1
1980-luvulla
Vieras
Kaikki apu on tarpeen. Löysin biisin kevättalvella vahingossa Youtubesta, kun klikkailin auki koneen syöttämiä ehdotuksia. Olin siis koko illan kuunnellut 80-luvun discopoppia laidasta laitaan; Madonnan Into the Groove, Pet Shop Boysin Heart (ja muitakin PSB:n biisejä), Blondieta, ja mitä nyt sattui tulemaan mieleen/näytölle. Jossain vaiheessa päädyin katsomaan Sabrinan ja Samantha Foxin yhteisesityksen Call Me -kappaleesta Pietarissa ja muistelen että tämän jälkeen klikkasin etsimäni biisin. Valitettavasti en kirjoittanut esittäjää enkä kappaleen nimeä ylös. Artisti on tummaihoinen (silloin nuori) nainen ja joko hänen taitelijanimessään tai kappaleen nimessä oli "Heart" jossain sanayhdistelmässä. Kuvassa naisella oli yllään sellainen kasarityylin pramea "paraatijakku" (vähän sellainen Michael Jackson/Janet Jackson -tyylinen kultakoristeinen (?) takki). Biisi on n. vuodelta 1986, mahdollisesti vähän vanhempikin. Tiedän että vihjeet ovat heikkoja, mutta muutakaan ei ole. Kappale on vähän saman henkinen kuin tämä Stacey Q:n biisi.
Ja todennäköisesti ko. biisi ei koskaan ollut (ainakaan Suomessa) mikään suuri hitti. Jotain tuttua siinä oli kun kuuntelin, mutta ei se tunnettuudessa ole samaa luokkaa kuin esimerkiksi Samantha Foxin kasarihitit.
Olen etsinyt kappaletta uudelleen kaikkialta, en vaan löydä. Voihan toki olla että se video on poistettu YouTubesta. Olenyrittänyt seurata silloisia jälkiäni, mutta ko. video ei vaan ponnahda enää mistään esiin.
Ja todennäköisesti ko. biisi ei koskaan ollut (ainakaan Suomessa) mikään suuri hitti. Jotain tuttua siinä oli kun kuuntelin, mutta ei se tunnettuudessa ole samaa luokkaa kuin esimerkiksi Samantha Foxin kasarihitit.
Olen etsinyt kappaletta uudelleen kaikkialta, en vaan löydä. Voihan toki olla että se video on poistettu YouTubesta. Olenyrittänyt seurata silloisia jälkiäni, mutta ko. video ei vaan ponnahda enää mistään esiin.