Estynyt mieheni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vähänksvänkää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vähänksvänkää

Vieras
Niin moni asia jää tekemättä yhdessä, koska mies häpeää jotenkin itseään. Ei esimerkiksi koskaan lähde mukaan uimaan uimarannalla, uimahallissa... tai johonkin kivaan yhteiseen "peliin tai leikkiin" pihalla (asutaan kerrostalossa), ettei vaan kukaan näe. Silloin kun ei ole muita näkemässä, on tosi hassu ja riehakaskin.

Ennen ajattelin aina ettei mies vaan halua tehdä mitään mun tai perheen kanssa, mutta vähitellen on ilmennyt tuo häpeä. Miestä itseään tuo ei kuulemma "haittaa" (elelee vaan vältellen tiettyjä tilanteita, on paskanjäykkänä ihmisten ilmoilla), mutta minua se vaivaa tosi paljon. Se on vaikuttanut mun omaankin käytökseen niin etten aina uskalla pitää hauskaa jos mieheni on paikalla.

Ja yhdessä tosiaan ollaan oltu 8 vuotta ja mies on 30, ettei mikään ihan pentu enää.

voi olla tosi hankalaa miehelles.. ja minä olen melkein 10v vanhempi ja sama *haitta* on elämässä..välillä kun on yrittänyt olla *normaali* ja mennä toisten mukana niin on ihan tuskahiki ...ja miulla se johtuu siitä kun pienenä miuta haukuttu lihavaksi ja rumaksi ja kömpelöksi vanhempieni ja kavereide taholta.. ei se paljon itseluottamusta kasvata..

pidä hauskaa.. ja anna miehen olla kuin on..pääasia että teillä ilman yleisöä voi olla hauskaakin..pahempi jos ei olisi sittenkään..

Minun miehellä oli samaa ongelmaa, lapsuudesta ja teini-iästä johtuvista seikoista. Edelleen töitä tehdään, mutta on jo vapautunut hirveän paljon. 11 vuotta on nyt takana.
Henkisiä vammoja ei päivässä korjata.

kiitos kommenteista!!! kyl tää tästä, ei oo tullut vaan mainittua asiasta koskaan kellekään (en edes tajunnut että voisi?), tiedän et joskus vituttaa ja saatan suuttua miehelle tästä asiasta, mut ei pitäis syyllistää enempää... ihana mies kuitenkin <3