V
vierailija
Vieras
Onko täällä yhtään pariskuntaa jotka elävät etäsuhteessa? Meillä mies aloitti työt toisessa kaupungissa vuosi sitten niin kyselisin että miten muilla yhteydenpito pelaa? Ja kuinka usein näette toisianne?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oletko koskaan vieraillut hänen luonaan siellä toisella paikkakunnalla? Hänellä siellä selkeästi on asunto, niin miksei välillä niin päin, että sinä menet kun hänen luokseen. Ymmärrän hyvin, ettei välttämättä pitkää matkaa jaksa joka viikonloppu aja edes takaisin, meneehän siinä aikaa ja rahaa.
Herran jestas, ei kai sitä pyyntöä tarvi odottaa jos muksut haluaa isäänsä nähdä, tai vaimo miestään?
Tuo tilanne alkaa kuulostaa siltä, että saattaisin järjestää lapset yökylään miehelle kertomatta ja tehdä yllätysvirailun.
Mutta, parasta olisi, kun istuisit ihan kaikessa rauhassa alas miehesi kanssa ja keskustelisitte asiat läpi. Joko miehesi potee vain mstkaväsymystä, tai tuntee ettei hän saa vapaa aikaa lainkaan kun kotiintullessa täytyy rentoutumisen sijasta paneutua vaimon ja lasten tarpeisiin. Hän on myös saattanut huomata, kuinka helppoa elämä on yksin, tavata vaimoa ja lapsia silloin kun mieli tekee, mutta ei tarvitse olla vastuussa joka päivä.
Nämä on kaikki vain arvailua, vain miehesi osaa selittää käytöstään. Oliko teillä puhetta, kuinka pitkään aiotte jatkaa noin, vai oliko tarkoitus että sinä ja lapset muutatte sinne jossain vaiheessa, tai että hän etsii töitä lähempää kotia?
Tuohan on ihan hirveetä miten teidän asiat on.Oon yrittänyt että puhuttaisiin asiasta mutta ei. Kaikki läheisyys on loppunut hänen puolelta, kun nähdään niin ei koske, ei pussaa, tai edes kysy mitä minulle kuuluu. Seksistä sanoi että voi minun takia yrittää jaksaa sitä mutta hän ei kuulema tarvitse eikä halua Sanoo että luonne ei anna periksi pettää ja kuulema ei kiinnosta muut naiset. Ollaan oltu todella pitkään yhdessä ja nyt puolen vuoden aikana mies on muuttunut täysin eri ihmiseksi, tulee kotiin pari kertaa kuukaudessa viikonlopuksi ja on tässä meidän kanssa, silti tuntuu kuin olisi jossain satojen kilometrien päässä, eli ei ole läsnä. Ei katso mua enää samalla tavalla kuin ennen. En oikein tiedä mitä tekisin, tuntuu kuin olisi eksyksissä kokoajan eikä mihinkään pysty keskittyä. Niin ja ilmoitti siis ettei ikinä muuta tänne enää takaisin missä nyt asutaan.
Tuohan on ihan hirveetä miten teidän asiat on.
Kyll tohon joku ratkaisu pitäs tulla, sähän olet siinä koko ajan niinkuin löysässä hirressä, kun mietit mikä mättää.