Venäjän torit tms. siitä paikasta mieleen. Sotkuista, likaista ja rumaa. En mene sinne enää ikinä!

Ok. Sitten odotellaan, että saadaan Akselista pöytäpaikka. Kerran olinkin myymässä Akselissa ja kauppa kävi hyvin. Viherkirppiksen ohi olen joskus mennyt, mutta en käynyt.

viherkirppikselle kannattaa mennä. nää kirjotukset on vähintäänkin outoja sillä viherkirppis on ollu siistein paikka missä olen käynyt. itellä on tavarat menny hyvin kaupaksi siel :)

taitaa akselin omaväki kirjotella kilpailiastaan perättömiä.. meinaan molemmissa paikoissa olen käyny ja viherkirppis oli paljon siistimpi kuin akseli.. tollasten tekstien jälkeen ei voi muuta kuin suositella viherkirppistä kaikille!

Keväällä kävin pari kertaa siellä Viherkippiksellä ja PETYIN kyllä kovasti kun on tottunut Akselissa käymään. Molempina kertoina olin ainoa asiakas siellä Viherkippiksellä ja säälistä ostin pari tavaraa, kun tuli ahdistava tunne ettei voi tyhjin käsin lähteä sieltä pois. Akselista kyllä olen tykännyt myyjänä ja ostajana todella paljon, paras kirppiks pk-seudulla :)

kävin tänään tuolla viherkirppiksellä ekaa kertaa ja olihan se kiva paikka, lasten vaatteita ostin 2 kassillista kun oli niin siistejä tyttöjen vaatteita, ja koruja ostin tietenkin itselleni :) mun kohdalla oli kyllä kassalla jonoa niin säälin enemmän sitä myyjää joka joutui kaikista tavaroista irrottelemaan hintalappuja =P

Mä olen kerran käynyt siinä akselissa ja silloin sain kuvan siitä että se oli epäsiisti ja en tykännyt kun hyllyt ei ole "järjestyksessä" siis niin että kierrät kaikki hyllyt vuoronperään, vaan hyllyjä siellä täällä. Sen jälkeen en ole käynyt koska silloin siellä oli ainakin kaaos menossa. Viherkirppis on siitä hyvä just että hyllyt ovat vierekkäin siististi ja voit kiertää kaikki vaikka lastenvaunujen kans. Se on kyllä mun mielestä siistein. Aamupäivällä siellä käy kyllä paljon äitejä, että luulen siellä menee lastenvaatteet koska itsekkin niitä käyn katseleen sieltä.

Pari kertaa olen viherkirppiksellä ollut myyjänä ja hyvin on kauppa käynyt. Siisti ja ystävällinen henkilökunta. Akselissa olen pari kertaa käynyt ja ihmettelen kyllä noita kommentteja. Ihan samanlainen siisteystaso kuin viherkippiksellä. Erona vain se, että Akseli on sikakallis sekä myyjälle, että ostajalle. KIertaakaan en ole sieltä ostanut kun tuotteet hinnoiteltu lähelle uuden tavaran hintaa.

Yhteistyössä