Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja virppu:vois olla tarpeen, seinäjoellekin kun on niin pitkä matka...
Alkuperäinen kirjoittaja salla:olisko oikeampi otsikko
Etelä-pohojalaasille....
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Alkuperäinen kirjoittaja virppu:vois olla tarpeen, seinäjoellekin kun on niin pitkä matka...
Mitä kaipaisit valikoimiin?Mitä lemmikkiä sulla on?
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Alkuperäinen kirjoittaja salla:olisko oikeampi otsikko
Etelä-pohojalaasille....
Mitähän eroa tuossa otsikossa sitten olis?
Alkuperäinen kirjoittaja salla:Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Alkuperäinen kirjoittaja salla:olisko oikeampi otsikko
Etelä-pohojalaasille....
Mitähän eroa tuossa otsikossa sitten olis?
kun siellä puhutaan noin, Etelä-pohojanmaalaasille sanoo vaan ne jotka on osaavinaan puhua "leveästi"
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Tämä on niin pieni paikka et en usko et kannattaa
Aika kätevästi (autolla) kumminkin pääsee kauhajoelle tai seinäjoelle. Samalla saa käydä muissakin kaupoissa
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Tämä on niin pieni paikka et en usko et kannattaa
Aika kätevästi (autolla) kumminkin pääsee kauhajoelle tai seinäjoelle. Samalla saa käydä muissakin kaupoissa
Alkuperäinen kirjoittaja virppu:Alkuperäinen kirjoittaja noh:Tämä on niin pieni paikka et en usko et kannattaa
mis kauhajoella on akvaarioliike? kyllä mä sen jonkun tassun(karvakorvan...) tiiän , mutta....
Alkuperäinen kirjoittaja virppu:Alkuperäinen kirjoittaja noh:Tämä on niin pieni paikka et en usko et kannattaa
mis kauhajoella on akvaarioliike? kyllä mä sen jonkun tassun tiiän , mutta....
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Eikö euro-aitas oo noita kalanruokia? Sieltä mä haen koiran ruuat, tarvikkeitakin siellä on aika laajasti?
Alkuperäinen kirjoittaja noh:JOs uskallusta riittää,niin mikäs siinä. Oootko paikka miettiny?
Mä lupaan ainakin tulla käymään, jos sen liikkeen joskus perustat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Alkuperäinen kirjoittaja noh:JOs uskallusta riittää,niin mikäs siinä. Oootko paikka miettiny?
Mä lupaan ainakin tulla käymään, jos sen liikkeen joskus perustat![]()
Voi ola että riittääkin,täytyy tehdä aluksi tätä taustatutkimusta.Kun ei hajuakaa oo onko tässä lähellä muita kuin kissan ja koiran omistajia=)
Alkuperäinen kirjoittaja Fisu:Eikös joltakin sahalta saisi kutterinlastua ei tarttisi Seinäjoelle asti lähtiä.
Kauhajoellakin ol joskus eläinkauppa siis jossa oli marsuille, kissoille ja koirille tarvikkeita mutta konkkaan meni joskus 90-luvulla.
Viskari on hyvä liike kala-asioissa ja siellä käymme kauempaakin !