Että mä inhoan näitä PMS-oireita....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pms-hullu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pms-hullu

Vieras
Joka h---tin kuukausi näitä täytyykin sietää, pinna katkeaa pienemmästäkin ja eroa suunnittelen miehestä, niin katkerat ajatukset pyörii mielessä. Lapsetkin valitettavasti saavat osansa äidin raivoamisesta, eikä aina tee edes mieli pyytää anteeksi heiltä...
Pari päivää tätä kestää ja sen jälkeen kaikki on taas valoisaa. Silloin hävettää kaikki tyhmär ajatukset ja teot, kunnes taas...

Pitäisi varmaan jo mennä lääkärin juttusille, ikää kun karttuu, niin oireet pahenevat.

Mitenkäs muilla?

Aivan samaa täällä, ne tietyt pari päivää on ku helvetistä revittyjä ja ei vois enemmän olla kiukkunen ja ailahtelevainen.. ja todellakin sit hävettää jälkeenpäin, onneks ei joka kuukausi iske yhtä pahasti :kieh:

Huomenna pitäis menkat alkaa ja nyt ollu jo eilen ja tänään niin rasittava olo että hirteen ittensä laittas mielellään.Joka ikinen asia ärsyttää,tenaville huudan,mies kuulee kunniansa...voi armias auta.Millä näitä oireita voisi lievittää?

Alkuperäinen kirjoittaja pms-hullu:
Joka h---tin kuukausi näitä täytyykin sietää, pinna katkeaa pienemmästäkin ja eroa suunnittelen miehestä, niin katkerat ajatukset pyörii mielessä. Lapsetkin valitettavasti saavat osansa äidin raivoamisesta, eikä aina tee edes mieli pyytää anteeksi heiltä...
Pari päivää tätä kestää ja sen jälkeen kaikki on taas valoisaa. Silloin hävettää kaikki tyhmär ajatukset ja teot, kunnes taas...

Pitäisi varmaan jo mennä lääkärin juttusille, ikää kun karttuu, niin oireet pahenevat.

Mitenkäs muilla?

Kannattaa ainaki pari kertaa käydä vyöhyketerapeutilla ja kysellä ne pisteet mitä painelee ja missä ne on. Sittenhän niitä voi kotona painella. Mä en muista mitä ne oli, en oo kotona niitä painellu kun oon muutenki lapsettomuuden takia käyny vyöhiksessä kerran viikossa, ei oo tarvinu kotona painella.

Yhteistyössä