Etelä-Savosta naista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja varattu mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla olis nyt just naisen kaipuu, haluttaa, myöhemmin voitais kyllä jutustella, mut nyt haluaisin sinua, kerrotko jotain mittojasi ja mitä päällä näin illalla, mulla saunan jälkeen vain pyyhe ympärillä, 180 cm 85 kg. Kerro mistä tykkäät, toteutan mielihalusi mielellään...

Ai et heti asiaan,kyllähän se mulle käy.Minä vasta saunaan menossa, eli vain pikkuhousut jalassa. Olen kokoa n.170/65.
Haluaisin suudella sinua,jokapuolelle. Tykkään kovasti kielijutuista....

Aaah, tuntuu hyvälle kun imet kaluani, hidastat välillä. tahdon sinut päälleni 69:n että voin nuolla pilluasi samalla, olet niin kiihottavan näköinen peppu pystyssä päälläni,puristelen pyöreitä pakaroitasi, suutelen vakoasi, liikutan kieltä vaossasi edestakaisin,pyöritteln kielenkärjellä kliktoristasi, painelen sitä mmmh, hitaasti otat kaluni syvällesuuhusi......

Olen kuullut väittämän, että kun ylittää savonseudun rajan, niin hauskannäköiset naiset muuttuvat ""haaskannäköisiksi"". Onko tämä totta vai johtuuko se savonkielen murteesta?

Kysyisin myös onko eroa jos savolainen nainen ottaa suihin, jos sitä verrataan vaikkapa pohojalaaseen. Tarkoitan tällä lähinnä sitä, että jos ärrävikainen nainen ottaa suihin, niin siinä päristessään suihinotto tuntuu ihan erilaiselta, johtuen ääntämisvirheestä.

Olen myös kuullut, että savolaisten ja pohjalaisten esileikit poikkeavaisivat toisistaan. En tiedä pitääkö paikkanasa mutta tälläisen väittämän olen kuullut:

Savolainen esileikki. -Mies sanoo muijalleen sängyssä ""kiännyhän"".

Pohojalaanen esileikki: Mies sanoo muijalleen ""ruppeehan aattelemahan ittiääs märääks, sillä aikaa, kun mä käyn kusella"".

Varmastikin on olemassa erilaisia kulttuurieroja, mutta niistä ei kait ole mitään virallisia tutkimuksia olemassa.

Yhteistyössä