Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Varsinaista eläimiä myyvää liikettä ei taida olla kovin lähellä? Itse olemme hakeneet gerbiilit aina joko Seinäjoelta tai Vaasasta.
Hakisitko teuvalta jos se olisi mahdollista?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Varsinaista eläimiä myyvää liikettä ei taida olla kovin lähellä? Itse olemme hakeneet gerbiilit aina joko Seinäjoelta tai Vaasasta.
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Alkuperäinen kirjoittaja noh:JOs uskallusta riittää,niin mikäs siinä. Oootko paikka miettiny?
Mä lupaan ainakin tulla käymään, jos sen liikkeen joskus perustat![]()
Voi ola että riittääkin,täytyy tehdä aluksi tätä taustatutkimusta.Kun ei hajuakaa oo onko tässä lähellä muita kuin kissan ja koiran omistajia=)
Mutta jos ottaisit kissojen ja koirienkin ruokia & tarvikkeita myyntiin? Pelkkä "kalakauppa" tuskin kannattaa...
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:Sillon kun mulla oli marsu niin oli aika vaikea saada sitä marsuille tarkoitettua pellettiä johon oli lisätty jo c-vitamiini :/
Aina piti lähteä sitten s-joelle ajamaan marsun ruoan takia, ei ollut kivaa ei.
En tosin asu Teuvalla mutta pointti oli se että kiva ne lemmikkieläinten ruuat on saada läheltä.Niin siis sellanen laadukas ruoka.
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Varsinaista eläimiä myyvää liikettä ei taida olla kovin lähellä? Itse olemme hakeneet gerbiilit aina joko Seinäjoelta tai Vaasasta.
Hakisitko teuvalta jos se olisi mahdollista?