N
nössö äiti
Vieras
:ashamed: Minäkin olen noin kuukausi sitten siirtynyt takaisin työelämään ja alan olla aika väsynyt jo. Ja ihan sen takia kun en saa pidettyä puoliani ja olen tosi huono "riitelemään" enkä osaa perustella kantaani ns. paineen alla vaikka olisinkin oikeassa.
Minä hoidan lasten hoitoon viennit ja haut vaikka miehellä joustavampi työaika. Teen pidempää päivää kuin mies, silti en ehdi nukkumaan päikkäreitä yms. kun mies nukkuu ja sen jälkeen lähtee touhuamaan omiaan. En saa edes torkuttua jos lapset ovat hereillä.
Minä hoidan edelleen kodin ja ruuan. Mikään ei ole muuttunut sitten kotiäitiajoilta, paitsi se, että aamurumbat ja iltanukutukset ovat nyt pelkästään minun heiniäni...
Miten voisin oppia pitämään puoleni ilman, että menen "lukkoon" kinastellessa?
Minä hoidan lasten hoitoon viennit ja haut vaikka miehellä joustavampi työaika. Teen pidempää päivää kuin mies, silti en ehdi nukkumaan päikkäreitä yms. kun mies nukkuu ja sen jälkeen lähtee touhuamaan omiaan. En saa edes torkuttua jos lapset ovat hereillä.
Minä hoidan edelleen kodin ja ruuan. Mikään ei ole muuttunut sitten kotiäitiajoilta, paitsi se, että aamurumbat ja iltanukutukset ovat nyt pelkästään minun heiniäni...
Miten voisin oppia pitämään puoleni ilman, että menen "lukkoon" kinastellessa?