Etelä-Savosta naista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja varattu mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole käynyt siellä.. En oikein harrasta niitä paikkoja. Kesällä saattaa terassilla muutaman kerran käydä. Työ pitää hyvin huolen ettei tule kaljoteltua liikaa.. Tosi mukava ilma.. Kävin pyöräilemässä.

Ottaa vastaan pusut ja antaa takaisin.. Näykin korvaa.. Töissä minäkin.. Puol 8 menee.. Ja aamulla uudestaan.. Kylmä on tuuli.. Kävin kaupungilla kävelemässä.. Rutistaa.. Tunnut niin hyvälle..

Minä kats tv ja odotan lenkkisaunan alkua.. Ihanaa olis kun tulisit kainaloon.. Puristan vasten itseäni ja silitän joka puolelta. Hieron niskaa selkää ja pakaroita. Suutelen ja maistelen samal.. Tunnut niin hyvältä.. Puren ja näykin korvalehtiä ja kaulaa..

Juu lenkillä tosiaan tuli käytyä ja saunassa kans....tunnut tosiaan ihanalta, miten mahtavaa olla sylisi suojassa,tunnut niin vahvalta,kiihkeältä,....vastaan suudelmaasi kiihkeästi....uuh.....suutelen niskaasi, kaulaasi, rintaaasi.....

Huomenta.. Taas on työpäivä edessä.. Kotkaan käy matka. Tulet aivan kiinni minuun.. Tunnet kuinka haluan Sinua. Suutelemme ja kielemme leikkivät villisti.. Olet niin kiihkeä ja kuuma.. Tätä olis mukava jatkaa.. Nyt töihin.. Yritän txt päivällä..

Moi, vai reissuhommissa olet....pääsisimpä matkaan.......

.....sydämeni hakkaa jo kiivaasti, alan haluta sinua aina vaan lisää....tunnut tosi kuumalta....oispa mahtavaa päästä vielä pidemmälle......

Hei Tiitu.. Mukavaa taas kuulla Sinusta. Joo reissuhommia. ajan autoa ammatikseni. Olis tosi ihanaa saada Sinut kainaloon ja suudella pitkään hyväillen.. Olet oikeassa.. Mieli tekee pidemmälle..

Hei Sinulle. Kuinkas työpäivä meni.. Minä jo ennätin kotiin.. Söin ja kävin suihkussa.. Ei jaksa nyt lenkille lähteä.. Missä päin Sinä lenkkeilet.. Jos vaikka joskus satuttaisin itseni samalle suunnalle.. Nyt sohvalla makaan..

Hei Sinulle. Kuinkas työpäivä meni.. Minä jo ennätin kotiin.. Söin ja kävin suihkussa.. Ei jaksa nyt lenkille lähteä.. Missä päin Sinä lenkkeilet.. Jos vaikka joskus satuttaisin itseni samalle suunnalle.. Nyt sohvalla makaan..

Moi, hyvinhän se päivä meni, perjantaita odotellessa.....
En minäkään jaksanu lenkille lähtee...Lenkkeilen mielelläni pururadalla, rauhallisella alueella,en niinkään keskustassa...Oispa kiva tavata lenkillä.....Missäs sinä liikuskelet....

Huomenta Ihanaiseni.. Tiitu. Metsäpolkuja yritän tallata ja joskus aivan kävelyteitä. Aamulla taas lähdin liikenteeseen.. Kahvilla varkaudessa.. Koht takaisin.. Menee kuitenkin iltaan 8. Sulla taitaa olla aina vkonloput vapaata.. Millaista työtä teet.. Smack.. Suutelen ja rutistan.. Mukavaa päivää..

Moi,ihanaa viikonloppu. Juu mulla on aina onnex viikonloput vapaat. Mut taas on viikonlopulle niin paljon tekemistä et ei paljon ehdi huilailee. Mut ei onneks tartte nousta aikasin....
Mites sinä, oletko vlopun töissä? Hali ja pusu......

Hei Mussukka. Mulla on vapaata koko vkonloppu. Täytyy yksiin yo juhliin mennä aamulla tekemään lohisoppa. Muuten ei ole mitään.. Mukavaa olis tehdä yhdessä vaikka mitä.. Rutistaa ja suutelee.. Smack..

Huomenta, ollaankos siellä jo hereillä. Vai joko kerkesit lähtee sopan tekoon. Taidat olla hyvä kokki.....?
Oishan se kivaa tehdä jotain yhdessä.....mitäs keksittäis...?
Pusuja...

Huomenta Sinulle Ihanaiseni. Sängys olen vielä.. Puol 11 olis oltava askareissa.. Tule viereen tänne peiton alle.. Mukavan lämmintä.. Tunnut niin hyvälle.. Suutelen ja kädet hyväilee vartaloas.. Smack..

Huomenta Tiitu.. Uusi päivä taas edessä ja uudet kujeet. Oletko jo töihin ennättänyt. Mun olis iltapäivällä lähdettävä hesaan.. Huomen takas.. Onko Sinulla illal aikaa hiukan viestiä.. Haluaisin.. Kuulla Sinusta.. Smack.. Vaikka jotain yhteistä pientä hetkeä eroottisesti.. Suutelen kaulaa ja maistan huulias.. Olet tosi ihanan tuntuinen.. Hyväilen vartaloas ja tutkin..

Moi,täällä ollaan taas. Oli taas niin kiirus päivä etten kerenny kirjottelee. Onnex nyt saa rauhassa olla kotona.
Vai hesassa, olisimpa mukana, keksisin kaikkee kivaa tekemistä kun sinä ajelet....suutelisin....kaulaa...alemmas.....alemmas.....hieron...
pidettäskö tauko.....

Hei Ihanaiseni. Pidetään vaan tauko.. Olis tosi ihanaa nauttia Sinusta.. Vastata suudelmaan ja hyväillä joka puolelta vartaloa.. Tuntea yhteinen lämpö ja kiima.. Kätesi tekee tosi hyvää.. Jatka.. Nautin tosi paljon kosketuksistasi. Voisit joku kerta aivan hyvin lähteä matkaan.. Tosin mulla ei ole täällä aina taukoa.. Kyllä jotain keksittäis.. Otetaan huone jostain kun tulen yöreissuun. Smack..

Moi,että huone vai, no nyt mä innoistuin liikaa, oispa hienoo,
voi vitsi,sais nauttia sinusta koko reissun ajan, suudella ja hyväillä ja ehkä kenties jotain muutakin. Ja eihän sitä
huonetta välttämättä tartte...voihan sitä muutenkin,voi kun
pääsisin pian pitää sua hyvänä......

Yhteistyössä