ett tälläinen kesä meillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
minä vaihtanut työpaikkaa kevättalvella, siis ei lomaa tänä kesänä lainkaan.
Miehellä lomaa kesäkuun puolessa välissä viikko ja heinäkuun lopussa kaks viikkoo.
Opiskelija töissä kesäkuun, lomalla heinäkuun, heinäkuun lopun ja elokuun alussa on leirillä ohjaajana.
koululaiset 13 ja 11 v lomalla koko kesän.
Ja kuopus 5 v lomalla kesä, heinä ja elokuun alun.

Siis ei yhteistä reissua tms. Mitähän kivaa sitä järkkäis noil lapsille.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
nostan, muilla ideoita

Yrittäkää sumplia edes muutama yhteinen viikonloppu, jolloin voitte tehdä vaikka reissun naapurikaupunkiin tai mennä mökille. Lapset ovat oikeasti ihan tyytyväisiä, kun teette ihan arkipäivisin retkiä, käytte rannalla, kotikaupungin museoissa jne.

Meillä vähän sama tilanne, mies yrittäjä jolla ei virallista lomaa ollenkaan, minulla on neljä viikkoa, tosin kahdessa eri osassa.

Jos mä nyt oikein ymmärsin, teillä on kaikki muut lomalla heinäkuun lopussa paitsi sinä? Lapsille kivaa kyselit, minusta silloin on selvä, että mies ja kaikki lapset lähtevät johonkin lomanviettoon keskenään.

Jos vielä sattuis jostain lähiseudulta mökkiä tms. löytymään, sinä voisit päästä sinne viikonlopuksi. Vai miten sun työajat menee?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
minä vaihtanut työpaikkaa kevättalvella, siis ei lomaa tänä kesänä lainkaan.
Miehellä lomaa kesäkuun puolessa välissä viikko ja heinäkuun lopussa kaks viikkoo.
Opiskelija töissä kesäkuun, lomalla heinäkuun, heinäkuun lopun ja elokuun alussa on leirillä ohjaajana.
koululaiset 13 ja 11 v lomalla koko kesän.
Ja kuopus 5 v lomalla kesä, heinä ja elokuun alun.

Siis ei yhteistä reissua tms. Mitähän kivaa sitä järkkäis noil lapsille.

Onks se 5 vuotias lomalla koko kesän, eikö tuossa tilanteessa kannattaisi pitää hoidossa ainakin osan kesää

Yhteistyössä