Että alkaa ukon junttius ottamaan nuppiin...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija11439
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija11439

Vieras
Joo, tänään ajaltiin kaupasta kotiin. Naapurin teinityttö käveli sitten kadulla aivan liian lyhyessä mekossa. Ukko siihen, että "OHHOHH". Sanoin sitten, että "jumalauta se on 14v". No ukko vaan, että "ei voi mitään, se on OHHOH ku tommosen näkee oli sitten ikä 10 tai 100." Väitti sitten että ihmetteli vaan että joku tommosissa vaatteissa kaduilla menee...

No ei mitään. Ukko heittää mut kotiin ja alan tekee ruokaa. Ukko hakemaan lapsia. Tulee sitten vartin päästä ja sanoo, että "miksei oo ruoka valmista?" Saakeli tekis joskus ite ni tietäis että perunat ei kiehu nollapisteestä valmiiksi vartissa...

Ei vittu näitä typeryyksiä on päivät täynnä. Siis voiko eron ottaa vaan siksi, että pitää omaa ukkoaan ihan saatanan junttina ja iljettävänä?
 
Kyllä voi. Voithan rosin ensin sanoa sille että lopettaa tuon juntteilun tai häivyt. Jos jatkaa niin ehkä se haluaakin että häivyt?

Oma ukko ruoesi tolloksi lapsen syntymän jälkeisinä vuosina. Oli vissiin hällekin niin raskasta että alkoi sitten käyttäytyä idiootisti, kai halusi ärsyttää. Minä kerroin selvin sanoin että tuollasta ukkoa en huoli, perhe lähtee jos ei ala asettua. Kerroin että on niin muuttunut. Tajusi itsekin ja nyt on tsempannut jo pitkään, tai palannut ennalleen. Vieläkin olen samaa mieltä, paskan ukon kans elämiseen en elämääni tuhlaa.
 
Ei sitä nykyään enää kysytä, miksi haluat eron. Se on ihan oma asiasi eikä kuulu millekään ulkopuoliselle taholle. Kannattais kuitenkin miettiä, miksi olet alun perinkään sortunut juntti-ukkoosi, että olisit oppinut kokemuksesta ja ettet vain tee samaa virhettä enää toista kertaa. Monesti on nähty, että kerran junttiin sortuneet toistavat virheensä, samoin alkkiksiin sortuvat tietyt henkilöt aina uudelleen.
 
Hirveät ovat ukon synnit.
1. Reagoi sanallisesti seksuaalisiin ärsykkeisiin (eikä osannut näytellä viilipyttyä). Tuskin se naapurin 14-v. teini ihan lapselta näytti siinä ylilyhyessä mekossaan. Mutta mies ei siis tehnyt mitään.
2. Haki lapset nopeammin kuin ymmärsikään, eikä telepaattisesti tietänyt, että kiehumassa olivat perunat pikariisin sijaan.

Ilman muuta mies pitää jättää. Uusi, jolta puuttuu kyky reagoida naisiin löytyy kyllä (bonuksena saat nukkua yöt rauhassa) ja hänen sisäinen kellonsa arvioi minuutilleen ruokien valmistumisajat.
 
Se, että sanoo "OHHOH" tuollaiseen on ihan ymmärrettävä reaktio. Ei siinä ole mistään pikkutyttöjen perään kuolaamisesta kyse vaan siitä, että näkee jotain tavallisesta vähän poikkeavaa. Yhtälailla voisi sanoa ohhoh jos näkisi hienon auton. Tai romuauton. Tai 90-vuotiaan mummon samanlaisissa kuteissa.

Ja etenkin jos näkisi miehen tuollaisissa kledjuissa. Varmaan moni mies sanoisi "OHHOH" mutta tuskin siinä mitään seksuaalista olis.
 

Yhteistyössä