G
ghjyddkjkf
Vieras
Eli kiva kampaamo hakusessa Espoosta(keski-Espoo)??
Mielellään ei tietysti hirveän kallis paikka, mutta mielläni maksan hiaman extraa luotettavuudesta. Muutaman kertaa vuodessa vain käyn kampaajalla, nyt lähinnä siistimässä pitkähköjä hiuksia.
Siitä en pidä, että kampaaja on aina leikkaamassa hirveästi pois, jos hiukset eivät ole superpaksut. Hieman ohuemmatkin pitkät hiukset näyttävät kivalta oikeilla aineilla laitettuina
Mielellään ei tietysti hirveän kallis paikka, mutta mielläni maksan hiaman extraa luotettavuudesta. Muutaman kertaa vuodessa vain käyn kampaajalla, nyt lähinnä siistimässä pitkähköjä hiuksia.
Siitä en pidä, että kampaaja on aina leikkaamassa hirveästi pois, jos hiukset eivät ole superpaksut. Hieman ohuemmatkin pitkät hiukset näyttävät kivalta oikeilla aineilla laitettuina