Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko isä yhtään tavannut lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:kun ei vaan jaksas.. kun voiskin vaan avata oven ja lähteä..
Alkuperäinen kirjoittaja elovena:Onko isä yhtään tavannut lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:kun ei vaan jaksas.. kun voiskin vaan avata oven ja lähteä..
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Niin mutta kun ei äidit niin voi tehdä...
Välillä ei edes uskalla itkeä kun ei tiedä saisiko sitä enää loppumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Hilkka:Hmmm... Sääli ja jotenkin surullista. En olisi halunnut oman äitini sanovan minusta noin.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja elovena:Onko isä yhtään tavannut lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:kun ei vaan jaksas.. kun voiskin vaan avata oven ja lähteä..
joo viimeisen vajaan kolmen kk aikana 30minuuttia.. |O
Alkuperäinen kirjoittaja Hilkka:Hmmm... Sääli ja jotenkin surullista. En olisi halunnut oman äitini sanovan minusta noin.
Alkuperäinen kirjoittaja elovena:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja elovena:Onko isä yhtään tavannut lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:kun ei vaan jaksas.. kun voiskin vaan avata oven ja lähteä..
Että mua pistää vihax sen touhu. Olen lukenut juttujasi. Tiedän siis tilanteen. En voi ymmärtää siltikään, että MIKSI? lastesi isä on niin kylmä ja tunteeton ihminen!
Nyt sais kyl ex-anoppis yrittää puhuu järkee sille vai onko exäsi niin itsekäs, ettei kuuntele muita, kun nykyistä eukkoansa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hilkka:Hmmm... Sääli ja jotenkin surullista. En olisi halunnut oman äitini sanovan minusta noin.
Kuka haluis mutta sitä se äitinä olo on.Mä väitän et jokaisella on noita hetkiä enemmän tai vähemmän ja joka ei sitä myönnä niin valehtelee.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja elovena:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja elovena:Onko isä yhtään tavannut lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:kun ei vaan jaksas.. kun voiskin vaan avata oven ja lähteä..
Että mua pistää vihax sen touhu. Olen lukenut juttujasi. Tiedän siis tilanteen. En voi ymmärtää siltikään, että MIKSI? lastesi isä on niin kylmä ja tunteeton ihminen!
Nyt sais kyl ex-anoppis yrittää puhuu järkee sille vai onko exäsi niin itsekäs, ettei kuuntele muita, kun nykyistä eukkoansa?
kyl ex-anoppi sanoi sille puhuvansa, mut mitäpä se auttaa jos ei halua nähdä lapsiaan niin sit ei halua.. mä en valitettavasti asialle enää enempää voi tehdä. mä vaan toivoisin et mullakin olis välillä jotain muuta..
:'(
Alkuperäinen kirjoittaja susi:Alkuperäinen kirjoittaja Hilkka:Hmmm... Sääli ja jotenkin surullista. En olisi halunnut oman äitini sanovan minusta noin.
Ole onnellinen täydellinen äiti"Hilkka". Tai sit sulla vasta yksi lapsi ja vauva (jos sitäkään) etkä vielä ole kokenut kaikkia äitiyden puolia.
Alkuperäinen kirjoittaja v:jaaha,tuli katko ja mun viesti ilmeisesti hävis kaivoon.
mutta siis *halit* ja sulle ISOOOOO hatun nosto!kukaan ei ole täydellinen äiti eikä useakaan lähellekään,niinku en minäkään.oot tosi vahva ihminen,ku olet jaksanut kuiteskin.oon kanssa lukenu sun juttuja ex:si ja vetäisin turpaan jo vastaan tulisi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja susi:Alkuperäinen kirjoittaja Hilkka:Hmmm... Sääli ja jotenkin surullista. En olisi halunnut oman äitini sanovan minusta noin.
Ole onnellinen täydellinen äiti"Hilkka". Tai sit sulla vasta yksi lapsi ja vauva (jos sitäkään) etkä vielä ole kokenut kaikkia äitiyden puolia.
Jos itse hoitaa lapset kotona 24/7, viimeistään siinä vaiheessa kun on kaksi lasta, ja pienempikin yli 1v, alkaa joskus tappelut ja hermo kiristyy.
Jolla ei, niin kukkakimppu vaan sinne. Mielestäni kuitenkin ihan normaalia väsyä jos on paljon yksin lasten kanssa. (en tosin tiedä ap:n tilannettta)