M
"mama"
Vieras
Jos lapsesi käy käsiksi toiseen lapseen, opetatko lastasi pyytämään anteeksi?
Miten toimit jos lapsesi oikuttelee, saa itkupotkuraivarin eikä suostu pyytämään anteeksi? Ohitatko asian tällöin olankohautuksella?
Jos lapsesi käy kiinni vanhempaan lapseen, ohitatko asian sanomalla että kun se meidän eetu-petteri on vielä niin pieni ettei ymmärrä vielä?
Minkä ikäinen lapsi mielestäsi osaa ja ymmärtää satuttavansa ja on velvoitettu pyytämään anteeksi toiselta?
*nousee edelleen sauhu korvista*
Miten toimit jos lapsesi oikuttelee, saa itkupotkuraivarin eikä suostu pyytämään anteeksi? Ohitatko asian tällöin olankohautuksella?
Jos lapsesi käy kiinni vanhempaan lapseen, ohitatko asian sanomalla että kun se meidän eetu-petteri on vielä niin pieni ettei ymmärrä vielä?
Minkä ikäinen lapsi mielestäsi osaa ja ymmärtää satuttavansa ja on velvoitettu pyytämään anteeksi toiselta?
*nousee edelleen sauhu korvista*