etiketit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja manta70
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

manta70

Uusi jäsen
08.10.2004
5
0
1
onkohan tällähetkellä mitään pamppers, libero, bona, piltti tai semper- etiketti keräystä? Kaikkia kertynyt melkonen kasa kaappiin ja aloin miettiin tekeekö moisilla enää mitään vai heitänkö pesään lämmikkeeksi?
 

Yhteistyössä