Että ihminen osaa olla tyhmä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Januliittus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Januliittus

Aktiivinen jäsen
19.12.2007
4 359
0
36
Jyväskylä
:'( :kieh: :( |O :'( |O :'( |O :kieh: :headwall: :headwall: :headwall:

Joo, oltiin sit lauantaina puuhamaassa ja olin laittanu meidän kaikki tavarat prisman pusseihin.. No kotia tultiin ja mies jätti pussit tohon eteiseen. Sunnuntaina sitten lähdettiin käymään kaupassa ja siinä oli sit yks oikea roskapussi roskineen ja enkös mä IDIOOTTI lähteny kuskaa roskia roskikseen..

No tänään sitten rupesin etsii tytön pyyhettä ja pusseja missä se oli.. Ei löydy mistään ja sit mä hokasin että ai helv mä vein KAIKKI pussit tosta roskikseen ja siinä meni meidän puuhamaan reissun tavarat :(

Äsken kävin katsomassa että onko ne vielä tuolla roskiksessa, mutta olivat sitten tän kahden päivän aikana käyny ne tyhjentää :'(

Siellä meni mun uudet vaatteet ( mitkä pari viikkoa sitten ostin ) joissa oli mun parhaimmat koskaan ostamani housut, yks toppi ja mekko mikä oli mulle just niin hyvä ku voi olla ja tietty se oli ainut kaupassa oleva |O Tyttöjen parhaimmat kesävaatteet, miehen parhaimmat farkkushortsit, kameran akkulaturi.. Ja kaikkea muuta mitä en ny luojan kiitos muista, koska vitutus on jo nyt niin huipussaan :'( :'(

MITEN VOIN OLLA NÄIN TYHMÄ??? :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Yleensä mä puran tavarat heti ku kotia saavutaan ja miks mä en voinut tehdä niin myös nyt :headwall: Joo-o.. Tuskin löydän enää samanlaista mekkoa :( No pakko lähteä joku päivä taas ostoksille jos löytäis jotain yhtä ihanaa takaisin.. Kivasti meni "rahaa" roskiin ku kaksi täyttä pussillista vaatteita..

Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Voi ei :hug: Onpa tosiaan sattunu :/ Toivotaan, että saat tilalle jotain yhtä mukavaa, harmillista kyllä, että "rahaa" meni roskiin :|

Joo toivottavasti jotain löytyis. tää kyl harmittaa mua viel pitkään :/ Ja sit ku alkaa muistaa että mitä kaikkea sinne oikeasti meni, tossa kun ei ollu kaikki mitä muistin ja haluanko edes muistaa :(

Arvaan miten paljon harmittaa.
Mullakin viimeksi kun muutettiin meni roskiin jätesäkillinen tupperin kippoja eli usseempi sata euroa....Ja viimekesänä kun hääpaikkaa siivottiin niin joku vei roskiin jätesäkillisen koristeita mitkä olisin kyllä ehdottomasti halunnu muistona säilyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Voi ei :hug: Onpa tosiaan sattunu :/ Toivotaan, että saat tilalle jotain yhtä mukavaa, harmillista kyllä, että "rahaa" meni roskiin :|

Joo toivottavasti jotain löytyis. tää kyl harmittaa mua viel pitkään :/ Ja sit ku alkaa muistaa että mitä kaikkea sinne oikeasti meni, tossa kun ei ollu kaikki mitä muistin ja haluanko edes muistaa :(

Ehkä niitä ei pidä liikaa miettiä, että mitä meni. Tulee tosiaan helpommin pahempi mieli :| Harmittaa kyllä sun puolesta!

Aikoinaan kun poltin tupakkaa niin mä säilytin rahat askin ja päällä olevan muovin välissä niin pari kertaa heitin tyhjän askin roskiin kera 50? :D joten tiedän ja uskon kyllä, että vituttaa |O

Alkuperäinen kirjoittaja pepdomi:
Arvaan miten paljon harmittaa.
Mullakin viimeksi kun muutettiin meni roskiin jätesäkillinen tupperin kippoja eli usseempi sata euroa....Ja viimekesänä kun hääpaikkaa siivottiin niin joku vei roskiin jätesäkillisen koristeita mitkä olisin kyllä ehdottomasti halunnu muistona säilyttää.

:( :hug: Kaikkea sitä sattuu ja tapahtuu.. No opikseni ainakin tuon otin ja varmaan myös sinäkin.. Olis nyt ollu edes jotain huonoja vaatteita, miks ne parhaimmat pitää aina mukaan ottaa :(

Ehkä niitä ei pidä liikaa miettiä, että mitä meni. Tulee tosiaan helpommin pahempi mieli :| Harmittaa kyllä sun puolesta!

Aikoinaan kun poltin tupakkaa niin mä säilytin rahat askin ja päällä olevan muovin välissä niin pari kertaa heitin tyhjän askin roskiin kera 50? :D joten tiedän ja uskon kyllä, että vituttaa |O

Ounou :o Sie sit pistit oikein kunnolla rahaa roskiin :/

No, eihän se nyt ällistä ole kiinni! Sattui vain ikävä vahinko.
Tietenkin harmittaa, mutta pahempaakin sattuu, believe me!
Koeta toipua! Ei mennyt keltään terveys sentään.
Jospa kukat piristäisivät...
Viola crassiuscula
http://www.topwalks.net/plants/white/viola_crassiuscula_more.htm
Siinä vähän orvokkeja, joita voi kasvattaa klikkaamalla isommiksi.

Ounou :o Sie sit pistit oikein kunnolla rahaa roskiin :/

Joo :headwall: Kantapään kautta opittu :D

Heitin itte muuton yhteydessä meitin kaikki lakanat ja pyyhkeet roskiin kun pakkasin jätesäkkeihin... Meni sit siis roskasäkkien kanssa jotenkin samaan kasaan ja sinne meni hups...

Oho, muistan ihan vastaavan tapauksen sattuneen meillekin kun asuttiin aikoinaan keskustassa! Oltiin kanssa jonnekin lähdössä ja mies oli vienyt roskapussin sijaan jonkun oleellisen nyssäkän. Muistan matkan päällä etsineeni kyseistä kassia mutta tajusin vasta myöhemmin että sehän on saattanut mennä roskiin lähtiessä ja niin olikin! Mies oli justiin semmoinen hajamielinen professori ettei katsonut yhtään mitä teki. :p Olin vaan käskenyt viemään roskat..

Yhteistyössä