Etäpäivä, mitäs muut meinaa tänään?

Pikkukaupunkilainen

Aktiivinen jäsen
28.06.2011
9 370
16
38
Vaimo tuossa lähti töihin ja ajattelin, että pidän mukavasti aamutakissa pitkästä aikaa tänään etäpäivän.
Ohjelmassa olisi kaikkea "mukavaa"; päätyön puolesta puhelimessa puhumista asiakkaiden kanssa, sähköpostia, muutama sopimus ja jotain kaavakkeita.
Firman puolesta sitten matkakulujen selvittämistä, puhelimessa puhumista (englanniksi pääasiassa) ,rahtiasiakirjoja, vientiselvityksiä, EU-papereita ja sähköpostia...
Siinä tämän päivän ohjelma.

Mitäs muilla tänään mielessä ?

Kohta olis lähtö neuvolaan :) Jos sais vähän lisä inffoo siitä et kuin pitkällä jo ollaan.. Tosin
varmakshan sen kertoo vasta eka ultra :) Ja tietyst jos pudottas esikoisen kouluun siinä
samalla matkalla :)

• Tykkää
Reactions: meah
Mulla on vapaapäivä. Oikeastaan sellainen on aika usein. Teen 2*ilta viikolla ja 1 vuoron vkloppuna.

Aattelin lähteä käymään kaupassa. Sitten voitais vähän ulkoilla ku on taas niin kivan näkönen ilma. Päivällä perus kodin kunnossapidon puuhastelut. Illalla olis sitten jumppa.

yritän kovin lähteä ulos ton lapsen kanssa- mut lähtö on kestänyt jo tunnin, kun ensin tarvitsee kiukutella lelujen siivoamisesta, sitten vaatteiden pukemisesta. Ja kun ulkovaatteet on päällä, tyttö huomaakin että on pissahätä :headwall: no odottelen sitten rauhassa. Ihanaa elämää 3-vuotiaan uhmaikäisen kanssa.

Ja kun mä itelleni lupasin, että tänään ei mennä ulos, kun toi sai sellaset raivarit, että oksat pois...

Ulkoilun jälkeen pitäs imuroida ja sit kun tyttö on päikkäreillä mä lepään ja syön jätskiä sohvalla- nautin hiljaisuudesta :D

Kohta olis lähtö neuvolaan :) Jos sais vähän lisä inffoo siitä et kuin pitkällä jo ollaan.. Tosin
varmakshan sen kertoo vasta eka ultra :) Ja tietyst jos pudottas esikoisen kouluun siinä
samalla matkalla :)

Meilläkin kohta tuo neuvolakäynti edessä.
Vaimo pudotti eilen "pommin" ja ilmoitti, että on kolmas lapsi tulossa... :)

• Tykkää
Reactions: aamuntorkku ja meah
Vapaapäivä.
Menen kuitenkin töihin kahvitauolle kakun kanssa, jonka eilen leivoin. Koska yksi mun viime kesän pomoista on Hollannista tullut tänne lomalle. Hollannista ei kuulemma saa kunnon kakkuja... :D

Sitten olis kirkonkylän reissu, täytyy hakea talliin purua ja mysliä, ruokakaupasta jotain ja esikoisen kaverille synttärilahja.

Tallin siivous ja jos ei mene ihan hurjan myöhään, niin ehdin vielä ratsastamaan ennen lasten liikuntakerhoa.

Lastenlasten hoitamista, kotitöitä, vähän työtöitä, seinän maalausta ja lattia- ja ovilistojen sahausta ja paikoilleen naputtelua on päivän ohjelmassa.
Leipoakin voisi ja ehkä tuumailla uusiksi köökin seinäsydeemejä.

4 ja 5-vuotiailla kerhopäivä, eskarilaiset nousseet jo takseihinsa ja teinit lampsineet matkoihinsa.
:)

Mulla on näöntarkastus 14:40. Miten semmonen voikin jännittää näin hirveesti, oon ollu viimeks 2007 ja silmälasit hajos 2010. Nyt päätin hankkia uudet kun meen tekee autokoulun loppuun.
Ajokortissa ei vaadita laseja mutta ihan hilkulla on ettei vaadittais, sen verran itsekin tiedän.
Ja senkin tiedän et raskaana ei kannattais hankkia laseja mut ei oo vaihtoehtoja.

Koululaiset suksineen viety kouluun, eskarilainen uimakamppeineen eskariin.
Klo 12 otan koiran kyytiin, haen eskarilaisen ja mennään käymään mummolassa.
Illemmalla harrastuksiin kuljettamista ja samalla kaupassa käynti.
Ruoan laittoa, pientä siivoilua. Pyykinpesua.

Vapaapäivä. Huomenna taas töihin. Ja noita samoja hommia töiden lisäksi ;)

[QUOTE="Vieras";25863553]Onnea![/QUOTE]

Kiitos! :)
Teinit viety kouluun, kirottu koulun loskaista pihaa ja sitä, että olin justiin sillä autolla liikkeellä, missä on automaattivaihteet - ei voinut "heijata".
Nyt sitten puhelin käteen ja sähköposti auki.

Ensin vakuutusyhtiöön kuulemaan vakuutustarjousta ja sit nukkumaan...raskas yövuoro takana :) iltapäivällä haen lapset päiväkodista ja yritä jaksaa iltaan asti niiden kanssa temmeltää...

ilmeisesti 30min ulkona riitti, puistoon kun päästiin, niin eipä neidille kelvannut(hermojani säästääkseni lähdettiin pois)- ollaan sit sisällä hemmetti soikoon! Mä vetäsen sitten kevyen treenin...

Isompi päiväkodissa, pienen kanssa käyty lähikaupassa.
Nyt muksulla aamu-unien aika, höpöttää sängyssä, minä roikun koneella.

Kai se täytyy iltapäivästä mennä vaunulenkille, ei jaksa juosta 1v. perässä kun kiipeää sohville yms.