Etelä-pohojanmaalaasille kysymyksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elokuu19
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

elokuu19

Aktiivinen jäsen
23.03.2005
3 275
0
36
Mistä ostatte elukoiden ruoat yms?

Onko akvaarioharrastajia kuinka?

Mitkä elukat ja niiden tarvikkeet kiinnostaisi?

Mitä mieltä olisit jos teuvalle perustettais eläin & tarvike kauppa?

Rehellisiä mielipiteitä kaipaan!!!

Viskarissa asioin kala asioissa itekki.Mutta kun on kyse marsuista ja vähän erikoisimmista elikoista kyse,ni täytyy lähteä seinäjoelle asti.Ihan vain galluppia teen että löytyykö muita,jotka ei ihan kaikkea tahtos seinäjoelta asti lähteä hakemaan...kuten kutteria masruille (edullisesti)yms.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Tämä on niin pieni paikka et en usko et kannattaa :(
Aika kätevästi (autolla) kumminkin pääsee kauhajoelle tai seinäjoelle. Samalla saa käydä muissakin kaupoissa

mis kauhajoella on akvaarioliike? kyllä mä sen jonkun tassun(karvakorvan...) tiiän , mutta....

Aika kätevästi (autolla) kumminkin pääsee kauhajoelle tai seinäjoelle. Samalla saa käydä muissakin kaupoissa

Sitä juuri itekki mietin.Mutta entäs närpiöläiset jne.mistä ne hankkii ?Vaasasta ilmeisesti.Mulla itellä vain ongelma että kun jotain tarvis ja aikaa ei ylimääräsiä oo,ni ei viittis kauhajoelle ajaa pelkän fisun ruuan takia.Ja kun haluais jotain erikoisempaa,ni täytyy ajaa seinäjoelle asti.

Mutta siis galluppiahan kaipasin,eli vastata saa.

Alkuperäinen kirjoittaja virppu:

mis kauhajoella on akvaarioliike? kyllä mä sen jonkun tassun(karvakorvan...) tiiän , mutta....

Kauhajoen viskari,omistaja Markku viskari.Tässä nettiosote.

http://www.viskari.net/

Alkuperäinen kirjoittaja virppu:

mis kauhajoella on akvaarioliike? kyllä mä sen jonkun tassun tiiän , mutta....

Eikö sielä enää oo? Joskus on ollu, siinä koivuniemen kukkaa vastapäätä, oliko garvinen sen nimi?

Eikö euro-aitas oo noita kalanruokia? Sieltä mä haen koiran ruuat, tarvikkeitakin siellä on aika laajasti?

Onhan joo koiran ja kissan ruokia vaikka millä mitalla ja muita tarvikkeita.Mutta jos on akvaarioharrastaja niin tietää ettei sellasta pöperöä kun euro tai muut ns.tavalliset kaupat myy,niin osteta fisuille kn hätätapauksessa.en ainakaa minä.Kalat tarvii ihan muuta.

Ja se että kaupoista täällä saa vain ihan tasan kahta laatua esim.marsun kuivamuonaa.Perusruokaa.Mutta jos niitä ei omalle haluakkaan syättää.

Sillin kun meillä oli hamstereita niin,eruroa pyysin tilaamaan kylpyhiekkaa.ei ole vieläkään valikoimissa ja syykin tiedetään.Mutta ajatus iolis se etti kaikkea tarvis lähteä toiselta piakkakunnalta lähteä hakemaan,vain eläimen takia.

Mistä ostatte elukoiden ruoat yms?
Ruokakaupasta, Kauhajoella on yksi eläintarvike liike.. olikohan Riimunaru tai vastaava...

Onko akvaarioharrastajia kuinka?
Itse en ole, mut Kauhajoella on Viskarin akvaarioliike.

Mitkä elukat ja niiden tarvikkeet kiinnostaisi?
No Teuva on niin lähellä että voisin kyllä sinne ajella ostamaan jos sieltä löytyisi kunnon erikoistarvikkeita kissoille ja koirille... etenkin virikkeitä. Esim. tunneleita kissalle, kissanmallasta, kissanruohoa joka olis jo valmiiksi kasvatettu (ok olen laiska ) :D

Mitä mieltä olisit jos teuvalle perustettais eläin & tarvike kauppa?
Veljen avovaimo ainakin tykkää ideasta, hän Teuvalta kotoisin :)

Rehellisiä mielipiteitä kaipaan!!!

JOs uskallusta riittää,niin mikäs siinä. Oootko paikka miettiny?
Mä lupaan ainakin tulla käymään, jos sen liikkeen joskus perustat :D:D

Voi ola että riittääkin,täytyy tehdä aluksi tätä taustatutkimusta.Kun ei hajuakaa oo onko tässä lähellä muita kuin kissan ja koiran omistajia=)

Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
JOs uskallusta riittää,niin mikäs siinä. Oootko paikka miettiny?
Mä lupaan ainakin tulla käymään, jos sen liikkeen joskus perustat :D:D

Voi ola että riittääkin,täytyy tehdä aluksi tätä taustatutkimusta.Kun ei hajuakaa oo onko tässä lähellä muita kuin kissan ja koiran omistajia=)

Mutta jos ottaisit kissojen ja koirienkin ruokia & tarvikkeita myyntiin? Pelkkä "kalakauppa" tuskin kannattaa...

Eikös joltakin sahalta saisi kutterinlastua ei tarttisi Seinäjoelle asti lähtiä.

Kauhajoellakin ol joskus eläinkauppa siis jossa oli marsuille, kissoille ja koirille tarvikkeita mutta konkkaan meni joskus 90-luvulla.

Viskari on hyvä liike kala-asioissa ja siellä käymme kauempaakin !

Niin ja tässä ajo-ohjeet / kartta Viskarille. Sieltä löytyy paljon erikoisempiakin kaloja ja asiantunteva palvelu !

http://www.kouluakvaariot.fi/info.php?osCsid=f54a079a49b70521b192a071f7fba983

Alkuperäinen kirjoittaja Fisu:
Eikös joltakin sahalta saisi kutterinlastua ei tarttisi Seinäjoelle asti lähtiä.

Kauhajoellakin ol joskus eläinkauppa siis jossa oli marsuille, kissoille ja koirille tarvikkeita mutta konkkaan meni joskus 90-luvulla.

Viskari on hyvä liike kala-asioissa ja siellä käymme kauempaakin !

Niinhän mä saankin kutteria ilmaseksi,samaa mitä ne kaupassa myy hulvattomilla hinnoilla.Mutta ajattelinkin nyt niitä asiakkaita jotka haluais ostaa edullisemmin ja enemmän kerralla.

Yhteistyössä