Essi81!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olitko se sinä, joka osti joskus asunnon ostamisprojektin aikaan (heh) sohvan ja ruokapöydän Maskusta? ns samaa sarjaa ja tuolit oli kangaspäälysteisiä.
Kysyin joskus jossain ketjussa samaa, mutta et vastannut ainakaan siihen mennessä kun itse olin palstalla, enkä löytänyt ketjua enään...
Oletteko ollu tyytyväisiä ja hyvinkö tuolitki kestää jos kaatuu ruokaa/juomaa lapsilta vähän? =) Onko sohva pysynyt muodossa ja hyvä istua? Olisin kiinnostunut samasta sarjasta ja siksi kyselen :D

Jees, ostettiin. Ollaan oltu tyytyväisiä ruokaryhmään. Tuolin pehmusteet on pysyny tosi hyvinä, vaikka en ole mitenkään varjellut niitä. Ihan normaalissa lapsiperheen käytössä ovat olleet.
Sohva myytiin juuri pari viikkoa sitten pois, kun tulin allergiseksi meidän koiralle ja kangassohva oli vaihdettava nahkasohvaan. Mutta sohva oli ihan älyttömän hyvä. Ystäväni erosi ja valvoi öitä, mutta oli kesällä meillä monta yötä ja ei koskaan nukkunut missään täysiä yöunia niin hyvin kun meidän sohvalla :D Jotta sen täytyi olla hyvä :D

Sohva tarvii sen ylläpito aineen... mutta sen kun laittaa kerran vuodessa ja heti ostettaessa niin se antaa sohvalle pidempää ikää.

Haa, kiitos tiedosta! :D muistatko muuten yhtään että oliko pitkä toimitusaika? Vai saiko niitä kaupasta heti mukaansa? :D
Minusta se sarja ei ole pahan hintainen ja tykkään tosi paljon ulkonäöstä, täytyy vielä käydä paikanpäällä koeistumassa :D

Me ei otettu niitä heti kun ostettiin ne ennen muuttoa. Joten en tiedä saako ne heti mukaan. Mutta viikon verran tulivat kuitenkin myöhässä meille siitä mitä oli sovittu.

Kannattaa käydä istumassa. Ja mä voin kyllä lämmöllä suositella :)

Yhteistyössä