Etelä-pohojanmaalaasille kysymyksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elokuu19
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
JOs uskallusta riittää,niin mikäs siinä. Oootko paikka miettiny?
Mä lupaan ainakin tulla käymään, jos sen liikkeen joskus perustat :D:D

Voi ola että riittääkin,täytyy tehdä aluksi tätä taustatutkimusta.Kun ei hajuakaa oo onko tässä lähellä muita kuin kissan ja koiran omistajia=)

Mutta jos ottaisit kissojen ja koirienkin ruokia & tarvikkeita myyntiin? Pelkkä "kalakauppa" tuskin kannattaa...

Ei ookkaa tarkotus pelkkää kalakauppaa tarkotus laittaakkaa,se on se viimenen vaihtoehto.Mutta nimenomaan,marsut,kanit,hamsterit,gerbiilit yms

Sillon kun mulla oli marsu niin oli aika vaikea saada sitä marsuille tarkoitettua pellettiä johon oli lisätty jo c-vitamiini :/

Aina piti lähteä sitten s-joelle ajamaan marsun ruoan takia, ei ollut kivaa ei.

En tosin asu Teuvalla mutta pointti oli se että kiva ne lemmikkieläinten ruuat on saada läheltä.Niin siis sellanen laadukas ruoka.

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Sillon kun mulla oli marsu niin oli aika vaikea saada sitä marsuille tarkoitettua pellettiä johon oli lisätty jo c-vitamiini :/

Aina piti lähteä sitten s-joelle ajamaan marsun ruoan takia, ei ollut kivaa ei.

En tosin asu Teuvalla mutta pointti oli se että kiva ne lemmikkieläinten ruuat on saada läheltä.Niin siis sellanen laadukas ruoka.

Just näitä tarkotin,eli erikoisruokia,mitä ei ns.normaalikaupasta sa tai sitten täytyy lähteä kauemmas ihan vain eläimen ruoan takia.

Yhteistyössä