ETÄSUHTEESEEN "NORMAALI" AVIOLIITON JÄLKEEN?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä valtisisin äidin ja työpaikan. Kokemusta etäsuhteesta ei ole, mutta siitä sen sijaan on, että valitsee miehen ennemmin kuin oman työn ja lähisukulaisen auttamisen. Ei ollut oikea valinta ainakaan minun kohdalla. Erona ap:n tilanteeseen on kyllä se, että meillä ei ole yhteisiä lapsia. Miten niiden hoito muuten järjestyy, jos sinä muutat toiselle paikkakunnalle ja miehesi tekee noin paljon töitä?

Ihan uskomatonta repiä lapset pois tutuista ympyröistä ja isästään mahdollisesti vuoksiksi! Ihan varmasti suhde tulee kärsimään ellei jopa päättymään. Ja miten ap itse ehtii olla lapsiensa kanssa kun on töissä ja hoitaa äitiään?

Lapset tulisi minun mukaan, kuten dsanoin, mies tekee töitä kellon ympäri, eikä juuri arkisin lapsien kanssa ehdi olemaan.

Lapsille haen pk-paikan, työt minulla on 9-15 välillä. Äitini saa kunnan puolesta hlökoht.avustajan 8 h/vrk (näin alussa, kun kävelee rollaattorin kanssa). Minä en siis olisi äitini omaishoitaja, vaan haluaisin viettää maksimaalisen paljon aikaa vanhempieni luona nyt, kun tiedän ajan olevan rajallinen.

Mä ymmärrän ap tunteesi mutta sinullakin on perhe johon kuuluu lapset ja mies. Tälläsiä asioita itse miettisin. Olen itse isäni menettänyt, joten ymmärrän mitä menetys on. Valitettavasti en osaa auttaa sinua. Voimia.

Yhteistyössä